Bekijk originele versie : Nan yu thee, geen kilo kwijt, jij wel???
amsterdamgirl
19-06-2008, 12:12
Ik drink die thee nu al 2 weken en ben geen kilo afgevallen, terwijl dat op het pakje stond dat je binnen 2 weken iets van 4 kilo kunt kwijt raken!! En ik eet niet meer of minder. Het werkt niet bij mij, toen ik Pu-Erh Thee dronk, was ik wel echt afgevallen binnen een week iets van 3 kilo, maar die thee was gooooooooor. Wie is dus wel afgevallen van die Nan Yu Thee? En na hoe lamg gingen de kilo's eraf ??
MissMevrouw
19-06-2008, 12:55
wat is dat voor thee??
bousabous
19-06-2008, 13:03
en waar haal die pu erh thee?
ikhouvanhemhoor
19-06-2008, 16:03
hahah ja ik ook!!!!!!!!! met pu erh was ik in 1 maand 10kg afgevallen!! woog toen 58kg (ben 1.70 lang)
en met de tijd ben ik weer 10kg aangekomen (in 3.5jaar)
en wil van 68kg naar 62kg dus drink nu ook al 1.5week nan yu maar waloeeeeeee geen 1 grammetje :(
MissMevrouw
19-06-2008, 19:35
Waar is het te verkrijgen?? en hoe ziet het eruit?
heb_k_niet
19-06-2008, 21:57
Waar is het te verkrijgen?? en hoe ziet het eruit?
Het s een doorzichtige zakje ( korreltjes thee). Je kan het voor €3.90 ofzoo halen bij De Tuinen.
De thee helpt volgens mij niet.. k gebruik em al 2 maanden ofzoo en k was er wel 3 kiloo van afgevallen maar dat kwam volgens mij omdat k zoveeel liep (bussen reden niet, dus k liep ong 1 1/2 uur per dag). Nu k niet meer zoveel loop en k nog steeds de thee drinkt gaat er nix van af. Zit volgens mij gwn tussen je oren. Dat denk k dan.
Iris3000
19-06-2008, 22:13
Oke waar is die Pur Erh thee dan te verkrijgen?
Noti.
Ik wil ook wel weten waar je Pu-Erh Thee kan kopen.
tangia19
19-06-2008, 22:43
hahah ja ik ook!!!!!!!!! met pu erh was ik in 1 maand 10kg afgevallen!! woog toen 58kg (ben 1.70 lang)
en met de tijd ben ik weer 10kg aangekomen (in 3.5jaar)
en wil van 68kg naar 62kg dus drink nu ook al 1.5week nan yu maar waloeeeeeee geen 1 grammetje :(
hoeveel dronk je per ag die pu thee?? en wanneer ??
en wat deed je ernaast dat je dan zoveel bent afgevallen?:maf2:
MissMevrouw
19-06-2008, 22:43
Het s een doorzichtige zakje ( korreltjes thee). Je kan het voor €3.90 ofzoo halen bij De Tuinen.
De thee helpt volgens mij niet.. k gebruik em al 2 maanden ofzoo en k was er wel 3 kiloo van afgevallen maar dat kwam volgens mij omdat k zoveeel liep (bussen reden niet, dus k liep ong 1 1/2 uur per dag). Nu k niet meer zoveel loop en k nog steeds de thee drinkt gaat er nix van af. Zit volgens mij gwn tussen je oren. Dat denk k dan. oke bedankt meid zo ver ik het heb kunnen lezen door die kleur dat mij meer verblind is het dus te verkrijgen in de tuinen meiden!
hassana82
19-06-2008, 22:50
Ik drink die thee nu al 2 weken en ben geen kilo afgevallen, terwijl dat op het pakje stond dat je binnen 2 weken iets van 4 kilo kunt kwijt raken!! En ik eet niet meer of minder. Het werkt niet bij mij, toen ik Pu-Erh Thee dronk, was ik wel echt afgevallen binnen een week iets van 3 kilo, maar die thee was gooooooooor. Wie is dus wel afgevallen van die Nan Yu Thee? En na hoe lamg gingen de kilo's eraf ??
hoi meid ,
ik drink hem ook al 2 weken , ( 2 á 3 koppen 's middag' s) maar geen grammetje afgevallen , ben echt zoooo teleurgesteld . maar ik blijf hem toch drinken tot dat ie op is , ik denk over een maandje of zo
(hij is toch best te drinken) dan sluit ik uit dat ie niet helpt.
suc6 verder
hassana82
19-06-2008, 22:52
oke bedankt meid zo ver ik het heb kunnen lezen door die kleur dat mij meer verblind is het dus te verkrijgen in de tuinen meiden!
bij de kruidvat is t'ie ook te verkrijgen. maar hij is viessssssssssssssssss.
ik kon het geen week vol houden.
nejmaatje
19-06-2008, 23:27
prehu thee waar haal je die?? :D
amsterdamgirl
19-06-2008, 23:48
Beide thee's kan je bij de Tuinen halen.
amsterdamgirl
19-06-2008, 23:49
hoi meid ,
ik drink hem ook al 2 weken , ( 2 á 3 koppen 's middag' s) maar geen grammetje afgevallen , ben echt zoooo teleurgesteld . maar ik blijf hem toch drinken tot dat ie op is , ik denk over een maandje of zo
(hij is toch best te drinken) dan sluit ik uit dat ie niet helpt.
suc6 verder
Ja, ik blijf hem ook gewoon drinken, want hij is niet zo vies ofow zoals die Pu Erh Thee. Maar die Pu Erh werkte dus echt bij mij, maar gewoon te vie som te drinken!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.