Bekijk originele versie : Nu Saddam Hoessein achter de tralies zit rijst de vraag....
Programma: Panorama Zender: KETNET/Canvas Tijdstip: 11-1-2004
20:00-21:00 Genre: Nieuws/actualiteiten Kenmerken:
Nu Saddam Hoessein achter de tralies zit rijst de vraag wanneer Osama Bin Laden aan de beurt is. Aan de hand van getuigenissen van mensen die Bin Laden persoonlijk ontmoet of gekend hebben ontstaat een portret van de meest gezochte man ter wereld Titel aflevering: Ik heb Bin Laden ontmoet
Uitgave: Programmabladen AKN Digital Services © 2004 | Alle rechten voorbehouden | Colofon.
Nou, net als Saddam die aan een bloedziekte lijdt, God straft, vroeger of later, lijdt Bin Laden aan een nierziekte. Hij moet daarom drie keer per dag gedialyseerd, gespoeld worden anders wordt z'n urine, het enige natuurlijke aan, of in die misdadiger, niet meer gezuiverd.
Het is een kwestie van tijd, dialysepatienten worden niet oud. Hij ziet op z'n tapejes al bijzonder geel in het gelaat. Dat is geen goddelijk afschijnsel, dat geeft zo ongeveer het laatste stadium van die nierziekte aan.
Scottie.
Wanneer krijg jij nou eens zo'n ziekte..
Een ziekte die alle Homo's krijgen..!!
Een ANUSziekte...!!!
Hond!!
Dir krijg je als je teveel citroenen eet :giechel:
hafiberber
11-01-2004, 18:50
het deert mij echt niet dat ze die saddam hebben,het was toch maar vroeger een pion van amerika en toen hij een gevaar vormde voor joden moest hij weg.en over bin laden ;als ze hem hebben gaat de strijd tegen imperialisme\zionisme\communisme toch door ,voor hemm duizenden anderen.niet dat ik geliefde aanhanger ben van fundementalisme maar gewoon omdat en zijn groep de enige in de wereld zijn die zionisten en cowboys in hun hart hebben geraakt op elf september,wat hitler,mussolini of stalin nooit gelukt is met hun andere goddeloze idealen.
dus scottie ik zou maar niet op vakantie gaan naar je geliefde israel of amerika want dan heb jij de kans om nooit te hoeven behandeld te worden in een ziekenhuis
Nou, nee, maar het was al bekend bij zijn familie in Ryad rond de aanslag in N.Y.
Ook is bekend dat Bin Laden pedofiel is, daar zijn ook tapes van, maar die zendt hij liever niet uit.
Sharon en Bush zijn geen misdadigers, zij handelen binnen de wetten van het land door wiens bewoners zij gekozen zijn.
Vreemd, dat de moslimdames hier ongehoord, God zij dank, kunnen schelden.
Je zou bijna willen dat die dames die doek een poosje in hun mond stopten, of zich door hun man, vriend of echtgenoot de handen lieten binden.
Vreselijk, geen wonder dat ze moskee niet in mogen...
Heeeee, Habibi, ikke eraan gaan zullen komen .....
Scottie, in Schotse doek en zonder ....
MELILLENSE
11-01-2004, 19:57
Origineel gepost door Scottie
Nou, nee, maar het was al bekend bij zijn familie in Ryad rond de aanslag in N.Y.
Ook is bekend dat Bin Laden pedofiel is, daar zijn ook tapes van, maar die zendt hij liever niet uit.
Sharon en Bush zijn geen misdadigers, zij handelen binnen de wetten van het land door wiens bewoners zij gekozen zijn.
Vreemd, dat de moslimdames hier ongehoord, God zij dank, kunnen schelden.
Je zou bijna willen dat die dames die doek een poosje in hun mond stopten, of zich door hun man, vriend of echtgenoot de handen lieten binden.
Vreselijk, geen wonder dat ze moskee niet in mogen...
Heeeee, Habibi, ikke eraan gaan zullen komen .....
Scottie, in Schotse doek en zonder ....
Scottie, je hebt afgedaan en je hebt laten zien dat je eigenlijk niet meer bent dan een goedkope 42-jarige nicht die het niet kan hebben dat de Islam geen homosexuele daden accepteert.
Mocht je het nog niet weten, jouw vriendje Bush, is ook niet wat je noemt een nichtenvriend en is, zoals het een goede republikein betaamt en gevolggevend aan de eisen van de joodse havikken in het Witte Huis, radicaal gekant tegen het homohuwelijk en het democratiseren van homosexuele relaties....maar dat wist je ongetwijfeld al.
Over Sharon is het laatste woord nog niet gezegd geweest, maar als hij onschuldige kinderen en vrouwen kan vermoorden, als voortouwtrekker op de genocides van Saddam, dan zal hij er zeker zijn hand niet voor omdraaien om homosexuelen het leven zuur te maken...te beginnen met hen de inlijving in het Israëlische leger te ontzeggen wegens te zwak en te manipuleerbaar, dus onbetrouwbaar om te opereren onder David's ster.
En dat je geen testikels hebt, hoeft niemand meer te verbazen...anders had je wel begrepen dat de inhoud ervan dient om eicellen te bevruchten, en niet om anale endoscopie te vergemakkelijken.
MELILLENSE :belgie:
MELLILENSE, bravo...je hebt talent! ;)
Scottie, het wordt tijd dat je je rollator pakt of naar je eigen ballenbak gaat!
AlHoceima_Leila
11-01-2004, 21:05
Origineel gepost door Scottie
....
hee mens hoezo zij zijn geen misdadigers ?
zij hebben zoveel mensne vermoord
iik denk dat jij maar beter moet opletten wat erin de werled gebeurd dusss
Origineel gepost door goddeloos
Nou, weer een illusie minder.......
Dacht dat deze dame nog een beetje relativerend gezond verstand had.....
Maar wie deze sexueel gestoorde belg gaat nakakelen, terwijl deze tijdgenoot alle tegenstrevers op laakbare wijze afdoet als pedofielen, homo's etc. , is voor mij niet meer geloofwaardig.
Nou dat is dan jammer... :D
ik kakel niemand na, en allemaal niet Mellilense, die kan het prima zelf!
Alsof het mij iets kan schelen dat jij me mindergeloofwaardig vind, jij gelooft toch nergens in... :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.