Bekijk originele versie : Hij heeft een ander..
yedjis_ennador
28-09-2002, 01:04
Damnzz waarom doet het pijn als je exeen andere vriendin heeft?
OOkal wil je hem nie meer trug.. Toch doet het verdomde pijn.. WhY??????? Ik moT hem nie meeeeeeeeer
:traan1:
hee wat erg voor je meid...ja ikweet meid...maar ook daar je kom jewel over hoor....het is gewoonn een sukkel ga je laterdenken.....
xxxxxxxx sterkte
yedjis_ennador
28-09-2002, 01:11
Ewaa Jah.. Moeilijke is ook dat we vrienden zijn en ik dus alles te weten kom Pff.. Maar thnx.. :)
laat het hem gewoon merken dat je t erg vindt wanneer hij met jou over zijn relatie praat.. k bedoel.. dat moet ie toch wel begrijpen
Abdelouahed :zwaai:
p.s.: nog steeds niet afgekickt ......verslaafde!!
yedjis_ennador
28-09-2002, 01:16
Origineel gepost door mtalsi
laat het hem gewoon merken dat je t erg vindt wanneer hij met jou over zijn relatie praat.. k bedoel.. dat moet ie toch wel begrijpen
p.s.: nog steeds niet afgekickt ......verslaafde!!
Hoor wie het zegt hahaha..
Nee wil hem nie laten weten dat ik het erg vind dan weet hij dat het iets doet met me en dan weet hij dat ik wat voor hem voelde..
Ik weet is heel erg ingewikkeld.. :rolleyes:
als je t hem niet wilt laten weten moet je wel de consequenties onder ogen moeten zien.. maareh hij praat toch niet over z'n relatie met je tot in de details na??? k hoop t niet voor je........
k ben al afgekickd gekkie,.... ben sinds vorige week al niet meer online geweest... (ook omdat mn msn t niet doet).. moet jij ook maar eens proberen een paar dagen zonder internet vol te houden!!
yedjis_ennador
28-09-2002, 01:23
DaN Ga ik dooooooooood!!! :schrik:
ewa nee nie in details maar er gewoon achter komen dat hij vriendin heeft en dan nog zo zeggen net zo gek als jou je moet haar ontmoeten dan heb ik ook zoiets van nee he dan moet ik het meisje zien dat hem nu heeft en de dingen nu doet die ik met hem gedaan hebt.. is gewoon ik weet nie Auw!!!!
Weet je wat helpt? Geen vriendje nemen :) Dan hou je je tenminste ook aan de islam.
Het deed mij helemaal niks dat mijn ex-vrouw een andere relatie was aangegaan. Misschien omdat ik zelf al iemand anders gevonden had. Maar toen ik verleden week hoorde dat het uit was (hij was te saai) kreeg ik toch wel een lichte kick. Temeer omdat zij het huwelijk met mij te turbulent vond.
yedjis_ennador
28-09-2002, 01:26
Origineel gepost door Najib26
Weet je wat helpt? Geen vriendje nemen :) Dan hou je je tenminste ook aan de islam.
Ewa Helaas.. Gebored ish gebored!!
kickboxgirl
28-09-2002, 13:00
nou meid ik heb nu ook al exx vriend en het doet niet eens pijn,je moet gewoon verwerken en zolals die jonge zei praat met hem over je relatie,misschien voel je beter.doe wat goed is voor je dat is het.
ps:ik heb ook lang zonder internet gekund is makkelijk ga gewoon weg van huis en kom later terrug is de avond zo voor bij ahhahha beslama
Nounousa
28-09-2002, 13:17
Denk aan al zijn slechte eigenschappen, of de domme dingen die hij deed... En denk eraan het is tog niet voor niks uitgegaan??
niet mektab... laat hem maar met zijn nieuwe vriendin..
M3ha salama
'Hind :zwaai: :zwaai:
Denk aan die LELIJKE GROTE HARIGE WRAT die hij had tussen zijn LIPPEN EN NEUS.
Dan knap je gelijk af.
Ciao Baby ;)
kalimiro
29-09-2002, 00:30
Origineel gepost door Crazy_Baby
Dan knap je gelijk af.
Ciao Baby ;)
hahahhahah :D :giechel:
Hanaetje
29-09-2002, 00:52
Origineel gepost door Crazy_Baby
Dan knap je gelijk af.
Ciao Baby ;)
Als hij dat al had in het echt , dan wed ik dat zij er nog niet eens met zou zijnnnnnnnnnn.....
Zoals je zegt ; "Daar knap je gelijk af " :D
Thalla
Hanaetje :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.