Bekijk originele versie : voor mij geen marokkaanse meisjes meer
tonymontana
11-01-2004, 18:45
ik zie t verschil toch niet bijna de zelfde normen en waarden waarom zou ik dan een marokkaans meisje nemen ? je zult wel zeggen zat goede marokkaanse meiden iets wat ik ook niet ontken alleen met zulke meiden kom je bijna niet in contact dus als ik een niet marokkaanse meisje neem voorkom ik een hoop geroddel en gezeik
HalveWaarheid
11-01-2004, 18:46
Wallahilla! Helemaal gelijk!
tonymontana
11-01-2004, 18:50
Origineel gepost door HalveWaarheid
Wallahilla! Helemaal gelijk!
;)
HalveWaarheid
11-01-2004, 18:51
Origineel gepost door tonymontana
;)
Marokkaanse meisjes hebben alleen sda3at man!
Afrodite
11-01-2004, 18:52
Marokkaanse meisjes hebben alleen sda3at man!
Ik sluit me helemaal bij jullie aan heren. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? ;)
Je moet gewoon beter je best doen dan kom je vast een goede meid tegen. ;)
Origineel gepost door tonymontana
ik zie t verschil toch niet bijna de zelfde normen en waarden waarom zou ik dan een marokkaans meisje nemen ? je zult wel zeggen zat goede marokkaanse meiden iets wat ik ook niet ontken alleen met zulke meiden kom je bijna niet in contact dus als ik een niet marokkaanse meisje neem voorkom ik een hoop geroddel en gezeik
Ik zou zeggen veel geluk eh maar let je wel een beetje op je zelf want die Nederlandse wijven zijn smerig ze hebben POENNIEKAAS.
HalveWaarheid
11-01-2004, 18:53
Origineel gepost door Afrodite
Ik sluit me helemaal bij jullie aan heren. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? ;)
Nou tegenwoordig zijn de marokkaanse makkelijker dan de nederlandse! :)
tonymontana
11-01-2004, 18:58
Origineel gepost door Eastboy
Ik zou zeggen veel geluk eh maar let je wel een beetje op je zelf want die Nederlandse wijven zijn smerig ze hebben POENNIEKAAS.
ben jij de leukste thuis ofzo ?
Afrodite
11-01-2004, 18:58
Ja joh, maar Nederlandse meiden hebben geen Marokkaanse broers die je kunnen opwachten en in elkaar kunnen slaan! ;)
Afrodite
11-01-2004, 18:59
Oh en je hebt dat hele gezeik over trouwen niet! :)
tonymontana
11-01-2004, 18:59
ksweerhet dat is de hele waarhied
HalveWaarheid
11-01-2004, 19:00
Ja joh, maar Nederlandse meiden hebben geen Marokkaanse broers die je kunnen opwachten en in elkaar kunnen slaan! ;)
Jammer...anders had ik hun ook een beurt gegeven! :)
tonymontana
11-01-2004, 19:01
tegenwoordig dragen die broers roze strings en doen aan paal dansen in de it echte marokkanen verdwijnen en snel ook:jammer:
Afrodite
11-01-2004, 19:02
Jammer...anders had ik hun ook een beurt gegeven! :)
HAHAHAHAHAHA!! Ja, echt jammer voor je!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.