Bekijk originele versie : Afval tips
saidaa11
20-06-2008, 21:37
Hier wat afvaltips:
NEEM EEN MAN; Ga op zoek naar een man en word verliefd. Je gaat zeker weten je best doen om er mooi uit te zien( misschein zelfs een beetje sporten). Ook ben je met je gedachten alleen bij hem, waardoor je niet meer zoveel aan eten denkt.
ga altijd net een paar minuten te laat weg van huis, waardoor je moet rennen om je bus/trein te halen.
Drink altijd en overal heel veel water ( of groene thee). Naast de afvoer van afvalstoffen moet je ook vaak naar de wc lopen en zo krijg je dus weer de nodige lichaamsbeweging.
Poest je tanden paar keer extra per dag, tandpastasmaak neemt je trek weg, denk maar aan dat patatje met vlak na je poestbeurt.
Op zoek naar een nieiwe woning? Kies dan voor een appartement op de vierde verdieping( en neem dan ook echt de trap in plaats van de lift).
Natuurlijk ga je met de fiets naar je werk/stage/school in plaats van met de auto/bus.
Draag flinke hakken, dit zou goed zijn voor drie kilo minder.
Paar tips overgetypt uit cosmopolitan:kus:
saidaa11
20-06-2008, 21:47
de drie grootste misverstanden:
Als ik maar vaak genoeg buikspieroefeningen doe, krijg ik vanzelf een platte buik.:
Helaas. Voor een plattere buik is vooral vetverbranding nodig. Dat lukt het beste door 3 of 4 keer per week in het zweet te werken (hardlopen stept,enz)
Voor een plat buikje moet ik elke dag buikspieroefeningen doen.:
Nee hoor, het is zelfs helemaal niet goed om elke dag je buikspieren te trainen. Buikspieren hebben de zelfde structuur als de andere spieren in het lichaamen hebben dus ook rust nodig om te kunnen herstellen. Train je buikspierendan ook nooit vaker dan drie keer per week.
Veel herhalingen is het geheim van een strakke buik.:
Nog zo een hardnekkig misverstand. Sommige mensen doen honderd situps per dag zonder resultaat. Het geheim van een strakke buik schuilt niet in het aantal herhalingen, maar meer in de juiste techniek. drie keer 12 of 15 goed uitgevoerde herhalingen is voldoende. houd daarbij tempo zo laag mogelijk.
:lol: :lol::lol::lol:
Heb er geen woorden voor :haha:
saidaa11
20-06-2008, 21:53
:lol: :lol::lol::lol:
Heb er geen woorden voor :haha:
voor?:rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.