Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : weet je wat mij opvalt aan.....marokaanse meiden....

Pagina's : [1] 2

Ikrame_girl
10-01-2004, 14:33

wat mij meestal opvalt aan marokaanse meiden is dat.....ze er ALTIJD beter uit moeten zien dan de ander....het lijkt wel of er verdomme maar een soort kleding bestaat en een soort paar schoenen....meiden die zichzelf hier in herkennen ik zal zeggen : je moet wat orgineels zoeken....okey, wil je puntschoenen ...mij best maar ga niet hetzelfde halen als dat meisje bij jouw op school, wil je een blazer halen....mij best maar ga niet hetzelfde halen als die van je irritante buurmeisje waar je al 3 jaar ruzie mee hebt.....Ik bedoel hiermee dat de wereld er echt saai uitziet als meiden allemaal hetzelfe dragen...ik probeer altijd iets te kopen wat ik nog nooit bij andere heb gezien....... wat mij nog meer opvalt....MAROKAANSE MEIDEN EN MAKE-UP...ik zal sommige marokaanse meiden aviseren om zeker geen visagiste te worden....sommige lopen er echt bij alsof ze een barbiepop zijn ofzo....jeetje mensen...mascara okey....lipgloss okey.....maar maak geen cristina aguilera van jezelf........En steek liever je geld in de godsdienst dan in al die make-up gebeuren....voor amke-up krijg je geen geshanatts voor de islam wel !!!!!!!!!

AlHoceima_Leila
10-01-2004, 14:38
jah dat zie je soms wel maar ik leef me eigen leven doe der niet aan en aan make up al helemaal niet !

DOUKALIA18
10-01-2004, 14:42
walahyla ik gebruik ook een make-up mascare en een glosje maar sommige..........jeetje

Norah
10-01-2004, 14:47
Origineel gepost door Ikrame_girl wat mij meestal opvalt aan marokaanse meiden is dat.....ze er ALTIJD beter uit moeten zien dan de ander....het lijkt wel of er verdomme maar een soort kleding bestaat en een soort paar schoenen....meiden die zichzelf hier in herkennen ik zal zeggen : je moet wat orgineels zoeken....okey, wil je puntschoenen ...mij best maar ga niet hetzelfde halen als dat meisje bij jouw op school, wil je een blazer halen....mij best maar ga niet hetzelfde halen als die van je irritante buurmeisje waar je al 3 jaar ruzie mee hebt.....Ik bedoel hiermee dat de wereld er echt saai uitziet als meiden allemaal hetzelfe dragen...ik probeer altijd iets te kopen wat ik nog nooit bij andere heb gezien....... wat mij nog meer opvalt....MAROKAANSE MEIDEN EN MAKE-UP...ik zal sommige marokaanse meiden aviseren om zeker geen visagiste te worden....sommige lopen er echt bij alsof ze een barbiepop zijn ofzo....jeetje mensen...mascara okey....lipgloss okey.....maar maak geen cristina aguilera van jezelf........En steek liever je geld in de godsdienst dan in al die make-up gebeuren....voor amke-up krijg je geen geshanatts voor de islam wel !!!!!!!!! Salaam aleikoem, De hele wereld volgt trends en elke winkel die je inloopt die is op die trend ingegaan, dus wil jij puntschoenen, keus zat, elke schoenenzaak in Nederland heeft plenty keus uit die schoenen, dus de kans dat jij jouw schoenen bij iemand anders aan zijn voeten ziet is heeel erg groot. Inderdaad soms dan zie je echt een hele leuke trui of broek en dan blijkt half nederland hem aan te hebben, jammer, maar ja het zij zo. En ja wat de make-up betreft, ook dat is denk ik smaken verschillen, ik moet er soms wel om lachen, als ik iemand zie lopen met echt een heel shiny gezicht, maar goed als diegene dat mooi vindt, het zal mij een zorg zijn. Maar goed het is nu heel erg moeilijk om anders dan andere te zijn met kleding, want ook dat is weer een trend, om anders te zijn dan anderen en wat zie je dan, half nederland is hetzelfde, want die helft wilde zo graag anders dan anders zijn en nu blijken ze hetzelfde te zijn. very confusing he? Norah

Ikrame_girl
10-01-2004, 16:32

Inderdaad Norah ik begrijp...je hebt inderdaad gelijk...maar soms zijn er van die meiden llestar dat is het enige wat ik kan zeggen....ja iedereen is into puntjes en al die andere dingen... maar soms heb ik wel zoiets van; tfoe, die t.r.u.t heeft dezelfde schoenen als mij

Lady_moi
10-01-2004, 16:41
Zema er bestaan maar 1 SOORT puntschoenen of kledij :rolleyes: En make up...Ja daar ebde gelijk in :goedzo: ...Ma weet ge wat ik lelijk vind :confused: Als ze rode lippenstift gaan dragen en dan nog die oogschaduw enzo :jammer: Dan pas vind ik da echt TE :stoned: Mohim iedereen doe toch gewoon waar die zin in heeft ze weten zeker zelf wel wa wel en nie mag :rolleyes: Ok beslema :zwaai:

Norah
10-01-2004, 16:48
Origineel gepost door Ikrame_girl Inderdaad Norah ik begrijp...je hebt inderdaad gelijk...maar soms zijn er van die meiden llestar dat is het enige wat ik kan zeggen....ja iedereen is into puntjes en al die andere dingen... maar soms heb ik wel zoiets van; tfoe, die t.r.u.t heeft dezelfde schoenen als mij Ik ben niet into puntjes hoor meid en weet je hoe moeilijk ik het heb om gewone simpele zwarte schoenen aan te schaffen. Het is het afgelopen jaar voor mij een hele sport geweest. But I have found them! Nou echt hetzelfde zijn ze niet, want jij hebt jouw paar om jouw voeten zitten en zij de die van haar. ;)

salina83
10-01-2004, 16:58
Origineel gepost door Ikrame_girl Inderdaad Norah ik begrijp...je hebt inderdaad gelijk...maar soms zijn er van die meiden llestar dat is het enige wat ik kan zeggen....ja iedereen is into puntjes en al die andere dingen... maar soms heb ik wel zoiets van; tfoe, die t.r.u.t heeft dezelfde schoenen als mij Dat komt dus doordat we allemaal apart willen zijn!

