Bekijk originele versie : hmm check dit???
dushie_chick
21-06-2008, 01:36
is het een afknapper, als een jongen tegen je zegt :
Jij komt op sommige momentes in me gedachten. Als ik me verveel, en vooral als ik ga slapen. Maar wnr ik dan aan jou dnk voordat ik ga slapen, moet ik gewoon klaar komen.. :confused:
kan iemand mij uitleggen wat die gene hiermee bedoeld..!!
django_de
21-06-2008, 01:38
dat hij je ziet als een grote slet
dushie_chick
21-06-2008, 01:40
dat hij je ziet als een grote slet
wrm dat nou weeer, ik doe niks met die gozer :confused:
django_de
21-06-2008, 01:42
wrm dat nou weeer, ik doe niks met die gozer :confused:
hij heeft niet bepaald veel repect voor jou dat hij dat zegt tegen je
hij schaamt zich niet.
dushie_chick
21-06-2008, 01:44
hij heeft niet bepaald veel repect voor jou dat hij dat zegt tegen je
hij schaamt zich niet.
ik ken hem al 3 jaar, hij vind me al 3 jaar leuk. Ik sgrok ook toen hij mij dit vertelde niet verwacht
django_de
21-06-2008, 01:47
ik ken hem al 3 jaar, hij vind me al 3 jaar leuk. Ik sgrok ook toen hij mij dit vertelde niet verwacht
hij moet tegen je praten zoals hij tegen zijn zusters praat.
en zoiets zegt hij denk ik niet tegen ze.
dushie_chick
21-06-2008, 01:48
hij moet tegen je praten zoals hij tegen zijn zusters praat.
en zoiets zegt hij denk ik niet tegen ze.
ja dat is wel zo..!! maar ja ik vroeg me alleen af wat hij daarmee bedoelde
django_de
21-06-2008, 01:53
ja dat is wel zo..!! maar ja ik vroeg me alleen af wat hij daarmee bedoelde
wat hij ermee bedoeld is dat hij je graag wil ****** :hihi: :hihi:
dushie_chick
21-06-2008, 01:57
wat hij ermee bedoeld is dat hij je graag wil ****** :hihi: :hihi:
echt hea.. maar ik ben dom om logisch natedenken. Hij heeft wel leff dat ie dat tege mij durft te zegge via omwegen. Maar hij weet dat ik maagd ben en me zelf niet makkelijk geef :confused:
django_de
21-06-2008, 02:00
echt hea.. maar ik ben dom om logisch natedenken. Hij heeft wel leff dat ie dat tege mij durft te zegge via omwegen. Maar hij weet dat ik maagd ben en me zelf niet makkelijk geef :confused:
ewa ja ooit moet de eerste keer zijn denk hij:hihi:
miss_saliha
21-06-2008, 17:38
Gooooooore zak dat ie is!
Pure_Beauty
21-06-2008, 18:02
je bent er slechts voor zijn behoeftes :)
spirit27
21-06-2008, 18:23
hij denk alleen aan jou als ie zich verveelt en slaap heeft? wat een belediging zeg...hij wil duidelijk alleen maar 1 ding en dat is zn behoeftes kwijt:moe:
Chocolate_Girl
21-06-2008, 18:25
is het een afknapper, als een jongen tegen je zegt :
Jij komt op sommige momentes in me gedachten. Als ik me verveel, en vooral als ik ga slapen. Maar wnr ik dan aan jou dnk voordat ik ga slapen, moet ik gewoon klaar komen.. :confused:
kan iemand mij uitleggen wat die gene hiermee bedoeld..!!
dat je dat zelf niet kunt bedenken
ben je dom of doe je dom?
ISSSARAH
21-06-2008, 18:47
dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen
i mean it. :role:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.