Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vliegticket van atlas blue ................????

Bin_lady
24-06-2008, 16:52

Hallo allemaal, Kheb n ticket via atlas blue via t internet geboekt maar wegens overlijdene kan die persoon niet gaan.. Nu heb ik die maatschappij in belgie gebeld maar ze zeggen dat je niet kan veranderen voor n ander persoon met DEZELFDE achternaam.. Dat vond ik bizar en wou het aan jullie vragen of dat waar is.... :rolleyes: Let me know

Atlas_Mo
24-06-2008, 22:46
het kan wel maar dan ben je duurder uit, omdat je de huidig prijs moet betalen plus €50 euro administratiekosten.

Bin_lady
26-06-2008, 22:16
het kan wel maar dan ben je duurder uit, omdat je de huidig prijs moet betalen plus €50 euro administratiekosten. Ja dat maakt mij niks uit want de ticket kost nu naar marokko iets van 500 euro dus ik kom zeker lager dan 500 euro. Maar ik had dus n mevr van atlas blue aan de lijn en die zei dat het niet kan.. wat nu?? Zit er egt alleen n kantoor in Belgie en niet in Nederland? Wat is die nr als ze hier zitten..??

Bin_lady
26-06-2008, 22:18
Ten eerste gecondoleerd. Dat gezegd hebbende wil je posting nomineren voor de meest droge op deze hele site. Zoals iemand al poste je kunt mits je ruim op tijd bent (zie voorwaarden op site) tegen administratieve kosten ten naam stelling wijzigen. Ik weet wat je bedoeld. Maar wegens haast had ik geen eens in de gaten wat ik geplaatst heb.. Maar allah ie rahmoe. T was mijn vader meskien :traan1:

Bin_lady
01-07-2008, 21:10

het kan wel maar dan ben je duurder uit, omdat je de huidig prijs moet betalen plus €50 euro administratiekosten. :eek: Wacht effe hoor.. Bedoel je huidige prijs + 50 euro???? Dat kunnen ze niet maken joh!

Hijab
03-07-2008, 17:07
allah hadem azar Voor het omwisselen van naam betaal je €50,- extra. Dus niet ticket + €50,-. Maar het kan zo zijn dat zij dat niet doen. Lees de voorwaarden zou ik zeggen, kijk of het omwisselbaar is. Succes

sparkles
03-07-2008, 17:20
Ik weet wat je bedoeld. Maar wegens haast had ik geen eens in de gaten wat ik geplaatst heb.. Maar allah ie rahmoe. T was mijn vader meskien :traan1: Allah ya dam al aazjr... Maar bazz wallah dat je zo een dierbare verliest en het dan op kan brengen om de moeite te nemen om het ticket door te verkopen :maf:... Ik weet niet of het wel niet kan.. hoor daar altijd verschillende verhalen over. Ikzelf heb wel x mijn vluchtdatum veranderd en idd dat kostte me omgerekend toen 50 euri administratiekosten (was vanuit Marokko) en moest het bedrag bijbetalen tot wat een ticket op DAT moment kostte... Dit was via Atlasblue en als het goed staat dat ook in je bevestigingsmailtje onderop (voorwaarden)...

magrabia84
03-07-2008, 17:30
Hallo allemaal, Kheb n ticket via atlas blue via t internet geboekt maar wegens overlijdene kan die persoon niet gaan.. Nu heb ik die maatschappij in belgie gebeld maar ze zeggen dat je niet kan veranderen voor n ander persoon met DEZELFDE achternaam.. Dat vond ik bizar en wou het aan jullie vragen of dat waar is.... :rolleyes: Let me know Het kan wel, maar je betaalt er wel voor, had het namelijk ook vorige jaar, moest bijna het dubbele betalen:rolleyes: heb toen maar via een andere maatschappij geboekt

fafafa
03-07-2008, 21:20
Ik weet wat je bedoeld. Maar wegens haast had ik geen eens in de gaten wat ik geplaatst heb.. Maar allah ie rahmoe. T was mijn vader meskien :traan1: ALLAH ra7amha, moge ALLAH hem in tot het paradijs brengen. PS.uit respect voor je vader, haal dat domme ondertekening weg alsjeblieft:moe: t

heyjoe
03-07-2008, 23:54
:eek: Wacht effe hoor.. Bedoel je huidige prijs + 50 euro???? Dat kunnen ze niet maken joh! Klopt, het zijn een stelletje dieven, ze kunnen dit heel makkelijk doen maar ze willen overal aan verdienen. Ik heb genoeg in de automatisering gezien en gewerkt om dit te weten en te zien hoe die systemen werken. Precies hetzelfde verhaal als met de zogenaamde woekerpolissen, zg "administratie kosten voor zus en zo" en dan eindig je met 20 % van je originele inleg wat je ook nog eens verliest bij een slecht beursklimaat. (niet dat dit mij is overkomen maar het irriteert me enorm om te zien in wat voor land we hier leven en het gegraai van Den Haag & Co). Het grappigste is dat ze weten dat het verkeerd zit en het gooien op "verkeerd ingelichte mensen". Maar dat onderzoek van Bos en nu de AFM willen niet onderzoeken hoe iemand bijvoorbeeld 5000 euro inlegt en 4000 euro opgaat aan "administratieve kosten". Hoewel er steeds meer mensen "wakker" worden is het nog te langzaam en kunnen veel van dit soort dievenpraktijken doorgaan. Sorry voor het uitgebreide antwoord :p Ik hoop in elk geval dat het je lukt.

Tawajaghetcht
04-07-2008, 12:13
Allah I3daam El Ajjar, Inna Lilaahi Wa Inna Ilayhie Rajie3oen. Wat betreft Atlas Blue; het is onmogelijk om passagier te veranderen. Ik heb het ook al geprobeerd maar men wist mij te vertellen dat volgens hun reglement enkel de datum veranderd kan worden, je betaald €50 bij + de prijs van het ticket dat die dag vertrekt. Bestemmingen of passagiers worden niet veranderd. Normaal gezien zou je indien je een verzekering aangesloten hebt bij dat ticket (ongeveer €10), je ticket terugbetaald moeten krijgen. Zeker in geval van overlijdenis. Kijk dat maar eens goed na. Succes

CasualMe
04-07-2008, 14:26
Hallo allemaal, Kheb n ticket via atlas blue via t internet geboekt maar wegens overlijdene kan die persoon niet gaan.. Nu heb ik die maatschappij in belgie gebeld maar ze zeggen dat je niet kan veranderen voor n ander persoon met DEZELFDE achternaam.. Dat vond ik bizar en wou het aan jullie vragen of dat waar is.... :rolleyes: Let me know Allereerst: Allahie 3addem ajar.......... Is zeker bizar:wat?!: Hoe bedoel je veranderen voor iemand met zelfde achternaam eigenlijk? Ik weet wel dat je je geld niet terugkrijgt, zonder verzekering. Maar wel dat je het nog 24 uur van tevoren kan wijzigen naar een andere datum.. kost je 50 euro. Denk ik.... d8 ik.... :o