Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : delete link speedy share

Doortje
21-06-2008, 00:19

Ik heb voor het eerst speedy share gebruikt en nu heb ik een download link en een delete link. Waar is die delete link voor? Ik heb de afbeelding die ik hier op m.nl had neergezet gewoon verwijderd met post en al. Dan heb ik toch geen delete link meer nodig?

WitteWijk
22-06-2008, 03:41
Ik heb voor het eerst speedy share gebruikt en nu heb ik een download link en een delete link. Waar is die delete link voor? Ik heb de afbeelding die ik hier op m.nl had neergezet gewoon verwijderd met post en al. Dan heb ik toch geen delete link meer nodig? die delete is ervoor dat die echt helemaal van het net verwijderd word dat die link dus ook niet meer beschikbaar is.

Doortje
22-06-2008, 10:49
die delete is ervoor dat die echt helemaal van het net verwijderd word dat die link dus ook niet meer beschikbaar is. Maar waar moet ik die link neerzetten dan :confused: Hier op m.nl i.p.v. de download link? Zo: [url] deletelink [/.url] ?

Narutard
22-06-2008, 10:55
daar moet je zelf opklikken =p, zo verwijder je het bestand van die site

Doortje
22-06-2008, 10:56

daar moet je zelf opklikken =p, zo verwijder je het bestand van die site oh, okee :) Bedankt! Stom he, van mij? Maar ja, zo leer je elke keer weer iets bij. Ik ben al blij dat ik nu net gisteren geleerd heb om foto's van mijn camera op internet te krijgen.

Narutard
22-06-2008, 11:05
http://photobucket.com/ die kun je hier uploaden ipv speedyshare, kun je ook je eigen album beheren enzo

Doortje
22-06-2008, 11:23
http://photobucket.com/ die kun je hier uploaden ipv speedyshare, kun je ook je eigen album beheren enzo wat is het voordeel van photobucket boven speedyware of imageshack? En wat bedoel je precies met beheren? Ik heb gisteren de foto's uit mijn camera ook goed beheerd ;). Ik heb de foto's verdeeld naar onderwerp en in verschillende mappen gezet.

Narutard
22-06-2008, 11:31
laat maar =/

Doortje
22-06-2008, 11:48
laat maar =/ oh :(