Bekijk originele versie : Idool ?
Wie is jou idool en waarom ?
Is dat jou idool ? Wat versta jij onder idool ?
Jij vereerd sheik soudaisi tog niet ? ..:)
Ik wilde even aantonen dat soudaisi jou idool niet is..:)
John Lennon zal ik altijd in mijn hart meedragen. Goeie nummers, zowel qua tekst als muziek.
JUnks, is hij n idool, of een inspiratie bron, of raak je geroerd door zijn teksten ?
Ik heb GEEEN idool :)
Ik heb alleen een voorbeeld en dat is de profeet (vzmh).
Mijn , is The One !..das mijn idool..
Origineel gepost door el_qaida
oh jij bent wel een slimme eerst vraag je wie mijn idool is en dan wat verta je onder idool en daar zeg je nee dat is niet jou idool
ik weet wel waar je heen wilt.
o oo o oooo ooo h ..spookieee...Lolz
:D
Origineel gepost door MeuslitriX
JUnks, is hij n idool, of een inspiratie bron, of raak je geroerd door zijn teksten ?
Hij is inspiratie, een vriend in goede en slechte tijden, wat is hij eigenlijk niet? Na Allah is hij zeker de grootste in mijn optiek. Maar de liefde voor John laat zich niet vangen in een paar zinnetjes. Het is gelijk een religie. Je moet het ervaren om te kunnen begrijpen.
Oh slim! Ik heb je door Meus! :D
Hint voor other people:
i´dool (het ~)
1 afgod
2 aanbeden figuur
Ja, iedereen moet nu zeker Allah zeggen.
Origineel gepost door JunkieXL
Ja, iedereen moet nu zeker Allah zeggen.
Jij bent ook snel van begrip. :D
Je mag niemand aanbidden BUT God.
Ik had het meteen al door, waarom heb je by the way je avatar gerestyled. Door die Elouzna soms?
Origineel gepost door JunkieXL
Ik had het meteen al door, waarom heb je by the way je avatar gerestyled. Door die Elouzna soms?
Ja ik voelde me gelijk onzeker door haar uitspraken over mijn uiterlijk. :o
hahaha
Nee joh, ik zet het gelijk terug!! Vooral ik nu ook pm'tjes krijg over mijn "halfblote" avatar. :D Kunnen mensen zich nog meer aan me irriteren. ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.