Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : VooR DeMeiDen....die een boyfriend hebben...

Pagina's : [1] 2

salimaforever
11-01-2004, 12:35

voelen jullie je altijd op je gemak bij hem?? Als je hem een week niet hebt gezien of gehoord, wat spoort er in je gedachte??? Denk je dat hij de ware is voor jouw??

Followyourheart
11-01-2004, 12:39
Ik kan me niet voorstellen dat als je een vriend hebt hij een week van niks van zich laat horen. Als hij van je hodut of op je verliefd is, belt hij of ziet hij je echt wel vaker. Ik zou hem niet kunnen zien als de ware. Maar goed, je weet nooit hoe een situatie in elkaar zit. Misschien woont hij ver, dat kan.

ChaChie
11-01-2004, 12:40
Ja ik voel me op mijn gemak bij hem...kan echt mezelf zijn en voel me echt thuis als ik met hem samen ben :) Soow... een week niet gezien of gehoord? Kansloos, hhaha dat is nog nooit bij ons gebeurd.. en als Ik een week niks van hem zou horen en ik kon hem ook niet bereiken zou ik me ernstig zorgen maken dat er iets zou zijn.. (maar dan gewoon trouble met fam ofzo niet iets met ons) En ja ik denk dat hij de ware is voor mij! Helaas zijn we nog aan de jonge kant en zullen onze ouders nooit toestemmen met een verloving. Anders zou ik geen seconde wachten!

salimaforever
11-01-2004, 12:42
Origineel gepost door ChaChie Ja ik voel me op mijn gemak bij hem...kan echt mezelf zijn en voel me echt thuis als ik met hem samen ben :) Soow... een week niet gezien of gehoord? Kansloos, hhaha dat is nog nooit bij ons gebeurd.. en als hij een week niks van hem zou horen en ik kon m ook niet bereiken zou ik me ernstig zorgen maken dat er iets zou zijn.. En ja ik denk dat hij de ware is voor mij! Helaas zijn we nog aan de jonge kant en zullen onze ouders nooit toestemmen met een verloving. Anders zou ik geen seconde wachten! hoe oud ben je?? waarom denk je dat hij de ware is??

littlegirl
11-01-2004, 13:08

nou bij mij dus niej... :traan1: ik heb het dus eigenlijk helemaal gehad met hem.. heb er geen zin in.. en jah hij laat gewoon een week nix van zich horen.. :traan1:

ChaChie
11-01-2004, 13:12
eUH ik ben bijna 18.. Ik denk dat hij de ware is omdat hij alles is wat ik nodig heb en zoek in een goede echtgenoot. Hij is lief, knap, slim(doet uni),goede moslim,eerlijk,grappig, betrouwbaar etc (kan nog wel uren doorgaan ;)). En ik houd gewoon heel veeel van hem en hij ook van mij.. :Iluvu: Dus daarom denk ik dat hij de ware is voor mij.

Followyourheart
11-01-2004, 13:13
Origineel gepost door ChaChie eUH ik ben bijna 18.. Ik denk dat hij de ware is omdat hij alles is wat ik nodig heb en zoek in een goede echtgenoot. Hij is lief, knap, slim(doet uni),goede moslim,eerlijk,grappig, betrouwbaar etc (kan nog wel uren doorgaan ;)). En ik houd gewoon heel veeel van hem en hij ook van mij.. :Iluvu: Dus daarom denk ik dat hij de ware is voor mij. Dan wens ik jullie veel geluk! En nooit opgeven meid, nooit! :zwaai:

salimaforever
11-01-2004, 13:16
Origineel gepost door ChaChie eUH ik ben bijna 18.. Ik denk dat hij de ware is omdat hij alles is wat ik nodig heb en zoek in een goede echtgenoot. Hij is lief, knap, slim(doet uni),goede moslim,eerlijk,grappig, betrouwbaar etc (kan nog wel uren doorgaan ;)). En ik houd gewoon heel veeel van hem en hij ook van mij.. :Iluvu: Dus daarom denk ik dat hij de ware is voor mij. ben je dol verliefd op hem??? ik denk het wel hé! Jah als je verliefd bent zie je niet veel fouten die je vriend maakt, men zegt wel eens liefde maakt blind!! Maar wens je echt het beste zuster ;) xxxxxx

ChaChie
11-01-2004, 13:19
Origineel gepost door littlegirl nou bij mij dus niej... :traan1: ik heb het dus eigenlijk helemaal gehad met hem.. heb er geen zin in.. en jah hij laat gewoon een week nix van zich horen.. :traan1: Aah lieverd.. Gaat het een beetje? Misschien is het idd een heel goed idee om met hem te kappen! Want relaties zijn eigenlijk haram natuurlijk.. Ik heb zelf ook een relatie en het is natuurlijk super hypocriet dat ik jou adviseer te kappen (ook omdat hij natuurlijk niet goed voor je is!). Maar ik kan gewoon niet zonder die van mij, en onze ouders zouden het niet accepteren als we nu al zouden verloven en trouwen dus..:(

ChaChie
11-01-2004, 13:21
Origineel gepost door salimaforever ben je dol verliefd op hem??? ik denk het wel hé! Jah als je verliefd bent zie je niet veel fouten die je vriend maakt, men zegt wel eens liefde maakt blind!! Maar wens je echt het beste zuster ;) xxxxxx Nee bij ons is het al in het stadium van houden van en niet meer kalverliefde. We hebben al anderhalf jaar wat en we hebben super veel meegemaakt en de nodige erge ruzies gehad dus neem maar van mij aan dat ik ook zijn foute kanten zie en dat ik niet blind ben van verliefdheid.

ChaChie
11-01-2004, 13:22
Origineel gepost door Followyourheart Dan wens ik jullie veel geluk! En nooit opgeven meid, nooit! :zwaai: thnx meissie :bluekiss:

sweet_nadoria
11-01-2004, 13:26
Origineel gepost door salimaforever voelen jullie je altijd op je gemak bij hem?? Als je hem een week niet hebt gezien of gehoord, wat spoort er in je gedachte??? Denk je dat hij de ware is voor jouw?? Ik voel me abslouut altijd op mijn gemak als ik samen met hem ben. Ik ben niet iemand die gauw conclusies trekt maar vraag eerst hoe het zit. Ik vertrouw hem en weet dat hij het druk heeft. Of hij de ware is ...... een weet voor mij ;) Ik wil het hier niet plaatsen omdat alles el Mektab is :rolleyes: Wat ik wel weet is dat ik veel voor hem over heb en ontzettend veel van hem hou !! Liefs, S. Nadoria

salimaforever
11-01-2004, 13:26
Origineel gepost door ChaChie Nee bij ons is het al in het stadium van houden van en niet meer kalverliefde. We hebben al anderhalf jaar wat en we hebben super veel meegemaakt en de nodige erge ruzies gehad dus neem maar van mij aan dat ik ook zijn foute kanten zie en dat ik niet blind ben van verliefdheid. niet teveel ruziën hé,is niet goed! Zo kunnen jullie het wel beu worden met die ruzies, da jullie relatie het einde zal zijn

ChaChie
11-01-2004, 13:27
haha we hebben niet VEEL ruzies lieve schat. we hebben gewoon in die lange tijd dat we elkaar kennen welles erge ruzies gehad, maar die zijn juist goed.

salimaforever
11-01-2004, 13:31

Origineel gepost door ChaChie haha we hebben niet VEEL ruzies lieve schat. we hebben gewoon in die lange tijd dat we elkaar kennen welles erge ruzies gehad, maar die zijn juist goed. ha waarom zijn die goed??

Pagina's : [1] 2