Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Goede motivatie zinnen

hartedief
27-09-2002, 19:36

ik zou graag willen weten wat goede motivatie zinnen zijn als iemand je zou vragen waarom je bij ons zou willen solliciteren? bv bij de beveiligings branche callcenter enz Wie ken er goede zinnen of woorden

hartedief
27-09-2002, 20:01
niemand die kan helpen

roosje22
27-09-2002, 20:03
1. omdat je jezelf verder wilt ontwikkelen en je denkt dat het bedrijf jou die mogelijk kan bieden. 2. omdat je het een interessante branche vind en geef aan wat je zo aantrekkelijk vind van de baan bijv. bij callcenter de flexibele werktijden en dat je het leuk vind om bijv. indien je spullen moet verkopen producten aan de man kan brengen. 3. je houd van afwisseling, kan zelfstandig heel goed functioneren, welke beide bij de baan behoren. 4. je bezit over een groot doorzettingsvermogen en dat kun je goed in de branch gebruiken. zoiets? ik hoop dat je dr wat aan hebt succes roosje

dulce_lamia
27-09-2002, 20:09
vb motivatie: - leuk om contact te hebben met veel verschillende mensen -leuk om probleem-oplossend werk te doen - leuk om mensen te informeren -enz Noem gewoon de punten op waar je taken uit zullen bestaan en zeg dat je dat leuk vnd en geef daar altyd een motivatie of voorbeeld bij. Maak een lijstje met de vereiste kwaliteiten en schrijf daar achter waarom je deze kwaliteiten hebt, en hoe je je hier eventueel in hebt ontwikkeld in je vorrige werk/stage/leven enz. Als ze vragen: waarom moeten we jou aannemen voor deze baan? Zeg dan bijvoorbeeld: Ik ben een harde werker en een heel gezellige collega.

hartedief
27-09-2002, 21:31

dank jullie wel dames jullie zijn echt wereld schatten

Junkie
28-09-2002, 00:36
"I am the 'onbekend' voor the job". Aan je woordkeuze en je nick te zien ben je een woman.

yedjis_ennador
28-09-2002, 00:47
IK HEB GELD NODIGGGG!!! :D

nihad112
31-10-2002, 22:36
DIE IS GOED MAAR DIE HELPEN JE NIET AAN EEN GOEDE BAAN DOOR EEN BANK TE OVERVALLEN HEB JE ALLEEN DE POLTIE AAN JE HALS.LAAT JE PLANNEN MAAR ZIEN. EN HET LEVEN IS ECHT NIET NET ALS JE NEUS,waar heb je die spreuk vandaan.