Bekijk originele versie : op zoek...help me
toe_schouwer
10-01-2004, 00:09
Salaam alaykoum,
deze week heb ik een topic gelezen van een broeder, die vertelde dat hij te kampen had met homosexuele gevoelens. Al hamdulilah bleef hij zijn geloof praktiseren en onderdrukte hij de wil van shaitaan.
Zijn verhaal heeft me echt geraakt, en hij vroeg ook om hulp.
Nu heb ik opzoekwerk gedaan en zou ik graag een bericht willen plaatsen op zijn topic, maar ik vind die niet meer terug.
Kunnen jullie me helpen????
Zijn naam en topic waren iets ivm radeloos of "wat moet ik doen", maar ik herinner me het niet goed meer.
Als iemand dit verhaal kent, of weet waar zijn topic te vinden is, aub laat me dan iets weten...
Als jullie het niet kennen, willen jullie dan aub je oogjes openhouden wanneer je op deze site surft. Moest je zijn topic tegenkomen, dan zou ik het appreciëren wanneer er iemand hier reageert!!
Thanx a million,
:zwaai:
Salaam alaykoum,
K.
sneakynawal
10-01-2004, 00:20
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=201534&perpage=15&display=&pagenumber=1
Ik had ook met hem te doen
toe_schouwer
10-01-2004, 00:44
bedankt meid,
nou, ik had nooit gedacht dat ik zo snel geholpen zou worden. Zo zie je maar...Allah is groot.
dit wordt dan waarschijnlijk wel de kortste topic ever.
Daarom geef ik hierbij iedereen die me iets wil zeggen de gelegenheid het hier te plaatsen.
Ander heb ik maar 1 berichtje gehad...
...Salaam alaykoum
K.
toe_schouwer
10-01-2004, 00:51
Niemand wil me iets zeggen, nou bewijs weer eens hoe onpopulair ik ben...verdorie toch!
SAMMYGIRL
10-01-2004, 00:53
Hey, how´s life?:D
Vind het trouwens :goedzo: van je dat je echt op zoek bent gegaan naar info om die jongen te helpen!
Ciao Sammy
toe_schouwer
15-01-2004, 23:54
Origineel gepost door SAMMYGIRL
Hey, how´s life?:D
Vind het trouwens :goedzo: van je dat je echt op zoek bent gegaan naar info om die jongen te helpen!
Ciao Sammy
Thx, maar tis gewoon mn plicht als moslim hoor.
Verder, life's good. So busy I almost can't keep up with it. Vandaar dat ik de laatste tijd weinig reager. Maar hey, het is niet dat omdat ik niets zeg op deze topic, dat niemand iets moet zeggen.
En anders nemen die marokkaantje nooit een blad voor de mond...nu is iedereen plots zwijgzaam...jeetje, heb ik even een losertopic...
Hoe gaat het met jou? Dan weten we dat ook weer...
Alvast bedankt voor de reactie...laat de rest maar hun kansen liggen...nu mogen ze eens een keer zeggen wat ze willen
het is toch ook nooit goed...pfff
toe_schouwer
15-01-2004, 23:56
Origineel gepost door Lady_moi
:zwaai:
hallo :zwaai:
Weetje lady_moi, het is zo vreemd je op mn topic te hebben staan. Ik heb al enkele berichten van je gelezen...je komt vaak terug...
nou wilde gewoon zeggen...leuk je op deze topic te hebben
alles ok met je?
maghrebgirl20
15-01-2004, 23:59
Origineel gepost door toe_schouwer
Niemand wil me iets zeggen, nou bewijs weer eens hoe onpopulair ik ben...verdorie toch!
nee hoor, je bent heel populair............ kijk maar :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.