Bekijk originele versie : mensen die willen afvallen en bekend zijn met HCG KUUR!!
soraya_19
20-06-2008, 00:26
hallo mensen,
willen jullie afvallen ?
Zijn jullie al bekend met het HCG kuur?
Dan heb ik een mooie aanbieding voor jullie!
ik verkoop 30 spuitjes voor maar liefst 200 euro!
alleen serieuse reacties graag.
bent1981
20-06-2008, 07:31
hey meid ik raad je het zwaar af. Aangezien ik er ervaring mee heb gehad. Je valt ook af zonder die injecties aangezien er een hele strenge dieet aan verbonden zit. Ik heb het een maand gevolgd viel 8 kg af maar geloof me dat kwam door de dieet die je moest volgen ik mocht maar 500 calorien. En als je die 500 calorien dieet volgt dan val je ook af. En toen ik er mee stopte kwam ik 14 aan. Meid NIET DOEN het is echt troep en oplichterij
soraya_19
20-06-2008, 13:24
hey meid ik raad je het zwaar af. Aangezien ik er ervaring mee heb gehad. Je valt ook af zonder die injecties aangezien er een hele strenge dieet aan verbonden zit. Ik heb het een maand gevolgd viel 8 kg af maar geloof me dat kwam door de dieet die je moest volgen ik mocht maar 500 calorien. En als je die 500 calorien dieet volgt dan val je ook af. En toen ik er mee stopte kwam ik 14 aan. Meid NIET DOEN het is echt troep en oplichterij
Ik heb er weer goede ervarigen mee, maar ik at meer calorieen 500 is niet menselijk:( , maar je zit wel vol door die injecties.
nejmaatje
20-06-2008, 13:27
Doe eens ff normaal.. Je gaat jezelf toch niet verminken om af te vallen??? Deze mensen zijn gestoord zeg die jouw dit hebben geadviseerd... Weetje wel hoe slecht het is om je zelf in te pompen met van die dieet spuitjes?? Met zgenaamde vitamines er in...!!!????
Ga gwn voldoende sporten of iets dergelijks..!!
s0usIaa__
20-06-2008, 18:55
pff ja tuurlijk ff verkooppraatjes houden zodat jij jou target haalt en je winst maakt, terwijl je gevaarlijke spuitjes aan meisjes verkoopt die graag willen afvallen meiden ga gwn minder eten joh en ik heb hele erge verhalen gelezen over deze hcg kuur dus niet doen!!! pff hoe ver mensen wel niet gaan om geld te verdienen ga schoonmaak werk doen ofso
soraya_19
23-06-2008, 16:55
pff ja tuurlijk ff verkooppraatjes houden zodat jij jou target haalt en je winst maakt, terwijl je gevaarlijke spuitjes aan meisjes verkoopt die graag willen afvallen meiden ga gwn minder eten joh en ik heb hele erge verhalen gelezen over deze hcg kuur dus niet doen!!! pff hoe ver mensen wel niet gaan om geld te verdienen ga schoonmaak werk doen ofso
schoonmaakwerk? Nee bedankt meer iets voor swessa:ego:
en voor dat je ergens over praat moet je wel weten waar het over gaat.
HCG kuur zijn absoluut niet onveilig. En ik had ze gekocht, maar heb mijn streefgewicht behaald vind het zonde van me geld om de rest weg te doen.:kwaad:
iliasmaroc
23-06-2008, 17:06
Erg joh
Moslima_1234
24-06-2008, 21:11
Spuitjes allah hfed.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.