Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verdriet Liefde voor water, maar zij niet van jou

baby_mojo
27-09-2002, 21:09

Zo onschuldig als een engel Zo onschuldig als jij was Zo veel waar je van hield Zo veel hield je van het water Zo mooi als het water is Zo mooi was jij Zo onbeschrijfelijk als ik van je hou Zo onbeschrijfelijk hield je van mij Zo veel als iedereen van je hield Zo veel meer houden we van je Zo snel als god je ons schonk Zo snel nam hij je weer mee Waarom nam het water je dan mee Waarom nam jij water mijn broertje van 4 mee Waarom hou ik zoveel van hem Waarom hou jij dat niet Waarom hield jij niet van hem Waarom hield hij wel van jou Waarom deed je hem zoveel pijn Waarom deed je dit ons aan Waarom nou hij Waarom nou niet ik Waarom geef je geen antwoord Waarom geef ik jou dat wel < HELAAS WAAR GEBEURD > :(

Hooda
27-09-2002, 21:19
Heel gevoelig gedicht... Dit is volgens mij het laatste wat je wilt horen maar ik kan je niets anders zeggen dan dat je moet volhouden en alles moet accepteren wat Allah je geeft en neemt. Ik wens je veel sterkte. Liefs hooda,

baby_mojo
27-09-2002, 21:24
Origineel gepost door Hooda Heel gevoelig gedicht... Dit is volgens mij het laatste wat je wilt horen maar ik kan je niets anders zeggen dan dat je moet volhouden en alles moet accepteren wat Allah je geeft en neemt. Ik wens je veel sterkte. Liefs hooda, dat is heel lief gezegd. ik ben door een hel gegaan, maar het voelt daglijks of ik er nog steeds in zit. hij leeft voort in mij hart. gods wil accepteer ik.

Hooda
27-09-2002, 21:30
Ik weet precies hoe je je voelt, ik ben mijn vader ook verloren een tijdje terug, maar het voelt soms alsof ik er nooit overheen kom, het is echt een hel. Maar je doet er goed aan door te zeggen : '' gods wil accepteer ik''. Bid, bid voor jezelf en voor je broertje, en vraag Allah om vergiffenis. Ik wens je echt heeel veel sterkte, je hebt me echt geraakt met je verhaal.. Allah 3aouen! liefs hooda,

baby_mojo
27-09-2002, 21:38

Origineel gepost door Hooda Ik weet precies hoe je je voelt, ik ben mijn vader ook verloren een tijdje terug, maar het voelt soms alsof ik er nooit overheen kom, het is echt een hel. Maar je doet er goed aan door te zeggen : '' gods wil accepteer ik''. Bid, bid voor jezelf en voor je broertje, en vraag Allah om vergiffenis. Ik wens je echt heeel veel sterkte, je hebt me echt geraakt met je verhaal.. Allah 3aouen! liefs hooda, jou vader en mij broertje zijn insahelah bij elkaar in de hemel. maar ik hoop niet dat door mijn gedicht jou verdriet erger is geworden. maar als ik bid dan bid ik ook voor je vader.

Hooda
27-09-2002, 21:48
Nee hoor lieverd, ik leef gewoon echt met je mee. Ik zal ook voor jou en je broertje bidden en het komt inshallah allemaal wel goed. Liefs hooda,

baby_mojo
27-09-2002, 21:54
Origineel gepost door Hooda Nee hoor lieverd, ik leef gewoon echt met je mee. Ik zal ook voor jou en je broertje bidden en het komt inshallah allemaal wel goed. Liefs hooda, eoua het eenigste wat ik je nog kan zeggen is: inshallah yarbi

Uitgeblust
28-09-2002, 00:21
Wees gerust je weet het van tevoren Blijheid wordt uit droefenis geboren En uit het zand ontspringt de heldere bron In elke regendruppel zit een vonkje zon HEEEL VEEL STERKTE Liefs Uitgeblust