Bekijk originele versie : Waarom willen jongeren niet naar school?
kickboxgirl
28-09-2002, 12:56
:confused: salaam olaikom ik vraag me zelf aff waarom jongeren niet naar school willen,ze komen wel maar of ze gaan roken en blowen of ze gaan in de aula zitten en domme dingen doen,waarom heb je dan je ouders al het geld laten betalen,waarom heb je niet gezelgd ik wil niet naar school gaan.en nog erger is alle meiden gaan naaar school met hun kleine tasje en ik denk bij me zelf wat heb je allemaal in die tasje zitten lipstift wat er kan maar 1ding er in.waarom ga je niet liever weg of zo waarom naar school komen als je toch niets wil doen.ik kan daar echt niet tegen ik word echt helemaal gek van als ik hun zie met die mini tasjes tfoeee alatief hlihom.ik wil graag jullie reacties op deze vraag hebben oke beslama en ik hoor snel van jullie
kickboxgirl
28-09-2002, 13:04
ja dat kan wel van die kluisjes maar ik zie hun later toch in de aula altijd en nog erger ze nemen geen boeken mee halllooooooooooo elke school geeft huiswerk dat heb je op elke school je kan niet zeggen ze hebben die boeken thuis of zo en ja dat gewoon zielig echt. beslama
Nounousa
28-09-2002, 13:14
Ik denk dat jongeren de school zien als een soort ontmoetingsplek, of ergens waar ze zich uit kunnen leven, dat ze gaan voor de gezelligheid en niet om te leren...
Denk IK dan he??
M3ha salama
Hind :zwaai: :zwaai: :zwaai:
kickboxgirl
28-09-2002, 13:17
ja dat denk ik ook,maar veel marokaanse meiden gaan naar school om gezelligheid en omdat ze in het weekend toch nergens heen kunnen sommige dan is school vrijheid voor hun.beslma
schoool is saaaaaaaaaaaaai
al die lessen:maf2:
en dan heb je die leeraren die als maar gelijk willen hebben
(al hebben ze dat meestal niet mar ja)
enzzzzzz..enz........
snapje!!!
=emsoem=
Ik ga graag naar SCHOOL.
En als andere school niet leuk vinden.Ja jammer dan.
Ciao Baby ;)
Nounousa
28-09-2002, 14:11
Origineel gepost door Crazy_Baby
Ik ga graag naar SCHOOL.
En als andere school niet leuk vinden.Ja jammer dan.
Ciao Baby ;)
Ik ga ook graag naar school, ik zit er tog voor MIJN toekomst, niet om het anderen gezellig te maken of om de leraren het leven zuur te maken, die tijd heb ik wel gehad, ik ben er nu achter gekomen dat school belangrijk is voor mij en mijn toekomst, ik krijg later spijt als ik nu niet goed me best ga doen...
M3ha salama
Hind
Origineel gepost door Hindje
Ik ga ook graag naar school, ik zit er tog voor MIJN toekomst, niet om het anderen gezellig te maken of om de leraren het leven zuur te maken, die tijd heb ik wel gehad, ik ben er nu achter gekomen dat school belangrijk is voor mij en mijn toekomst, ik krijg later spijt als ik nu niet goed me best ga doen...
M3ha salama
Hind
Ja juist hem precies :goedzo:
Zo denk ik erook over.
Ciao Baby ;)
Origineel gepost door angel20
Hey schatje,
Wat betreft saaiheid, ik zei de vorige keer al je moet het zelf gezellig maken ;)
En de leraren als zij gelijk willen hebben ook al is dat niet terrecht, wijs ze er op ik bedoel je hoeft niet gelijk ja te knikken als zij zeggen dat is zwart terwijl jij zeker weet dat het wit is, bijv. Leg gewoon uit dat zij niet gelijk hebben. Meestal doen ze het expres om te kijken of iedereen wakker is.
