Bekijk originele versie : help
he is een string dragen verboden in de islaam?en een tweede gaat je in je oor?.
2Smart4u
10-01-2004, 14:20
tweede gaatje in het oor is niet verboden.. maar ja, dan is het weer wel verboden om je 'mooi gemaakte' oren te tonen aan mensen op straat (mannen) vandaar de hoofddoek......
Maar gewoon een tweede gaatje? is niet verboden...
De string is Eveneens niet verboden.. T zelfde verhaal als t oorgaatje.
Kijk.
vraag: Waarom dragen mensen een string?
antwoord: Omdat, als je een strakke broek draagt en je zo die lijnen van je onderbroek ziet, das zo lelijk. Dus vandaar de string.
vraag: Is de string nou haram?
Antwoord: Nee, de string zelf niet, maar het OP STRAAT LOPEN met een strakke broek die niks te raden laat over je k0nt......das HARAM!
dus al heb je een onderbroek aan (lelijke lijnen) en je loopt overstraat in je Tark, dan is het nog Haram ... Begrijp je t een beetje? kan het moeilijk uitleggen.
Glimlachje
10-01-2004, 14:48
Origineel gepost door 2Smart4u
tweede gaatje in het oor is niet verboden.. maar ja, dan is het weer wel verboden om je 'mooi gemaakte' oren te tonen aan mensen op straat (mannen) vandaar de hoofddoek......
Maar gewoon een tweede gaatje? is niet verboden...
De string is Eveneens niet verboden.. T zelfde verhaal als t oorgaatje.
Kijk.
vraag: Waarom dragen mensen een string?
antwoord: Omdat, als je een strakke broek draagt en je zo die lijnen van je onderbroek ziet, das zo lelijk. Dus vandaar de string.
vraag: Is de string nou haram?
Antwoord: Nee, de string zelf niet, maar het OP STRAAT LOPEN met een strakke broek die niks te raden laat over je k0nt......das HARAM!
dus al heb je een onderbroek aan (lelijke lijnen) en je loopt overstraat in je Tark, dan is het nog Haram ... Begrijp je t een beetje? kan het moeilijk uitleggen.
Je hebt het perfect uitgelegd meid :goedzo:
Origineel gepost door twin
he is een string dragen verboden in de islaam?en een tweede gaat je in je oor?
Een string zou niet weten waarom dat verboden zou moeten zijn...
Maar een tweede gaatje is wel verboden, want je mag je lichaam niet verminken :confused: Zoiets heb ik ooit ergens gehoord!!!
ChilGirl
11-01-2004, 00:13
Help ik ken een jongen Rachid enne hij is pas verhuist maar we zijn er verliefd op elkaar geworde maar ik heb vandaag me conact verbroken maar hij wilt ut goed maken ik heb ut gedaan omdat hij vroeger blowde en 1 keer heeft gesnove......en hij heeft met een meisje Gehad die dat ook deed en zijn Vriende zitte vast waarmee hij nu ineens niet meer omgaat..............Ik weet nu niet wat ik moet Doen hij zoek steeds conact maar nu ben ik erg hopeloos Xxjes ChilGIrl
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.