Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Praat Eens Een Keer Over Jullie Ouders.. Dan Liefde en Haat

AppieMeknessie
10-01-2004, 23:12

Hallo Broeders en Zusters... Ik heb zojuist een beetje gekeken.. en alle onderwerpen gaan bijna over 'liefde' of 'haat'.. Praat eens een keer over je ouders.. Hoeveel je van ze houd.. hoe dankbaar je ze bent.. Ze hebben jullie allemaal opgevoed en geven je voedsel en onderdak.. Ik heb nog nooit een topic gezien die over ouders gaat.. Ouders zijn de enigste personen die je in je leven hebt!! Broeders en zusters.. Praat en zeg hoeveel je van je ouders houd groeten appie :zwaai:

LoVeLy_HaNaN
10-01-2004, 23:50
Ik hou erg veel van mn ouders..met heel mn hart... Ze hebben me met liefde opgevoed en ik heb alles wat mij hartje begeert..ik heb mijn ouders die erg veel van mij houden..en dat is alles wat ik nodig heb...mijn ouders die mij alles over de Islam leren..die mij vertellen wat goed en slecht is..

Mouny
11-01-2004, 00:16
Salam a3liekoum wr wb, Mijn ouders... mijn lieve papa had me tot aan het bot toe verwend..... maar wat wil je ook als je na 6 jongens eindelijk weer een meiske krijgt.. Mij vader was mijn grootste voorbeeld.. mijn vader heb ik afscheid van moeten nemen toen hij op bedevaart ging met mijn moeder... en alsof hij wist dat het de laatste keer was dat hij mij omhelsde en chineesje noemde huilde hij tranen met tuiten... 4 weken later ws hij overleden in Mekka. :traan1: die dag staat in mijn geheugen gegrift.. papa allah je rahmik... Mijn lieve mama is mijn beste vriendin, ze adviseert me in alles en help me overal mee. :Iluvu: Ze leert me elke dag weer dingen bij over het leven en over onze Islam. Kan me niet voorstellen dat ik zonder haar zou moeten. Khou onzettend veeel van haar respecteer haar en bewonder haar dat ze nog steeds elke dag kan lachen... na zoveel te hebben meegemaakt... Dus mensen ik kan jullie zeggen ... behandel jullie ouders vriendelijk en spreek ze nooit en te nimmer tegen. Je weet pas wat je mist als het er niet meer is!!! ;) Salam a3liekoum wr wb :zwaai: Mouny

fat2
11-01-2004, 00:32
ewa mn ouders zijn mijn VOORBEELD... k voed mn kinderen inshallah net op zoals mn ouders ons hebben opgevoed... nu nog maar hopen dat mn kinderen net so lief sijn als ons hehehe :D

kariagirl
11-01-2004, 10:15

mijn lieve ouders ik hou zoveel van ze ik weet niet wat ik zonder ze moet ze hebben me zoveel geleerd en gegeven en daar ben ik heel blij mee

wardaroosje
11-01-2004, 10:28
mijn ouders.........het zijn mijn vrienden, mijn ouders .mijn alles in goeie en slechte tijden ik hou zoveel van ze en ik heb alles voor ze over ze hebben me opgevoed tot wie ik ben nu alhamdoelillah ze gaan nu voor een maandje naar al haij incha allah, en ik zal ze heel erg missen :traan1: maar ben wel blij voor ze

Followyourheart
11-01-2004, 13:03
Mijn ouders zijn mijn vrienden niet, ik kan wel goed met ze praten maar er zijn zeker grenzen. Ik kan wel gezellig met m'n moeder naar de stad, maar dan nog is er een bepaald soort respect en gezag voor m'n moeder. Ze zegt ook weleens als ik eens te brutaal was; ik ben niet je vriendin maar je moeder. Maar ze is echt een schat! M'n vader is echt de zachtaardigste man die er is! Hij heeft heel veel voor ons over. Ik heb nog twee andere zussen thuis wonen dus het is echt een meidenhuis...Hij wil vaak met ons ergens eten, of al zouden we hem bellen onder werktijd om ons op te halen zou die het nog doen. :)

meknessia86
11-01-2004, 14:10
Als ik over mijn ouders ga praten dan ben ik volgens mij mijn hele leven bezig. Maar om van een lang verhaal een korte te maken MIJN OUDERS ZIJN MIJN LEVEN.

BentFes
11-01-2004, 17:18
Woorden kunnen niet beschrijven hoeveel ik van ze houd. Ma3a Salama :zwaai:

Lady_moi
11-01-2004, 17:40
Ik heb ne heel grave moeder ze is echt lief en heeft een goed hart :goedzo: En mn vader is een aardige wijze man ik maak die soms boos ma toch zie ik em graag :) Ik vind hen wel ok en natuurlijk hou ik heel veel van hen beiden:zwaai:

AppieMeknessie
14-01-2004, 21:01
heey zusters... Wallah echt cool dat jullie op mijn topic hebben gereageerd;) Allah zal jullie insha allah belonen!! Groeten appie