Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kinderloos..

Pagina's : [1] 2

Rasheeda_81
09-01-2004, 18:34

Wat zouden jullie doen, als je te horen kreeg dat je geen kinderen kon krijgen? :( :(

Mocro4eva
09-01-2004, 18:40
Ik zou me er gewoon bij neerleggen. Alhamdoulilah voor alles. Wat betreft het adopteren van een kind, het is nog maar de vraag of dat mogelijk is. De Nederlandse wetgeving omtrent het adopteren van een kind sluit niet aan op de Islamitische wetgeving met betrekking tot adoptie.

Lady_moi
Allah yehfed ya rabi Ik wil er nie es aandenke

Rasheeda_81
Origineel gepost door Lamode Allah Yester ... Maar dan zou ik proberen om een kind te adopteren ... En die als mijn eigen kind op te voeden ... Bovendien krijg je er ook Achér mee ... Ik zou er niet te lang bij stilstaan want, als God het zo gewild heeft dan staat het vast ;) Ja ik denk dat dat de beste manier is, maar ja. Het moet jouw maar gebeuren. DIKKE PECH!! :( :(

lilmaroc
09-01-2004, 18:42

allah jester..!! dat zou ik echt erg vinden..!! :(

Rasheeda_81
09-01-2004, 18:43
Origineel gepost door Mocro4eva Ik zou me er gewoon bij neerleggen. Alhamdoulilah voor alles. Wat betreft het adopteren van een kind, het is nog maar de vraag of dat mogelijk is. De Nederlandse wetgeving omtrent het adopteren van een kind sluit niet aan op de Islamitische wetgeving met betrekking tot adoptie. Precies, als je denkt aan de wereld van tegenwoordig. Wat voor vreselijke dingen op de wereld gebeurt. Dat denk je bij jezelf is het nou wel slim om op deze wereld een kind te nemen..Maar ja geen kinderen kunnen krijgen blijft een vreselijke feit. Al hoewel er zoo veel marokkaanse vrouwen zijn die geen kids kunnen hebbben.. Alhamdulilah.. :zwaai:

Perez
09-01-2004, 19:19
Verbetering van je laatste zin Rasheeda 81; Alhoewel er zo veel marokkaanse echtparen zijn die geen kids kunnen krijgen. Het kan aan de man of de vrouw liggen. Gelukkig dat we dat vaak niet weten.

Perez
09-01-2004, 19:22
Origineel gepost door Mocro4eva Ik zou me er gewoon bij neerleggen. Alhamdoulilah voor alles. Wat betreft het adopteren van een kind, het is nog maar de vraag of dat mogelijk is. De Nederlandse wetgeving omtrent het adopteren van een kind sluit niet aan op de Islamitische wetgeving met betrekking tot adoptie. Zit daar verschil in? En wat voor verschil? Waarin verschilt de islamitische wetgeving hiervan?

karima001
09-01-2004, 19:26
Origineel gepost door Rasheeda_81 Wat zouden jullie doen, als je te horen kreeg dat je geen kinderen kon krijgen? :( :( Er is niet veel wat je kan doen he..behalve je erbij neerleggen en weten dat Allah soubhana wa taa'ala het zo heeft gewild...

coalitiegenoot
09-01-2004, 20:06
Origineel gepost door Rasheeda_81 Wat zouden jullie doen, als je te horen kreeg dat je geen kinderen kon krijgen? :( :( ik zou eeen gat in de lucht springen ik haat kinderen, vrouwen zouden gaan denken aan zelfmoord. :D

Rasheeda_81
09-01-2004, 20:31
Origineel gepost door coalitiegenoot ik zou eeen gat in de lucht springen ik haat kinderen, vrouwen zouden gaan denken aan zelfmoord. :D Hoi, haha so so.. serieus??

coalitiegenoot
09-01-2004, 20:40
Origineel gepost door Rasheeda_81 Hoi, haha so so.. serieus?? ja serieus ja ... :confused:

Lampjuh
09-01-2004, 20:47
Origineel gepost door coalitiegenoot ik zou eeen gat in de lucht springen ik haat kinderen, vrouwen zouden gaan denken aan zelfmoord. :D En als je je vrouw met een baby in dr handen ziet, zo klein, mooi en onschuldig, dan zal die gat groter zijn dan die jij eerst noemde :o

Mouny
09-01-2004, 20:49
ALLAH JE STERNA

karima001
09-01-2004, 20:49

Origineel gepost door coalitiegenoot ik zou eeen gat in de lucht springen ik haat kinderen, vrouwen zouden gaan denken aan zelfmoord. :D Hoe kan je kinderen haten..?? Ze zijn de liefste wezentjes op aarde...het beste wat een vrouw en man kan overkomen...Damn i love them...wil er 6 inshaAllah P.s.Dan had je vroeger vast ook een hekel aan jezelf he...

Pagina's : [1] 2