Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Hoe Krijg Je Het Voor Elkaar....

Cina
27-09-2002, 20:11

Hoe krijg je het voor elkaar.... Om mij te laten zweven Om mij op bepaalde momenten Vleugels te geven Om telkens voor mijn beeld te verschijnen En op het moment dat ik denk dat ik je zie Even plotseling weer te verdwijnen Om mij tot boven de daken Hoog op te tillen Zonder me ook aan te raken Om mij zo te betoveren En een glimlach uit het niets Op mijn lippen te toveren Hoe krijg je het voor elkaar....? XxX Cina

Uitgeblust
27-09-2002, 21:28
Heel simpel lieve Cina Ik zit toch in je hart Daarom leef jij met vleugels en voel jij nimmer smart Jij houd toch ook van mij Zoals ik hou van jou De liefde die bestaat Tussen vrouw en vrouw :D

BENTGHATAR
27-09-2002, 22:51
hahahahha deze zijn goed

Cina
27-09-2002, 23:39
Origineel gepost door Uitgeblust Heel simpel lieve Cina Ik zit toch in je hart Daarom leef jij met vleugels en voel jij nimmer smart Jij houd toch ook van mij Zoals ik hou van jou De liefde die bestaat Tussen vrouw en vrouw :D Hoe krijg je het voor elkaar Mij te laten lachen Op momenten Dat ik liever wil huilen... Hoe krijg je het voor elkaar Mijn tranen te laten stoppen Op het moment dat ik begon te geloven Dat m'n wangen nooit zouden drogen Hoe krijg je het voor elkaar Om mij weer te troosten Op momenten Dat ik denk dat niemand dat kan.... 1000 maal thanx! XxX Cientje ;)

vraagteken1
27-09-2002, 23:47

Voel me een beetje verloren zo tussen de dames die me eigenlijk wel kunnen bekoren Maar helaas zie ik dat ik te laat ben heb het wel geprobeerd maar het is helaas waar, dat ik te langzaam ren Jullie hebben elkaar al gevonden tranen gedeeld, maar nog belangrijker.. het verdriet met humor verslonden Helaas, maar ik zal maar weer gaan de taak is al volbracht zonder dat ik erbij kwam staan Doch ik treur niet in dit geheel Jij Cina huilt niet meer ik wens je nog het geluk, dat ik aan jou toe bedeel

Cina
27-09-2002, 23:53
Origineel gepost door vraagteken1 Voel me een beetje verloren zo tussen de dames die me eigenlijk wel kunnen bekoren Maar helaas zie ik dat ik te laat ben heb het wel geprobeerd maar het is helaas waar, dat ik te langzaam ren Jullie hebben elkaar al gevonden tranen gedeeld, maar nog belangrijker.. het verdriet met humor verslonden Helaas, maar ik zal maar weer gaan de taak is al volbracht zonder dat ik erbij kwam staan Doch ik treur niet in dit geheel Jij Cina huilt niet meer ik wens je nog het geluk, dat ik aan jou toe bedeel Jij bent nooit te laat, Te vroeg of ongewenst Jij mag altijd binnenkomen Als de zon schijnt of als het plenst :D

vraagteken1
27-09-2002, 23:59
Brrrr, de kou bevangt mijn lichaam de regen heeft me doorweekt het is bijna met me gedaan Kijk hier mijn huid is al week mijn haren voelen nat aan toen ik ze voor mijn ogen wegstreek Mij ogen zoeken wazig naar de deur die jij me beloofde of ben jij een woorden-fraudeur??

Uitgeblust
28-09-2002, 00:05
Misschien is het een gave HIJ alleen weet dat dus Is de één al blij met een gedichtje De ander wil dan juist een kus Misschien is het een gave Dat geldt zeker wel voor jou Jij tovert de mooiste zinnen Je bent een buitengewone vouw Misschien is het een gave Hebben vriendinnen elkaar gevonden Zo lacht de één en huilt de ander Gezamelijk helen ze elkanders wonden Daar zijn we toch vriendjes voor Cina En voel me trots jou dit te zeggen We zijn er altijd voor elkaar Vragen elkander nooit iets uit te leggen Nu was ik voor jou een schouder Jij bent dat voor ONS geweest Dat zullen wij ook in de toekomst zijn Nimmer verdrietig of bevreest De Vriendschap die is gegroeit Zal altijd in ons blijven En weten we in gedichtjes Onze gevoelens te omschrijven De één helpt zo de ander Gaan we slapen met een lach Omdat we in elkanders woorden Liefde ... ook de vriendschap er in zag Blij dat je weer lacht Cina, staat je een stuk beter. Welterusten :Iluvu: