Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sultan Decorations of Saada????

Pagina's : [1] 2

khifaja
11-01-2004, 05:11

Lieve lieve dames/heren Wie o wie kan mij wat meer vertellen over Sultan Decorations of Saada? Is hun werk echt mooi? Verzorgen ze ook t eten of alleen decoratie? Zijn ze klant vriendelijk en netjes? Komen zij echt hun afspraken na? Welke prijs moet ik ongeveer van uit gaan? :confused: :confused: Ik kan ook makkelijk een brochure aanvragen, maar elke bedrijf prijst zichzelf omhoog en ik hoor t liever van mensen die al ervaring met een van deze 2 hebben gehad. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Als je nog n SUPER NEGAFFA kent hoor ik dat ook graag, ik dacht zelf aan Saloua (A'foort) Fatin Shakroni (A'dam) of Nadia (M'tricht), wat denken jullie dames? zijn deze goed in hun werk? Ik heb nl geen van allen hun werk gezien,dus als jullie me daarin ook kunnen helpen heeeeeeeeeeel graag. :Iluvu: Groetjes Khifaja :zwaai:

Ilham1
12-01-2004, 15:33
He meissie, Er zijn twee saadas he welke bedoel je? Ik zelf heb sultan een aantal malen meegemaakt ( incl mijn eigen bruiloft ) ze zijn heeeeeeeeeeeel goed. Hun spullen zijn zeker mooi. Ik vind ze erg prof. Met mij hadden ze de hele bruiloft doorgenomen en ze kwamen ook de zaal bekijken om te kijken hoe en wat. Maar ze zijn geen catering hoor ze doen alleen de aankleding en ik dacht ook bediening. ( moet je maar effe vragen ) Nou meissie succes ermee!

Ikgatrouwen
16-01-2004, 15:30
Ik vind Saada(ede) echt prachtig decoratie hebben! :verliefd: Voor heel weinig maken ze de lelijkste zaal tot 1 van de allermooiste! Ik schrok toen ik een keer binnen kwam, want ik had de zaal al eerder gezien! Gewoon prachtig...dat is geen mening maar een FEIT! Sultan decorations vind ik wat minder! ik zou toch wel kiezen voor Saada! Maar ieder heeft een andere smaak! Hoop je genoeg te hebben geholpen! :zwaai:

Beni_Bouyachie17
16-01-2004, 16:03
Sultan ... :goedzo:

Bent_Fes
16-01-2004, 20:55

Waarom willen mensen nooit vermelden hoeveel de catering bij hun heeft gekost??

chahidaatje
16-01-2004, 21:33
Origineel gepost door Bent_Fes Waarom willen mensen nooit vermelden hoeveel de catering bij hun heeft gekost?? DAT ZOU IK OOK WEL WILLEN WETEN JA????????????......... GROETJES CHA

oem_ismael
17-01-2004, 00:01
ja vertel eens hoe duur was dat?

Ilham1
17-01-2004, 12:06
Sultan is puur een decorateur! Zij doen dus geen catering. Ze zijn wel de hele avond aanwezig want ze maken ook de bruidstaart tafel op enzo. Bij mij waren ze 800 euro. Maar t is maar wat je neemt! Ik had Stoelhoezen tafellinnen Arabische lampen 1 per tafel Rozenpoort rodeloper 2 buffettafels voor koekjes enzo grote zuilen met bloemen dadel en melk tafel Grote Arabische lampen in de zaal sedderie en stof Illie

Bent_Fes
17-01-2004, 14:12
Nou heb geen zin om apart een catering te nemen, en nog eens iemand die de decoratie doet!!

Ilham1
17-01-2004, 15:10
Daarom had ik een tiabba. Het leek exact op een catering en ik had bediening. Ik was dus duidenden euros goedkoper uit. En weet je cateraars hebben vaak geen rode loper en rozenpoorten en zo. Maar ja ieder ook zijn budget natuurlijk. Ik wou t niet al te duur hebben maar wel mooi en dat is zeker gelukt met Sultan. Omdat ik zelf in de bediening zit maak ik ze ook vaak mee en ze zijn echt altijd top. Ze hebben ook verschillende kleuren enzo.

MiffrouwLoubna
17-01-2004, 16:07
Heeft iemand ook het telefoonnummer van Sultan Decoraties en waar komen ze vandaan? En Ilham kun je ons niet blij maken met wat foto's ?

Ilham1
17-01-2004, 16:34
hahahahaha Ik kan mijn bruidsfotos hier toch niet gaan plaatsen??? Het nummer is 0612186364 email is sultandecor@consultant.com ze sturen je dan een offerte. succes

MiffrouwLoubna
17-01-2004, 16:46
Hahaha sorry dat bedoelde ik niet, ik dacht dat je misschien foto's zou hebben alleen van de zaal met decoratie...

snoopie
19-01-2004, 13:09
Origineel gepost door Ilham1 Daarom had ik een tiabba. Het leek exact op een catering en ik had bediening. Ik was dus duidenden euros goedkoper uit. En weet je cateraars hebben vaak geen rode loper en rozenpoorten en zo. Maar ja ieder ook zijn budget natuurlijk. Ik wou t niet al te duur hebben maar wel mooi en dat is zeker gelukt met Sultan. Omdat ik zelf in de bediening zit maak ik ze ook vaak mee en ze zijn echt altijd top. Ze hebben ook verschillende kleuren enzo. Heey Ilham Ik had een vraagje, jij bent getrouwd en had Sultan voor de decoratie, maar je hebt geen catering genomen. Hoe ging dat en hoeveel kwam je ongeveer uit wat betreft tiaba en eten. IK hoor inschaalah van je. Groetjes Latifa

Ilham1
25-01-2004, 00:56

Ik wil best zo reageren hoor. Voor deco was ik 1200 kwijt en eten ongeveer 1800 ( in totaal dus 3000 ) Maar ik had dan ook alles ( salades. drankjes. brood, vlees kip etc etc ) Groeten!

Pagina's : [1] 2