Bekijk originele versie : Nooit vriendinnen worden met
Marokkaanse meiden dat is echt verschrikkelijk!! :maf: Je ken beter vrienden worden met een nl meiden of ander soort, Marokkaanse meiden zijn echt :maf2: .
Lady_moi
10-01-2004, 21:40
Mn beste vriendin is marokkaans en die is echt nie :maf2:
Ma eerder :goedzo:
En kheb nog een ander marokkaanse vriendin en die is :maf2:
Dus voor mij isda echt :jammer:
loeloesch
10-01-2004, 21:41
Origineel gepost door hoceimachica20
Marokkaanse meiden dat is echt verschrikkelijk!! :maf: Je ken beter vrienden worden met een nl meiden of ander soort, Marokkaanse meiden zijn echt :maf2:
De meeste Marokkaanse meiden zijn jaloerse, wijfen die je nix gunnen en als ze je ze3ma iets gunnen gaan ze toch weer achter je rug om roddelen!!!! :kwaad:
ladyoumaima
10-01-2004, 21:43
INDERDAAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb wel twee goede vriendinnen en die zijn marokkaans maar dat ter zijde. De meeste marokkanen zijn echt gestoord en zien je het liefst ongelukkig.
praatjes
10-01-2004, 21:44
Origineel gepost door hoceimachica20
Marokkaanse meiden dat is echt verschrikkelijk!! :maf: Je ken beter vrienden worden met een nl meiden of ander soort, Marokkaanse meiden zijn echt :maf2:
Of je word vrienden met mijn, echt ik kan een hele trouwe vriend zijn :verliefd:
LellaBerkane
10-01-2004, 21:50
Origineel gepost door loeloesch
De meeste Marokkaanse meiden zijn jaloerse, wijfen die je nix gunnen en als ze je ze3ma iets gunnen gaan ze toch weer achter je rug om roddelen!!!! :kwaad:
Ja wollahila:jammer:
Ik ken in mijn omgeving ook veel Marokkaanse meiden, maar ik ben er niet mee bevriend. Ze doen inderdaad net alsof ze het beste met je voor hebben, maar zodra je niet bij ze in de buurt bent gaan ze je je zwart zitten maken:jammer:
Allah I Hdie Ma Glak!!!
:zwaai: LB!!! :zwaai:
HoceimaChica20, helemaal mee eens meid.!
Heb marokaanse vriendinnen en Nederlandse vriendinnen, wallah Ileh, Nl vriendinnen, zijn beter! Als je iets verkeerds doet, dan zeggen ze niets, marokaanse meiden ( dan praat ik over het algemeen) die gaan het nog erger maken, beginnen eerst met roddels. Niet normaal!
Soebhana allah zijn ze niet zo allemaal!
aSunnyFriend
10-01-2004, 21:52
marocs hebben n sterke groepscultuur...met de voordelen van familieband, gastvrijheid, gezellige bruiloften maar ook de nadelen van roddelen en jaloezie !
loeloesch
10-01-2004, 21:53
Origineel gepost door riffiagirl16
wallah gewoon de schijt aan hun hebben weet je F*uck die teringgg wijven tazzz zehma kapsones ewa safi de beste is geen aandacht geven
Grappig hoor, hoe Marokkaanse meiden, elkaar lopen te vertellen dat je schijt moeten hebben aan de Marokkaanse meiden :maf: :hihi:
loeloesch
10-01-2004, 21:55
Eej maar effe serieus, ik zie hier ook vaak reacties van meiden dat ik denk van :kwaad: waarom zo lomp reageren!!!! :kwaad:
Maar als er zo een topic wordt geopens lijkt niemand zich aangesproken te voelen, en zijn we allemaal :engel: :confused:
Lovely_Baby
10-01-2004, 22:02
Jullie zijn nu net zo laag als hun je zegt zelf van achter me rug roddelen ze enzo maar wat doen jullie nu?'dat noem je ook roddelen'
:jammer:
loeloesch
10-01-2004, 22:06
Origineel gepost door Lovely_Baby
Jullie zijn nu net zo laag als hun je zegt zelf van achter me rug roddelen ze enzo maar wat doen jullie nu?'dat noem je ook roddelen'
:jammer:
Maar het is toch geen roddelen als er niet duidelijk over wie het precies gaat :confused: Toch?? :verdomme:
je hebt nadelen aan vrienschap sluiten met marokanen en natuurlijk ook voordelen net zoals het feit dat je vriendschap sluit met nl'ers of belgen
ik heb dus een heel goeie belgische vriendin en ook een marokaanse vriendin
dus het hangt volgens mij niet af van het feit dat ze marokaans zijn of nl'ers of wat dan ook maar hun PERSOONLIJKHEID niet??
abdel_10
10-01-2004, 22:27
ekroem veraders tfoe gekom ewollah
grote bek zeg da tege hen
marokaan hoort bij marokaan
wete jullie nie da de andere rasse jullie hate wa ze zegge
jullie worde bekeke lijk een hond een hond is beter dan jullie
en chica ofzo ekrem jij
dikkenekje da je bent
wa denk je wel da je zijt
vuil stront zo zie ik jou
ladyoumaima
10-01-2004, 22:28
tuurlijk hangt het af van hun persoonlijkheid. Ik heb wel meer negatieve ervaringen met marokkanen vandaar dat ik ze ook op een afstand hou. Ik heb twee goede marokkaanse vriendinnen en daaruit blijkt dus weer dat persoonlijkheid zeker een rol speelt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.