Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dagwaarde auto berekenen

Honesty
19-06-2008, 15:24

Weet iemand een site waar je de dagwaarde van je auto kan berekenen? Bij voorbaat dank :)

Faicell
19-06-2008, 15:30
www.google.nl Zoekwoord: dagwaarden, auto, berekenen... Doe neit zo onnozel wil je! Alsof je het zelf niet vinden kan.

Honesty
19-06-2008, 15:43
www.google.nl Zoekwoord: dagwaarden, auto, berekenen... Doe neit zo onnozel wil je! Alsof je het zelf niet vinden kan. Goh bedankt voor je geniale opmerking! Dat heb ik al gedaan slimmerik! Jeetje, prozac moet voor Marokkanen gratis zijn, nergens kunnen ze normaal op reageren.. Ik dacht dat alleen meiden zo waren.. maar nee hoor :jammer:

Honesty
19-06-2008, 15:50
:lol: :lol: :lol: hahah wat voor auto is het en welk bouwjaar misschien kan ik het voor je opzoeken Dank je wel voor je reactie! Heb je misschien een site voor me?

Honesty
19-06-2008, 15:55

Is een beetje een omweg maar je kan ook naar deze verzekeringssite gaan. Daar kun je je kenteken invoeren of als je die niet weet moet je merk en model invoeren en dan op toon premieindicatie. Op de volgende pagina kun je dan zien wat de dagwaarde is. http://www.independer.nl/autoverzekering/invoerquickquote.aspx Shokran voor de moeite!! Hier heb ik wat aan :goedzo:

Faicell
19-06-2008, 16:08
Goh bedankt voor je geniale opmerking! Dat heb ik al gedaan slimmerik! Jeetje, prozac moet voor Marokkanen gratis zijn, nergens kunnen ze normaal op reageren.. Ik dacht dat alleen meiden zo waren.. maar nee hoor :jammer: Meid jij bent de enige die aan de prozac moet, buiten het feit dat je in 2 zinnen 3 x de boel generaliseert (marokkanen, meiden blabla) ben je nog steeds dom en onwetend. Je kan toch zeker niet verwachten dat Marokkanen sneller denken of meer weten dan google eh hoofd. Luiheid heerst en gebrek aan incassatievermogen t.ov. geuite commentaar/kritiek overheerst (aan jouw zijde).

Honesty
19-06-2008, 16:11
Meid jij bent de enige die aan de prozac moet, buiten het feit dat je in 2 zinnen 3 x de boel generaliseert (marokkanen, meiden blabla) ben je nog steeds dom en onwetend. Je kan toch zeker niet verwachten dat Marokkanen sneller denken of meer weten dan google eh hoofd. Luiheid heerst en gebrek aan incassatievermogen t.ov. geuite commentaar/kritiek overheerst (aan jouw zijde). Ik vroeg om hulp niet om ruzie.. Dus Ajuu :zwaai: