Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ideale man..

Pagina's : [1] 2

NidaNouf
09-01-2004, 19:48

Lady's waaraan moet jullie ideale man aan voldoen??!! Je wensen moeten wel op 1 hand te tellen zijn!!! Mijn wensen: 1.Een moslim 2.In het bezit van verblijfsvergunning/paspoort 3.Een baan en/of opleiding 4.Leuk,makkelijk karakter 5. ......?(staat nog leeg) Zo dat was niet zo moeilijk.. :D Wie volgt?

Krullebol
09-01-2004, 19:51
Ik heb wel een waslijst....maar zodra je verliefd wordt....dan is heel dat waslijstje snel vergeten........ :o ....love sucks...... :( ............

me_banderas
09-01-2004, 19:53
mijn man moet natuurlijk een moslim zijn een goede baan lief grappig mij laten merken dat ik speciaal ben voor mij door het vuur willen gaan er zijn nog meer eigenschappen. Het is natuurlijk te hopen dat we zo'n man zullen vinden.

LellaBerkane
09-01-2004, 19:54
Origineel gepost door Krullebol Ik heb wel een waslijst....maar zodra je verliefd wordt....dan is heel dat waslijstje snel vergeten........ :o ....love sucks...... :( ............ Ja inderdaad!! :zwaai: LB!!! :zwaai:

NidaNouf
09-01-2004, 19:55

Origineel gepost door Krullebol Ik heb wel een waslijst....maar zodra je verliefd wordt....dan is heel dat waslijstje snel vergeten........ :o ....love sucks...... :( ............ Een waslijst..doe maar luxe:maf2:

NidaNouf
Origineel gepost door me_banderas mijn man moet natuurlijk een moslim zijn een goede baan lief grappig mij laten merken dat ik speciaal ben voor mij door het vuur willen gaan er zijn nog meer eigenschappen. Het is natuurlijk te hopen dat we zo'n man zullen vinden. Dat zijn er 6 en als ik ook eigenschappen mee tel zijn het er 7!!

EMIEN
Jammer dat je ideaal niet altijd voorbestemd is..

Krullebol
09-01-2004, 19:56
Origineel gepost door LellaBerkane Ja inderdaad!! :zwaai: LB!!! :zwaai: LB? wa is da? :watte?: ey...maar ik zie wel dat je mij stadsgenootje bent............alles goed......... :zwaai:

LellaBerkane
09-01-2004, 20:03
Origineel gepost door Krullebol LB? wa is da? :watte?: ey...maar ik zie wel dat je mij stadsgenootje bent............alles goed......... :zwaai: Haha..Afkorting van LellaBerkane:D:D Gaat goed Hamdoelah!! Met jou meid?

strafblad
09-01-2004, 21:21
Origineel gepost door NidaNouf Lady's waaraan moet jullie ideale man aan voldoen??!! Je wensen moeten wel op 1 hand te tellen zijn!!! Mijn wensen: 1.Een moslim 2.In het bezit van verblijfsvergunning/paspoort 3.Een baan en/of opleiding 4.Leuk,makkelijk karakter 5. ......?(staat nog leeg) Zo dat was niet zo moeilijk.. :D Wie volgt? Vul optie 5 maar in met strafblad :D

Lady_moi
09-01-2004, 21:25
aah ik ken de ideale man al :hihi:

strafblad
09-01-2004, 21:26
Origineel gepost door Lady_moi aah ik ken de ideale man al :hihi: Jij weer! :)

Lady_moi
09-01-2004, 21:34
Origineel gepost door strafblad Jij weer! :) Wa jij weer!..kheb vandaag wel bijna nix gezegd éh

Mouny
09-01-2004, 21:51
Origineel gepost door Krullebol Ik heb wel een waslijst....maar zodra je verliefd wordt....dan is heel dat waslijstje snel vergeten........ :o ....love sucks...... :( ............ dat is idd waar.. je ziet echt niets meer.. en wilt het niet eens zien.... totdat de lamellen opengaan... stukje voor stukje... end an kom je erachter

EMIEN
09-01-2004, 22:05

Ik denk toch dat men af en toe te snel vertrouwen legt in de andere persoon. Wees kritisch, en wees vooral geduldig.

Pagina's : [1] 2