Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ben gek op 50 cent!

Pagina's : [1] 2 3

Afrodite
11-01-2004, 17:52

Ik ben echt helemaal gek op 50 cent. Zijn muziek vind ik te gek en hij zelf vind ik ook geweldig. Ik weet het, ik weet het, hij is een neger en hij heeft hazetanden, maar dat lichaam van hem...yammie! :Iluvu: You find me in da club, la la la la... :D Liefs Affie

Chatefemqemamu
11-01-2004, 17:53
ow hou op ik geil zwaar op m!!!!!

Chatefemqemamu
11-01-2004, 17:56
Origineel gepost door Jamaah_Islamiya Muziek is haram behalve de anasheed. Als jij deze halve euro goed vind dan geef ik je advies hoe hij vrouwen noemt bitches en hoe hij ze behandelt in zn clips als seksobject als speelgoed dat zal jij graag hebbe denk ik later helemaaal foutt!!!! die vrouwen láten zich zo behandelen... en over muziek heb je wel gelijk.

Afrodite
11-01-2004, 17:58
Origineel gepost door Jamaah_Islamiya Muziek is haram behalve de anasheed. Als jij deze halve euro goed vind dan geef ik je advies hoe hij vrouwen noemt bitches en hoe hij ze behandelt in zn clips als seksobject als speelgoed dat zal jij graag hebbe denk ik later Beste broeder, Ik weet wat hij zegt in zijn nummers, maar op een of andere manier klinkt het woord " bitch" uit zijn mond toch nog leuk en sexy. :p

BentFes
11-01-2004, 17:58

Ik word denk ik een beetje misselijk.

littlegirl
11-01-2004, 17:59
hij is vettttt stoerrrrrrrrrr!!!! :D

Afrodite
11-01-2004, 18:00
Origineel gepost door littlegirl hij is vettttt stoerrrrrrrrrr!!!! :D Ooooooooohhhhhhhh gelukkig, ik dacht dat ik de enige was!! :D Die biceps, wajooww!!

Chatefemqemamu
11-01-2004, 18:01
Origineel gepost door Jamaah_Islamiya Jij vind die muziek toch mooi he de vrouwen worden bitches etc genoemd een vrouw heeft geen waarde meer dan een lustobject en degeen die ernaar luisteren en volgen gaan er dus mee akkoord anders zou je er niet naar luisteren. Deze muziek is haram hij heeft t over soortgelijke vrouwen als in z'n clips.. wou je m dan soms ongelijk geven? nee dus. muziek is en blijft haram daar ga ik t niet eens over hebben.. dat weten we allemaal wel.. maar wat ik dus wil zeggen is dat die vrouwn zich zo laten behandelen, dus wat zou ik er dan tegen moeten hebben ze doen maar...schijt... ze stellen tenslotte ook niks voor en zijn een stel bichies.. so what maar 50cent blijft lekker :Iluvu:

Afrodite
11-01-2004, 18:05
Origineel gepost door Chatefemqemamu hij heeft t over soortgelijke vrouwen als in z'n clips.. wou je m dan soms ongelijk geven? nee dus. muziek is en blijft haram daar ga ik t niet eens over hebben.. dat weten we allemaal wel.. maar wat ik dus wil zeggen is dat die vrouwn zich zo laten behandelen, dus wat zou ik er dan tegen moeten hebben ze doen maar...schijt... ze stellen tenslotte ook niks voor en zijn een stel bichies.. so what maar 50cent blijft lekker :Iluvu: Ik zou best wel voor een dagje de bitch van 50 cent willen zijn! :D Grapje, grapje, alhoewel....... :D

Afrodite
11-01-2004, 18:06
Origineel gepost door Jamaah_Islamiya Doe wat je niet laten kunt maar iedereen zal verantwoording moeten afleggen voor zijn/haar daden. Belachelijk dat een ex junkie gevolgd word blindelings en dat de profeet vrede zij met hem genegeerd word. Ik hoop dat jullie een man krijgen dan die is zoals degeen jullie volgen Joh, doe niet zo dramatisch. We mogen toch wel even lol hebben. :)

Chatefemqemamu
11-01-2004, 18:06
Origineel gepost door Afrodite Ik zou best wel voor een dagje de bitch van 50 cent willen zijn! :D Grapje, grapje, alhoewel....... :D whahah :haha: ik heb ook zo m'n twijfels jaaa

littlegirl
11-01-2004, 18:09
als ie in het wit is gekleed issie zoooo lekker he.. sowww.... :D

Afrodite
11-01-2004, 18:13
Origineel gepost door littlegirl als ie in het wit is gekleed issie zoooo lekker he.. sowww.... :D Oh my God, in die clip van p.i.m.p.. Yammie, smikkel, kwijl! :Iluvu: (en ja broeder Jemma, ik weet waar het woord " p.i.m.p." voor staat :) )

littlegirl
11-01-2004, 18:22
zekerrr :Iluvu:

littlegirl
11-01-2004, 18:22

en een lekker gespierd lichaam hmmmmm....

Pagina's : [1] 2 3