Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : spoed

moslimgirl87
19-06-2008, 01:06

Heb hulp nodig Een tijd geleden heeft iemand mijn hand gevraagd Om elkaar beter te leren kennen willen we gaan afspreken Ik mag beslissen wat we gaan doen en waar Dit is de eerste keer dat ik met een jongen afspreek Heeft iemand tips wat we kunnen doen?

Vrijgezellig
19-06-2008, 01:37
zoek een rustig plek waar jullie elkaar echt beter kunnen leren zonder afleidingen en wees jezelf en hij ook geef vooral elkaar niet een ander beeld dat dat jullie werkelijk zijn.. succes alvast

Experience
19-06-2008, 01:42
Heb hulp nodig Een tijd geleden heeft iemand mijn hand gevraagd Om elkaar beter te leren kennen willen we gaan afspreken Ik mag beslissen wat we gaan doen en waar Dit is de eerste keer dat ik met een jongen afspreek Heeft iemand tips wat we kunnen doen? Het beste wat je kan doen is een Mahram meenemen. Een Mahram = vader, broer, oom of opa. Dus iemand waar je niet mee kan trouwen. En dan ergens een terrasje pakken.

khadija86
20-06-2008, 01:18
salam, inderdaad is het beter om een mahram mee te nemen, zoals hierboven al is gezegd. En mocht het echt zo zijn dat je geen broer, vader of oom kan meenemen, dan is het in iede geval aan te raden dat je moeder/tante of zus erbij is.. elgajr inshallah