salimaforever
10-01-2004, 17:20
Origineel gepost door Ikrame_girl wat mij meestal opvalt aan marokaanse meiden is dat.....ze er ALTIJD beter uit moeten zien dan de ander....het lijkt wel of er verdomme maar een soort kleding bestaat en een soort paar schoenen....meiden die zichzelf hier in herkennen ik zal zeggen : je moet wat orgineels zoeken....okey, wil je puntschoenen ...mij best maar ga niet hetzelfde halen als dat meisje bij jouw op school, wil je een blazer halen....mij best maar ga niet hetzelfde halen als die van je irritante buurmeisje waar je al 3 jaar ruzie mee hebt.....Ik bedoel hiermee dat de wereld er echt saai uitziet als meiden allemaal hetzelfe dragen...ik probeer altijd iets te kopen wat ik nog nooit bij andere heb gezien....... wat mij nog meer opvalt....MAROKAANSE MEIDEN EN MAKE-UP...ik zal sommige marokaanse meiden aviseren om zeker geen visagiste te worden....sommige lopen er echt bij alsof ze een barbiepop zijn ofzo....jeetje mensen...mascara okey....lipgloss okey.....maar maak geen cristina aguilera van jezelf........En steek liever je geld in de godsdienst dan in al die make-up gebeuren....voor amke-up krijg je geen geshanatts voor de islam wel !!!!!!!!! dat is toch menselijk?????

Ikrame_girl
10-01-2004, 19:12
wacht noem jij je hetzelfde kleden als een ander mens menselijk?en dan komt er nog bij dat je 10 kg plamuur op je gezicht hebt liggen ook menselijk? Nou sorry hoor maar van die eerste kan ik nog wel zeggen okey maar die 2de soms kan ik zulke marokaanse meiden echt NIEt uitstaan....sommige meiden lopen er niet gewoon bij.....ze lpen erbij als je weet wel.... Ik bedoel deze topic echt niet hatelijk hoor....ik wou alleen weten of er mesne zijn die hetzelfde denken......blijkbaar zijn de meningen daarover verdeelt.

SAMMYGIRL
10-01-2004, 19:16
Ik vind het niet erg, gun het anderen wel om met dezelfde kleding/sieraden te lopen. Zolang het niet overdreven wordt, waarbij je letterlijk hetzelfde aan hebt, nee..dat vind ik weer te ver gaan. Ciao Sammy

maghrebgirl20
10-01-2004, 19:30
op het nieuws is geweest dat marokkanen de trendsetters van nederland zijn ;)

Yamina_91
10-01-2004, 19:54
Origineel gepost door Ikrame_girl wat mij meestal opvalt aan marokaanse meiden is dat.....ze er ALTIJD beter uit moeten zien dan de ander....het lijkt wel of er verdomme maar een soort kleding bestaat en een soort paar schoenen....meiden die zichzelf hier in herkennen ik zal zeggen : je moet wat orgineels zoeken....okey, wil je puntschoenen ...mij best maar ga niet hetzelfde halen als dat meisje bij jouw op school, wil je een blazer halen....mij best maar ga niet hetzelfde halen als die van je irritante buurmeisje waar je al 3 jaar ruzie mee hebt.....Ik bedoel hiermee dat de wereld er echt saai uitziet als meiden allemaal hetzelfe dragen...ik probeer altijd iets te kopen wat ik nog nooit bij andere heb gezien....... wat mij nog meer opvalt....MAROKAANSE MEIDEN EN MAKE-UP...ik zal sommige marokaanse meiden aviseren om zeker geen visagiste te worden....sommige lopen er echt bij alsof ze een barbiepop zijn ofzo....jeetje mensen...mascara okey....lipgloss okey.....maar maak geen cristina aguilera van jezelf........En steek liever je geld in de godsdienst dan in al die make-up gebeuren....voor amke-up krijg je geen geshanatts voor de islam wel !!!!!!!!! Over dat eerste stukje ben ik het niet helemaal met je eens....want de meeste meisjes hebben gewoon dezelfde smaak...of het zit in de mode wat ze dragen maar ze willen denk ik niet er beter uit zien dan de ander... maar over dat 2e stuke heb je wel gelijk! soms zie ik van die marokkaanse meisjes dan dragen ze wel hoofddoek maar dan zit er 10 kilo make-up op hun gezicht dat vind ik jammer dan denk waarom die hoofd doek dan?? Ik heb er niks op tegen dat meisjes make-up dragen maar je moet het niet te opvallend doen!:jammer:

Soussia_Belgie_
10-01-2004, 20:10
Zolang die meiden het met hun eigen geld kopen, is er toch niks mis mee.... Zolang zij er maar gelukkig mee zijn.

Yamina_91
10-01-2004, 20:12

Origineel gepost door Soussia_Belgie_ Zolang die meiden het met hun eigen geld kopen, is er toch niks mis mee.... Zolang zij er maar gelukkig mee zijn. Ja misschien zijn ze er nu gelukkig mee maar we zullen niet voor altijd dit leven leiden het belangrijke leven is hierna dan zullen ze echt niet gelukkig zijn lijkt mij

Pagina's : [1] 2