Bekijk originele versie : Hoofddoek en gepilleerde wenkbrauwen???
loeloesch
10-01-2004, 21:17
Gewoon een dood normale vraag naar jullie mening, dus niet meteen allemaal in paniek raken!!! En ruzie maken en weet ik veel wat niet allemaal :kwaad: ( En nee, nee, nee jullie moeten me niet meteen verkeerd begrijpen, jullie zijn en blijven nummer 1 als het gaat om ruzie maken!! :giechel: )
Ehm... :o ...sorry ben vandaag een beetje :maf:
Ewa is de combinatie van hoofdoek en geepileerde wenkbrauwen RAAR???
loeloesch
10-01-2004, 21:18
Dat woord geepileerde, ziet er vreemd uit :verdomme: correct me if i'm wrong :D
BoRn_2_BiAtCh
10-01-2004, 21:19
Kijk naar me avatar en je weet genoeg...:D
LellaBerkane
10-01-2004, 21:20
Origineel gepost door BoRn_2_BiAtCh
:D:D
loeloesch
10-01-2004, 21:20
Weet inderdaad genoeg zina :Iluvu:
BoRn_2_BiAtCh
10-01-2004, 21:25
Origineel gepost door loeloesch
Weet inderdaad genoeg zina :Iluvu:
Ewa saffi, ik begin te blozen...:o
Dank je wel...:blauwkus:
Maar ik epileerde vroeger wel, en nou hoeft et niet, want ze groeien niet meer...:verdomme:
Lady_moi
10-01-2004, 21:29
Ik vind da persoonlijk echt nie passen das nie schoon se zoiets :jammer:
En epileren is ook haram éh ma da wisten jullie zekers al :)
loeloesch
10-01-2004, 21:29
Ewa saffi, ik begin te blozen...:o
Dank je wel...:blauwkus:
Maar ik epileerde vroeger wel, en nou hoeft et niet, want ze groeien niet meer...:verdomme:
Wajoooow :giechel: hahah, hoe heb je het voor mekaar gekregen dat ze niet meer groeien, mensen betalen daar bakken geld voor!! :giechel: Misschien moet ik ook maar beginnen met epileren :stout:
loeloesch
10-01-2004, 21:30
Origineel gepost door Lady_moi
Ik vind da persoonlijk echt nie passen das nie schoon se zoiets :jammer:
En epileren is ook haram éh ma da wisten jullie zekers al :)
Wisten we inderdaad al :D Dat is eigenlijk ook de enige reden waarom ik ze niet epileer, dat en mijn moeder scheert me kaal, als ik eraan begin :o :p
BoRn_2_BiAtCh
10-01-2004, 21:33
Wajoooow :giechel: hahah, hoe heb je het voor mekaar gekregen dat ze niet meer groeien, mensen betalen daar bakken geld voor!! :giechel: Misschien moet ik ook maar beginnen met epileren :stout:
:hihi:
Kweet ut nie,
maar ze groeien echt nie meer terug,
tja eigelijk wel beter, zo krijg ik ook geen mo3si'at erbij voor et epileren...:engel:
ladyoumaima
10-01-2004, 21:33
ik vind het een beetje dubbelzinnig, je draagt een hoofddoek dat vind ik goed maar dat epileren dat past er gewoon niet bij dat hoort ook niet. Persoonlijk vind ik het echt lelijk epileren en een hoofddoek. De meeste marokkaanse meisjes hebben trouwens de raarste vorm in hun wenkbrauwen door het epileren. Ik zeg niet dat iemadn die epileert maar haar hoofddoek weg moet halen, maar ik vind dat als je een hoofddoek draagt maar moet kappen met epileren.
Oh ja en BoRn_2_BiAtCh je foto zegt inderdaad genoeg LELIJK dus. Ik vind jou niet lelijk begrijp me niet verkeerd maar die combinatie wel!
BoRn_2_BiAtCh
10-01-2004, 21:36
Origineel gepost door ladyoumaima
Oh ja en BoRn_2_BiAtCh je foto zegt inderdaad genoeg LELIJK dus. Ik vind jou niet lelijk begrijp me niet verkeerd maar die combinatie wel!
Et is epileerde...:o
Voltooid verleden tijd...:o
En ik kan ze er moeilijk weer op gaan plakken ofzo...:maf:
Wat gebeurd is is gebeurd, maar ze groeien gewoon niet terug.. :)
En je mag me lelijk vinden moppie, tis jou mening..;)
Mijn persoonlijke mening, is dat ik hoofddoek en epileren niet samen gaat...!!!
:)
Lady_moi
10-01-2004, 21:37
Loeloesh gij ebt da nie nodig alsda u oog is op u avatar dan moe gij da echt nie doen :)
Sommigen zien er echt als een spook uit :jammer:
Echt waar ik zeg eerlijk sommigen maken me bang met hun blik :(
Door die wenkbrauwen die zo geepileerd zijn :eek:
Ik zag eens een meiske da heel haar wenkbrauwen weg had gedaan :rolleyes:
En alleen maar een potloodlijn op had getekend wallah das pas griezelig :schrik:
Wisten we inderdaad al :D Dat is eigenlijk ook de enige reden waarom ik ze niet epileer, dat en mijn moeder scheert me kaal, als ik eraan begin :o :p
ladyoumaima
10-01-2004, 21:41
ik heb niet gezegd dat jij epileert born 2 dus mij verbeteren heeft geen zin, maar ja als je hbet zo graag wilt doen ook goed. Op die foto is gewoon duidelijk gezien dat je EPILEERDE (nu tevreden). Vandaar dat ik zei die foto zegt genoeg. Ik heb erbij gezegd dat ik jou niet lelijk vind, omdat dat gewoon niet het geval is, niet om een of andere reden en om gewoon duidelijk te maken dat IK dat niet bij elkaar vind passen. Dit is dus mijn MENING
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.