Bekijk originele versie : Dagwaarde auto berekenen
Weet iemand een site waar je de dagwaarde van je auto kan berekenen?
Bij voorbaat dank :)
www.google.nl
Zoekwoord: dagwaarden, auto, berekenen...
Doe neit zo onnozel wil je! Alsof je het zelf niet vinden kan.
www.google.nl
Zoekwoord: dagwaarden, auto, berekenen...
Doe neit zo onnozel wil je! Alsof je het zelf niet vinden kan.
Goh bedankt voor je geniale opmerking!
Dat heb ik al gedaan slimmerik!
Jeetje, prozac moet voor Marokkanen gratis zijn, nergens kunnen ze normaal op reageren.. Ik dacht dat alleen meiden zo waren.. maar nee hoor :jammer:
:lol: :lol: :lol: hahah wat voor auto is het en welk bouwjaar misschien kan ik het voor je opzoeken
Dank je wel voor je reactie!
Heb je misschien een site voor me?
Is een beetje een omweg maar je kan ook naar deze verzekeringssite gaan. Daar kun je je kenteken invoeren of als je die niet weet moet je merk en model invoeren en dan op toon premieindicatie. Op de volgende pagina kun je dan zien wat de dagwaarde is.
http://www.independer.nl/autoverzekering/invoerquickquote.aspx
Shokran voor de moeite!!
Hier heb ik wat aan :goedzo:
Goh bedankt voor je geniale opmerking!
Dat heb ik al gedaan slimmerik!
Jeetje, prozac moet voor Marokkanen gratis zijn, nergens kunnen ze normaal op reageren.. Ik dacht dat alleen meiden zo waren.. maar nee hoor :jammer:
Meid jij bent de enige die aan de prozac moet, buiten het feit dat je in 2 zinnen 3 x de boel generaliseert (marokkanen, meiden blabla) ben je nog steeds dom en onwetend. Je kan toch zeker niet verwachten dat Marokkanen sneller denken of meer weten dan google eh hoofd. Luiheid heerst en gebrek aan incassatievermogen t.ov. geuite commentaar/kritiek overheerst (aan jouw zijde).
Meid jij bent de enige die aan de prozac moet, buiten het feit dat je in 2 zinnen 3 x de boel generaliseert (marokkanen, meiden blabla) ben je nog steeds dom en onwetend. Je kan toch zeker niet verwachten dat Marokkanen sneller denken of meer weten dan google eh hoofd. Luiheid heerst en gebrek aan incassatievermogen t.ov. geuite commentaar/kritiek overheerst (aan jouw zijde).
Ik vroeg om hulp niet om ruzie..
Dus Ajuu :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.