Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verdriet Vergeet....

SweetxBaby
28-09-2002, 17:59

Vergeet dat we samen lachten.. Vergeet dat we samen huilden... Vergeet alles.... Vergeet dat ik ooit in jou leven ben ontstaan.. Vergeet dat je mijn lippen hebt gekust.. Vergeet dat jou handen mij hebben aangeraakt... Vergeet dat wij samen urenlang aan de telefoon zaten.. Vergeet dat jij mij trooste als ik huilde.. Vergeet dat wij ooit samen waren... Want ik..... ik ben dit alles.. al vergeten....

Cina
28-09-2002, 18:09
Wil je vergeten Hoe wij hand in hand Voetsporen maakten In het zand? Hoe wij dicht tegen elkaar Op dat bankje hebben gezeten Mijn hoofd op jouw schouder Wil je dat vergeten? De aanraking van mijn handen Wil je dat vergeten? Mijn stem, mijn ogen en mijn lach Wil je dat allemaal vergeten...?

Harlem69
28-09-2002, 18:38
Al zal het niet zo zijn dat wij samen gelukkig zullen worden wat wij deelden, zal ik nooit vergeten onthouden, doe ik al jouw woorden elk moment, samen met jou beleefd zit in m´n geheugen gegrift, voor altijd die ervaringen blijf ik koesteren van wat wij hadden, heb ik geen spijt en al is het moeilijk, om nu alleen te zijn ik kom er zeker bovenop, al kan het even duren en ondanks al de tranen en de pijn laat ik daardoor, m´n leven niet verzuren... XXXX Liefs Alexei

SweetxBaby
28-09-2002, 21:49
Origineel gepost door Cina Wil je vergeten Hoe wij hand in hand Voetsporen maakten In het zand? Hoe wij dicht tegen elkaar Op dat bankje hebben gezeten Mijn hoofd op jouw schouder Wil je dat vergeten? De aanraking van mijn handen Wil je dat vergeten? Mijn stem, mijn ogen en mijn lach Wil je dat allemaal vergeten...? echt een mooi gedichtje cina... trouwens dat is mijn koe joepie ik heb hem gevonden:hoera:

Cina
30-09-2002, 10:08

Origineel gepost door sweetbaby echt een mooi gedichtje cina... trouwens dat is mijn koe joepie ik heb hem gevonden:hoera: Dit is wel een heel erg bijzondere koe hoor...hij geeft chocolademelk :) En thx lieverdje! XxX Cina :p

Ezain
30-09-2002, 12:29
SWEETBABY! hoe heb je dat gedaan? Ik wil het ook wel vergeten!!!!!!!!!

SweetxBaby
30-09-2002, 20:05
Origineel gepost door Ezain SWEETBABY! hoe heb je dat gedaan? Ik wil het ook wel vergeten!!!!!!!!! zal ik het je eerlijk zeggen... mijn verstand denkt dat ik het ben vergeten.. maar mijn hart...is het niet vergeten.. en zal het ook nooit kunnen vergeten... dus met andere woorden .. ik loop hier wel stoer te doen .met ik ben je vergeten.. maar wallah ik kan het niet vergeten.. maaree sssssstttt niet verder vertellen he ;)

SweetxBaby
30-09-2002, 20:07
Origineel gepost door Cina Wil je vergeten Hoe wij hand in hand Voetsporen maakten In het zand? Hoe wij dicht tegen elkaar Op dat bankje hebben gezeten Mijn hoofd op jouw schouder Wil je dat vergeten? De aanraking van mijn handen Wil je dat vergeten? Mijn stem, mijn ogen en mijn lach Wil je dat allemaal vergeten...? aan de ene kant wil ik het vergeten.. want die gedachtes doen mij pijn... maar ik weet ik kan het niet vergeten.. ik wil gewoon weer dat jij bij me kan zijn.. ik mis je....

sun_sarah_shine
01-10-2002, 09:22
SWeetbaby,,,, Wat?...... Vergeten wie?....huh?....Warom vertel je me niks meer,.... Watte ?:|......

SweetxBaby
01-10-2002, 18:23
Origineel gepost door sun_sarah_shine SWeetbaby,,,, Wat?...... Vergeten wie?....huh?....Warom vertel je me niks meer,.... Watte ?:|...... ik probeer dingen te vergeten ;) ik spreek je gauw weer op msn... trouwens nog 2.5 maandjes :D en dan..jah dat weet je zelf wel toch :D grote koessie voor jou...