Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help mijn droevige moedertje

LZN
11-01-2004, 00:25

beste broeders en zusters, mijn moeder is ernstig ziek geworden door een groot probleem. De dokter kan weinig doen voor haar. Daarom proberen wij, haar kinderen, haar probleem op te lossen om onze moeder weer gelukkig en gezond te zien. Samengevat Haar probleem: Mijn broer (42jr) was te oud om ook een verblijfsvergunning te krijgen toen wij naar nl kwamen. Gevolg hij is alleen in marokko achtergebleven. Oplossing: Een serieuze marokkaanse vrouw die tegen een fikse beloning "papieren" voor hem wil doen. Interesse? Mail me. (ookanoniem@hotmail.com) Salaam aleikoum Ps. Niet gaan dissen aub dit is een onschuldige poging om mijn moeder te helpen. :(.

NAOUALNORA
11-01-2004, 00:29
JAMMER DAT HET ZO MOET. HET IS NATUURLIJK WEL HEEL MOEILIJK VOOR JE MOEDER, MAAR IS DIT DE ENIGE OPLOSSING??HEB JE WEL EENS RONDGEVRAAGD OF ER GEEN ANDERE OPLOSSING IS OFZO. IK VINDT HET HEEL MOEILIJK HOOR MAAR IK ZEG MAAR WAT. HOPEN DAT HET ZO SNEL MOGELIJK GOED KOMT INSHALLAH.

lilchakir
11-01-2004, 00:59
Origineel gepost door helpster beste broeders en zusters, mijn moeder is ernstig ziek geworden door een groot probleem. De dokter kan weinig doen voor haar. Daarom proberen wij, haar kinderen, haar probleem op te lossen om onze moeder weer gelukkig en gezond te zien. Samengevat Haar probleem: Mijn broer (42jr) was te oud om ook een verblijfsvergunning te krijgen toen wij naar nl kwamen. Gevolg hij is alleen in marokko achtergebleven. Oplossing: Een serieuze marokkaanse vrouw die tegen een fikse beloning "papieren" voor hem wil doen. Interesse? Mail me. (ookanoniem@hotmail.com) Salaam aleikoum Ps. Niet gaan dissen aub dit is een onschuldige poging om mijn moeder te helpen. :( niet zo erg slim van je om het zo neer te zetten voor het zelfe geld zit er iemand mee te gapen die die je vet in de problemen kunnen brengen en wie zegt dat je mischien niet iemand bent van die opsporings amtenaren of zo iets ik had namelijk wel voor je willen zoeken maar ik durf niet heel veel succes verder en ook met je moeder ik hoop inshaalah dat het met je mams goed komt :zwaai:

misSanae
11-01-2004, 12:04
Ik kan me voorstellen dat je graag wilt dat je broer naar nederland moet komen en geloof me er zijn er hier meer mensen die dat willen. Zelf vind ik dit niet de juiste manier om te trouwen, het huwelijk zoals dat bedoeld is, is niet op deze manier bedoelt. Ik weet dat het tegenwoordig veel voorkomt, maar Allah(swt) heeft het niet zo voor ons bedoelt. Inshallah kan je je broer op de een of andere manier hier toch in Nederland zien te krijgen zodat het inshallah beter zal gaan met je moeder. Sterkte ermee.

Miss_Arabia
11-01-2004, 12:14

Origineel gepost door helpster beste broeders en zusters, mijn moeder is ernstig ziek geworden door een groot probleem. De dokter kan weinig doen voor haar. Daarom proberen wij, haar kinderen, haar probleem op te lossen om onze moeder weer gelukkig en gezond te zien. Samengevat Haar probleem: Mijn broer (42jr) was te oud om ook een verblijfsvergunning te krijgen toen wij naar nl kwamen. Gevolg hij is alleen in marokko achtergebleven. Oplossing: Een serieuze marokkaanse vrouw die tegen een fikse beloning "papieren" voor hem wil doen. Interesse? Mail me. (ookanoniem@hotmail.com) Salaam aleikoum Ps. Niet gaan dissen aub dit is een onschuldige poging om mijn moeder te helpen. :( Hebben jullie geen nichten of kenissen hier in NL die jullie wilt helpen, dat lijkt mij verstandiger dan een wildvreemde vrouw... Ik wens jullie heel veel geluk!

Followyourheart
11-01-2004, 12:58
Ik hoop dat het zal lukken, maar ik denk dat er weinig vrouwen zijn die om papieren met een wildvreemde man gaan trouwen. Ik zou zelf heeel bang zijn. Maar inderdaad, zijn er geen nichten? Ik wens je ook geluk ;)

touzine
11-01-2004, 13:02
Origineel gepost door helpster beste broeders en zusters, mijn moeder is ernstig ziek geworden door een groot probleem. De dokter kan weinig doen voor haar. Daarom proberen wij, haar kinderen, haar probleem op te lossen om onze moeder weer gelukkig en gezond te zien. Samengevat Haar probleem: Mijn broer (42jr) was te oud om ook een verblijfsvergunning te krijgen toen wij naar nl kwamen. Gevolg hij is alleen in marokko achtergebleven. Oplossing: Een serieuze marokkaanse vrouw die tegen een fikse beloning "papieren" voor hem wil doen. Interesse? Mail me. (ookanoniem@hotmail.com) Salaam aleikoum Ps. Niet gaan dissen aub dit is een onschuldige poging om mijn moeder te helpen. :( Ik help je........ :)

Noumadia
11-01-2004, 13:32
waaom vraag je net serieus trouwen dan...waarom per se geld betalen...zoek een vrouw die met hem serieus wil trouwen. Kijk rond in de fam. Enne touzine in nederland is dat toegestaan he;)

touzine
11-01-2004, 13:34
Origineel gepost door Noumadia waaom vraag je net serieus trouwen dan...waarom per se geld betalen...zoek een vrouw die met hem serieus wil trouwen. Kijk rond in de fam. Enne touzine in nederland is dat toegestaan he;) Hmmmm zal welllll..... :D

ChilGirl
11-01-2004, 13:36
Zo ZIElig JAmMEr Dat ik nIet Kan Helpe Wel WenS ik je veel SUC6 KuSjEs Fouzia

touzine
11-01-2004, 13:38
Weet je...... Het is beter als je een vakantie visum voor em regelt en dat ie dan Illigaal hier verblijft en een beetje geld maakt....... Beter dan al dat gedoe met die papieren enzo..... :)