Bekijk originele versie : Hoe dump ik iemand............
Zonder hem pijn te doen ??????.
Ik hoef je niet meer, thallah..
Soumayaa
10-01-2004, 19:56
Origineel gepost door Angel_eyz
Zonder hem pijn te doen ??????
dumpen?
waarom dumpen? :confused:
girlie_nador
10-01-2004, 19:57
Vertel hem dat je niet met m verder kunt gaan omdat je niet mer van hem houd...en vertel hem ook dat hij altijd een plekje in jou hart zal hebben..
ladyoumaima
10-01-2004, 20:16
hoe dump je hem zonder hem pijn te doen,hmmm de kunst is om ervoor te zorgen dat hij je dumpt. Dan heb jij hem geen pijn gedaan en kun je zonder slecht gevoel verder leven, want dat wil je toch. Als je hem echt geen pijn wil doen draai je er niet om heen en dump je hem gewoon en vertel je de reden. Ook geen valse hoop geven dat het ooit weer goed komt. HEt komt misschien hard aan, maar op deze manier doet het uiteindelijk het minste pijn.
me_banderas
10-01-2004, 20:26
je moet het in ieder geval niet via een sms of telefoontje doen. beter face to face.
heel veel succes meid!!!
BoRn_2_BiAtCh
10-01-2004, 20:37
sms is de beste manier...:o
en dan stuur je et volgende: Ellende heeft lang genoeg geduurt, maar nu maak ik er een eind aan...Have a nice life.
PUNT!
Bespaart je een hoop gezeik...:maf:
haha die is goed!
Maar ik zou een persoonlijke gesprek aangaan...
Is veel beter!
Sms, is een beetje te laf vind ik, dan zou ie zeggen van, kijk ze durft niet face to face te zeggen...
xxx
Lady_moi
10-01-2004, 22:14
Doe iets doms zodat hij u zal dumpen :hihi:
Nie bedriegen!! :eek:
Gewoon moeilijk doen tegen hem en als hij het beu is zal hij u wel dumpen :rolleyes:
Maar beetje mee acteren...doen alsof ge verdrietig zijt en hij u gekwetsd heeft :( :huil2:
Zo kunt ge hem nie kwetsen :)
Lady_moi
10-01-2004, 22:17
Woelah das zeer gemeen van u:jammer:
Zo kwetsd ze die... Hou es rekening met andermans gevoelens :zwaai:
Origineel gepost door BoRn_2_BiAtCh
sms is de beste manier...:o
en dan stuur je et volgende: Ellende heeft lang genoeg geduurt, maar nu maak ik er een eind aan...Have a nice life.
PUNT!
Bespaart je een hoop gezeik...:maf:
missmeryam
10-01-2004, 22:18
Ik heb geen gevoelens meer voor je het spijt me vergeef me!!
:maf:
ciao.
salimaforever
10-01-2004, 22:47
Origineel gepost door Lady_moi
Doe iets doms zodat hij u zal dumpen :hihi:
Nie bedriegen!! :eek:
Gewoon moeilijk doen tegen hem en als hij het beu is zal hij u wel dumpen :rolleyes:
Maar beetje mee acteren...doen alsof ge verdrietig zijt en hij u gekwetsd heeft :( :huil2:
Zo kunt ge hem nie kwetsen :)
wollah jij haalt de woorden uit mijn mond
Lady_moi
10-01-2004, 22:51
Doe ik wel vaker bij mensen :D
Origineel gepost door salimaforever
wollah jij haalt de woorden uit mijn mond
sweetnisrin
11-01-2004, 21:31
PIF PUF PAF TIS AF have a nice life
Samirathebitch
12-01-2004, 11:51
DUMPEN Dat doe je op deze manier nou bel hem en zeg gewoon je bent niet de ware voor mij of zeg gewoon dat is te lelijk is ofzo komt hij wel overheen dus meid pak gauw je telefoontje en bel hem of sms hem komt goedkoper uit je weet hahaha wij mocro's ga veel succes meid thala
OUJDIA-4 REAL SAIDIA THE BEST
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.