Bekijk originele versie : Stel dat jou dit overkomt..huwelijjksnacht op het politiebureau..lees!!
MANinBLACK
27-09-2002, 13:49
NAALDWIJK - Pas getrouwd, maar toch gescheiden. Het overkwam een jong echtpaar uit Poeldijk dat de huwelijksnacht van donderdag op vrijdag wilde doorbrengen in een hotel in Naaldwijk, maar het werd uiteindelijk het politiebureau van Naaldwijk.
Het nog jonge bruidspaar kreeg tijdens de huwelijksnacht, vrijdag 27 september ruzie met een 44-jarige receptionist van een hotel aan de Tiendweg. Het echtpaar vond dat de receptionist zich niet correct gedroeg. Dit maakte het stel zo boos dat zij verschillende voorwerpen die op de balie stonden naar het hoofd van de man gooiden.
Daarna namen de twee een taxi om de nacht dan maar in hun eigen woning door te brengen. Maar de portier liet het er niet bij zitten en belde de politie die even later de taxi staande kon houden. Het echtpaar werd aangehouden voor openlijke geweldpleging en heeft de nacht gescheiden moeten doorbrengen op het politiebureau
zinalady
27-09-2002, 14:22
tjah dat is ook een manier om je huwelijksnacht door te brengen......een beetje de spanning erin houden yek waarom ook niet!!!
ik denk dat ik dat ook maar eens ga proberen!!!!!!!!
Bye bye :rolleyes:
beppie_truus
27-09-2002, 20:13
Origineel gepost door MANinBLACK
NAALDWIJK - Pas getrouwd, maar toch gescheiden. Het overkwam een jong echtpaar uit Poeldijk dat de huwelijksnacht van donderdag op vrijdag wilde doorbrengen in een hotel in Naaldwijk, maar het werd uiteindelijk het politiebureau van Naaldwijk.
Het nog jonge bruidspaar kreeg tijdens de huwelijksnacht, vrijdag 27 september ruzie met een 44-jarige receptionist van een hotel aan de Tiendweg. Het echtpaar vond dat de receptionist zich niet correct gedroeg. Dit maakte het stel zo boos dat zij verschillende voorwerpen die op de balie stonden naar het hoofd van de man gooiden.
Daarna namen de twee een taxi om de nacht dan maar in hun eigen woning door te brengen. Maar de portier liet het er niet bij zitten en belde de politie die even later de taxi staande kon houden. Het echtpaar werd aangehouden voor openlijke geweldpleging en heeft de nacht gescheiden moeten doorbrengen op het politiebureau
ach ja is ook een manier op je relatie te testen
dulce_lamia
27-09-2002, 20:23
Wat een asociaal stel ! ! ! :eek:
zooooo dat is echt voorschut!!!!
waar heb jij het voor het eerst gedaan??????
op het politie..............:eek:
ahhaa
=emsoem=
Echte afknappers op je eerste dag van het huwelijk.
Hayat
beppie_truus
27-09-2002, 20:34
Origineel gepost door emsoem
ahhaa
=emsoem=
ze kunnen het niet "gedaan" hebben om dat ze gescheiden zaten :D
zinalady
27-09-2002, 21:11
Nou beppie truus dat heb je fout.......want je hebt bezoek uur heheh en jah ik heb laatst gelezen dat een man die zegmaar vast zit....zijn vrouw een uurtje of een bepaalde tijd apart mag nemen....dusse dat ze dan de tijd krijgen om het te doen dus tjah dan moet het maar zo he.....nou lijkt me best spannend hahaa!!!!!
jahhhh nu brengen jullie me op een idee!!!!!!
bye bye :D
ahhaa
=emsoem=
Hahaha, precies. Het moest je maar overkomen zeg... :eek:
:zwaai:
Jemal2002
27-09-2002, 23:26
Origineel gepost door MANinBLACK
hahaha zou je overkomen!!!!
Origineel gepost door beppie_truus
ze kunnen het niet "gedaan" hebben om dat ze gescheiden zaten :D
ja maar wie weet mischien waren ze toch bij elkaar geweest
onder toezicht van de helle politie corps:hihi:
damnnnnnnnn
=emsoem=
Origineel gepost door ChebaB
Hahaha, precies. Het moest je maar overkomen zeg... :eek:
:zwaai:
ahahaa wie weet
ik en mijn vrouw mischien ook:stout:
oneee want wij gaan op vakantie en dan een hoteltje huren
(bruids(hoe schrijf je da nou??) )
:hihi:
=emsoem=
beppie_truus
28-09-2002, 18:20
Origineel gepost door zinalady
Nou beppie truus dat heb je fout.......want je hebt bezoek uur heheh en jah ik heb laatst gelezen dat een man die zegmaar vast zit....zijn vrouw een uurtje of een bepaalde tijd apart mag nemen....dusse dat ze dan de tijd krijgen om het te doen dus tjah dan moet het maar zo he.....nou lijkt me best spannend hahaa!!!!!
jahhhh nu brengen jullie me op een idee!!!!!!
bye bye :D
ja je mag iemand opzoeken maar 2 geditineerde mogen elkaar niet opzoeken :D :D
dus doe het maar niet :D
KIJK het is wel erg dat dat is gebeurd..
Maar ja..dan moet je weer verder..
de volgende dag zou ik gewoon gesselig naar huis gaan met me MANNEKE..en dan ja..dan zal het wel gebeuren..
bedoel heeft toch geen haast..en Ja..als ik nou EGT zo ASOCIAAL was omzoiets te doen..dan zou ik me geeneens schamen denk ik..
De politiebureau..zie het maar als een gratis tripje huwelijksreisje..
Ciao Baby ;)
kalimiro
28-09-2002, 20:06
ahhaa
=emsoem=
hey volgens mij zei hij dat ze gescheiden hadden geslapen hoor !!!! :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.