Snappie :D
heb het geprobeerdt!!!!!!
maar niemand doe mee ow neei joh straks komt de menneer!!!
en ik knik nooit ja
ik spreek ze altijd tegen !!!!!!!!!!!!
en als ze het verschil niet zien tussen zwart en wit
en stuur ik ze gelijk door naar de derectie kan die leeraar gelijk zijn ontslag in ontvangst nemen!!!!!!!!
doei doei
=emsoem=
Origineel gepost door FarD
Je volgt toch wel al je lessen he?
:)
ahha ja dat doei ik wel!!!!
maar soms (eens in de zoveel tijd) meld ik me wel eens ziek of ik moet naar de dokter ze3ma........
:D
=emsoem=
hidamida
28-09-2002, 16:35
BRENGT GEEN GELD OP!!!!!!!
Niet dat ik niet op school zit!
DESPERADA
28-09-2002, 16:51
Salaam aleikom....
KickBoXgirL jou verhaaltje Komt me gelijk bekend voor.... Ken Ook zulke gevallen, die naar school gaan met doel om er een soort Buurthuis bezoekje van te makeN, eN de dag te verbrengen in de kantine.....
Ik zie school, kennis Op doen als een van de mooie geschenken hier Op aarde... En begriJp echt niet dat men er misbruik van kan maken, EN eR Geen gebruik van maakT.....
Je betaalt leSGelD, BoekeN GelD.... Benutig het dan oOk...
maaR ElhamdoelilaH, zien we Ook het tegen overgestelde.....
Ik vindT het ook altijd jammer om te zien dat men na zijn middelbare opleiding al sTopt met schOol, terwijl ze net in de leeftijd zitten van 16/18 jaaR en dan FuLL Time gaan werken...... KzelF Zou LieveR NOOIT full time willen werken.... aangezien het ooIt wel zaL moeteN... :( Zo lanG MogelIjk uitstelleN, Dus zo laNg MogelIjk Blijven door studeren......
:zwaai:
kalimiro
28-09-2002, 17:28
Origineel gepost door Hindje
Ik denk dat jongeren de school zien als een soort ontmoetingsplek, of ergens waar ze zich uit kunnen leven, dat ze gaan voor de gezelligheid en niet om te leren...
Denk IK dan he??
M3ha salama
Hind :zwaai: :zwaai: :zwaai:
hindje dan denk je en beetje vekeerd denk ik
ik zit zelf namelijk in de derde en doe vwo ik ga niet naar school
omdat ik het zie als en soort ontmoetingsplek maar om te leren
en dat van gezelligheid klopt wel want je moet het ook natuurlijk en beetje gezellig hebben op school vind je niet?
en wat lol in het leven kan geen kwaad vind ik
kalimiro
28-09-2002, 17:31
Origineel gepost door DESPERADA
Salaam aleikom....
KickBoXgirL jou verhaaltje Komt me gelijk bekend voor.... Ken Ook zulke gevallen, die naar school gaan met doel om er een soort Buurthuis bezoekje van te makeN, eN de dag te verbrengen in de kantine.....
Ik zie school, kennis Op doen als een van de mooie geschenken hier Op aarde... En begriJp echt niet dat men er misbruik van kan maken, EN eR Geen gebruik van maakT.....
Je betaalt leSGelD, BoekeN GelD.... Benutig het dan oOk...
maaR ElhamdoelilaH, zien we Ook het tegen overgestelde.....
Ik vindT het ook altijd jammer om te zien dat men na zijn middelbare opleiding al sTopt met schOol, terwijl ze net in de leeftijd zitten van 16/18 jaaR en dan FuLL Time gaan werken...... KzelF Zou LieveR NOOIT full time willen werken.... aangezien het ooIt wel zaL moeteN... :( Zo lanG MogelIjk uitstelleN, Dus zo laNg MogelIjk Blijven door studeren......
:zwaai:
nou mensjes eff tussendoor dat geldt voor mij niet want ik wil nog lang niet stoppen met school als ik inshallah me vwo diploma heb ! :cool:
tetouania_zina
28-09-2002, 17:38
ik ga naar school voor gezelligheid :D
en om te disscuseren met leraren, ik weet toch dat ik altijd win :rolleyes:
:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.