Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jet4you

Mouny
19-06-2008, 13:45

Wie vliegt hiermee, moej e gewoon je ticket uitprinten ou safi?

Mouny
19-06-2008, 13:48
Ah ok, thx. Me ma geloofd er niet zo in. Gasha n echte TICKET.

Zinebb
19-06-2008, 13:49
Als ik jouw was zou ik hem uitprinten en dan meenemen.

hayatabdel
19-06-2008, 13:53
jammer dat ze niet naar het noorden van marokko vliegen

Mouny
19-06-2008, 13:59

jammer dat ze niet naar het noorden van marokko vliegen Mijn ma moet ook naar het Noorden, maar vanuit Casa breng ik dr. Trein bus, goede alternatieven als tickets richting het noorden veel duurder zijn.

hayatabdel
19-06-2008, 14:21
Mijn ma moet ook naar het Noorden, maar vanuit Casa breng ik dr. Trein bus, goede alternatieven als tickets richting het noorden veel duurder zijn. ja dat is een goed idee, alleen met een kleine is het wel even anders denk ik...ik was al aan t kijken om een auto te huren in casa maar dat is ook overdreven duur daar...

K_Nour
19-06-2008, 14:23
ja dat is een goed idee, alleen met een kleine is het wel even anders denk ik...ik was al aan t kijken om een auto te huren in casa maar dat is ook overdreven duur daar... €25-30 per dag. Als je min. maand huurt, wordt het nog goedkoper.

hayatabdel
19-06-2008, 14:37
€25-30 per dag. Als je min. maand huurt, wordt het nog goedkoper. ja joh? op het net kom ik echt duurdere tegen heb je zelf eens gedaan, kun je iets aanraden?

K_Nour
19-06-2008, 14:41
ja joh? op het net kom ik echt duurdere tegen heb je zelf eens gedaan, kun je iets aanraden? Op het internet zijn ze vreselijk duur. Zodra je aankomt op het vliegveld moet je natuurlijk uitchecken etc, maar wanneer je naar buiten loopt, (waar de mensen staan die anderen op komen halen) moet je linksaf gaan (rechtsaf is de uitgang, dus de andere kant op), daar heb je heel veel 'winkels' waar ze auto's verhuren. De prijzen zijn heel verschillend, zeker wanneer ze denken dat je er geen verstand van hebt, maar je moet gewoon flink afdingen en ze met elkaar laten concurreren. Als je in de zomer gaat, is €30,- per dag een hele goede prijs.

hayatabdel
19-06-2008, 14:42
Op het internet zijn ze vreselijk duur. Zodra je aankomt op het vliegveld moet je natuurlijk uitchecken etc, maar wanneer je naar buiten loopt, (waar de mensen staan die anderen op komen halen) moet je linksaf gaan (rechtsaf is de uitgang, dus de andere kant op), daar heb je heel veel 'winkels' waar ze auto's verhuren. De prijzen zijn heel verschillend, zeker wanneer ze denken dat je er geen verstand van hebt, maar je moet gewoon flink afdingen en ze met elkaar laten concurreren. Als je in de zomer gaat, is €30,- per dag een hele goede prijs. :goedzo: thanks

Freaky_Fashion
21-06-2008, 16:05
serieuuuuuuuuuuuuus wist ik niet wacht je gaat naar buiten en dan is het vlakbij de grote parkeerplaats of ben ik nu verdwaald.