Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Verdrietig

yasmine85
27-09-2002, 19:01

tranen rollen over mijn gezicht waarom moest je nou gaan waarom moet je me alleen laten wat heb ik je aangedaan?? mijn hart is zo zwaar geworden zo moe van al het verdriet ik ben je nu voor altijd verloren vanaf de dag dat je me verliet nooit meer zal ik je vergeten je maakte me altijd zo blij nu moet ik zonder jou leven zonder jou aan mijn zij???

Uitgeblust
27-09-2002, 19:23
Wat lees ik hier Yasmine Heeft een jongen je verlaten Vandaar dat jij zo stil was Sorry, ik had het niet in de gaten Als je een sterke schouder zoekt Of simpel even praten wil Weet dat je mij kunt roepen Geef maar gewoon een gil Gaan we weer ijsjes gooien Angel en ook de rest komt er dan bij En voor jij het dan beseft Voel jij je weer, oh zo blij Daarvoor heb je vrienden Wij delen wel met jou Zeg met welgemeende woorden Dat ik heel veel van je hou :Iluvu: Yasmine

Cina
27-09-2002, 19:32
Lieverd, Het leven is niet alleen maar mooi Niet altijd rozengeur en manenschijn Leuke, maar ook alle vervelende dingen Zullen op een dag over zijn Maar na regen komt altijd de zon Zonder ongeluk geen geluk Zonder tegenspoed geen voorspoed Alles wat mooi is gaat ooit stuk... Maar.... Weet dat er iemand voor je is Die voor je bid en voor je vecht Weet dat ik er voor je zal zijn Je kan altijd bij terecht! XxX Cina

yasmine85
28-09-2002, 20:29
Origineel gepost door Uitgeblust Wat lees ik hier Yasmine Heeft een jongen je verlaten Vandaar dat jij zo stil was Sorry, ik had het niet in de gaten Als je een sterke schouder zoekt Of simpel even praten wil Weet dat je mij kunt roepen Geef maar gewoon een gil Gaan we weer ijsjes gooien Angel en ook de rest komt er dan bij En voor jij het dan beseft Voel jij je weer, oh zo blij Daarvoor heb je vrienden Wij delen wel met jou Zeg met welgemeende woorden Dat ik heel veel van je hou :Iluvu: Yasmine Uitgeblust, je woorden doen mij goed altijd haal je me weer uit een dip ik weet niet hoe jij dat doet geef me alsjeblieft een tip... ik ben blij met jullie als vrienden al kennen we elkaar niet eens persoonlijk jullie weten me altijd te vinden en maken mij altijd weer zo vrolijk hierbij wil ik je ook bedanken voor je lieve woorden en je steun bedankt voor je schouder waar ik met alle liefde op leun... dank je wel lieverd!!! :Iluvu: kiss

yasmine85
28-09-2002, 21:48

Origineel gepost door Cina Lieverd, Het leven is niet alleen maar mooi Niet altijd rozengeur en manenschijn Leuke, maar ook alle vervelende dingen Zullen op een dag over zijn Maar na regen komt altijd de zon Zonder ongeluk geen geluk Zonder tegenspoed geen voorspoed Alles wat mooi is gaat ooit stuk... Maar.... Weet dat er iemand voor je is Die voor je bid en voor je vecht Weet dat ik er voor je zal zijn Je kan altijd bij terecht! XxX Cina hey Cina lieve schat bedankt voor je lieve woorden altijd laat je me weer lachen weet niet hoe ik het moet verwoorden al was mij gedicht maar een gedicht zonder echte gevoelens maar ik weet bij wie ik terecht kan als ik voor iemand ben gezwicht en hij weer s niet naar mij toekwam... zoals je weet kan je ook altijd bij mij terecht als je weer tegen je tranen vecht je kan je gevoelens uiten en daarna weer vrolijk fluiten... :D kiss

Uitgeblust
28-09-2002, 22:15
Origineel gepost door yasmine85 Uitgeblust, je woorden doen mij goed altijd haal je me weer uit een dip ik weet niet hoe jij dat doet geef me alsjeblieft een tip... ik ben blij met jullie als vrienden al kennen we elkaar niet eens persoonlijk jullie weten me altijd te vinden en maken mij altijd weer zo vrolijk hierbij wil ik je ook bedanken voor je lieve woorden en je steun bedankt voor je schouder waar ik met alle liefde op leun... dank je wel lieverd!!! :Iluvu: kiss Nu maak je me verlegen Het is niet zo bijzonder Vooral als ik moet schrijven Aan Yasmine, een heel groot wonder Je hebt heel groot gelijk We kennen elkander niet Maar dat meent niet weg Dat ik wil delen in jou verdriet We zijn een groepje meiden Die een band hebben opgebouwd De een is er voor de ander Geheimen worden toevertrouwd Dat zijn de mooie momenten Vinden anderen het misschien raar Maar wij weten één ding zeker We zijn er voor elkaar Vriendschap Yasmine, dat is mijn geheim Het gevoel dat we samen delen :Iluvu:

yasmine85
28-09-2002, 22:31
Origineel gepost door Uitgeblust Nu maak je me verlegen Het is niet zo bijzonder Vooral als ik moet schrijven Aan Yasmine, een heel groot wonder Je hebt heel groot gelijk We kennen elkander niet Maar dat meent niet weg Dat ik wil delen in jou verdriet We zijn een groepje meiden Die een band hebben opgebouwd De een is er voor de ander Geheimen worden toevertrouwd Dat zijn de mooie momenten Vinden anderen het misschien raar Maar wij weten één ding zeker We zijn er voor elkaar Vriendschap Yasmine, dat is mijn geheim Het gevoel dat we samen delen :Iluvu: met z'n allen het voelt zo fijn ook al heb ik van binnen zo'n pijn zo veel steun jullie mij geven kan ik me niet wensen in dit hele leven echte vriendinnen, voor mijn part voor heel lang samen lachen en samen huilen niemand is meer bang omdat we een plek hebben om te schuilen ik hou van jullie met heel mijn hart jullie zijn ook stuk voor stuk een schat jullie weten ook dat ik hetzelfde voor jullie doe we delen zelfs het diepste gevoel... :) love ya... :blauwkus:

Uitgeblust
28-09-2002, 23:30
We stonden er voor Angel Jullie stonden er voor mij Nu staan we er voor jou En voel jij je al weer blij Ik weet je zal vast denken Wat is HIER toch gebeurt Zijn het de lieve woorden Heb ik even niet meer getreurt Dat is de magie van zinnen Het wonder van een gedicht Doe het met al mijn liefde En voel het niet als plicht Het geeft mij ook een blij gevoel Al Hamdoelillah zeg ik wel Want Hij zorgt voor mijn woorden En dit gedichten spel Blij dat je weer een beetje lacht Yasmine Je hebt mijn avond weer goed gemaakt, dank je :Iluvu:

yasmine85
29-09-2002, 00:11
verdrietig ben ik niet meer ben zelfs al weer blij jullie als goede vrienden wil ik nooit meer kwijt je hoeft maar ergens aan te denken en een gedicht komt op papier die mooie zinnen doen je weer denken aan die wandeling op de pier samen o zo'n gelukkig stel het voelde als voor eeuwig maar nu ik je dit vertel ben ik lang niet meer zo gelukkig... ach, het leven kan niet altijd mooi zijn zelfs de gelukkigste personen voelen soms pijn volgende keer zal het hoop ik beter gaan nadat we op de pier hebben gestaan... kiss