Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : liefde probleem wat moet ik doen

Pagina's : [1] 2

LZN
09-01-2004, 14:37

eslaam broeders en zustres! ik heb een probleem ik ken een meisje waar ik erg op verliefd ben!en zij ok op mij!aleen soms ontkent ze dat omdat ze bang is dat het niks word een weet je waarom omdat ik 17 ben en zij 19!en ze moet van haar vader over 2jaar trouwen zodat hij terug keert naar marokko terwel ze van me houdt! wat moet ik doen broeders en zusters.

Miss_wild
09-01-2004, 14:45
??????

Darine_Chamalia
09-01-2004, 14:49
Origineel gepost door redje eslaam broeders en zustres! ik heb een probleem ik ken een meisje waar ik erg op verliefd ben!en zij ok op mij!aleen soms ontkent ze dat omdat ze bang is dat het niks word een weet je waarom omdat ik 17 ben en zij 19!en ze moet van haar vader over 2jaar trouwen zodat hij terug keert naar marokko terwel ze van me houdt! wat moet ik doen broeders en zusters Als jij haar binnen twee jaar ten huwelijk gaat vragen dan is het probleem opgelost. Alhoewel je nog vrij jong bent maar over twee jaar dan ben je volgens de wet volwassen genoeg! (nu nog minderjarig)

Johanna
09-01-2004, 16:16
als jullie echt van mekaar houden ga dan naar haar vader en vraag om haar hand

aicha2003
09-01-2004, 16:21

Is de leeftijd een probleem voor je?? Want ik snap je probleem ook niet? :confused: Leeftijd moet geen rol spelen vind ik, het verschilt niet eens zoveel...

soussiasaida
09-01-2004, 16:26
Was het allemaal maar zo simpel, kom op man je bent pas zeventien, net uit de puberteit of je zit er nog in!! De wereld zit vol met goed gelovige meiden, en ook wel vast eentje voor jou. als dat meisje al is weggegeven, leg je er dan maar bij neer. Wens haar veel geluk en laat haar los. Ga nooit tussen een vader en dochter in zitten........... levensgevaarlijk.

Youssef31
10-01-2004, 12:49
Volgens mij is leeftijd geen drempel,je kan 17 jaar zijn en een jochie en je kan 17 jaar zijn en een man,maar in mijn ogen zijn jullie beide hartstikke jong maar wie ben ik.

Rofaida_ziena
04-03-2004, 15:04
GAGAGAGAGAG iemand vanje eigen leeftijd zoeken!!! Gedachte al mamma hoe oud ben je 19 en pappa 17 dat kan niet man Maar als je echt van der hou ja dan zou ik zeggen ga ervoor!!!!

NadIa84LovesFo
04-03-2004, 19:16
Origineel gepost door Rofaida_ziena GAGAGAGAGAG iemand vanje eigen leeftijd zoeken!!! Gedachte al mamma hoe oud ben je 19 en pappa 17 dat kan niet man Maar als je echt van der hou ja dan zou ik zeggen ga ervoor!!!! sjoooooooooooo wijfie, je hebt wel snel je woordje klaar he? wa heeft het te make met leeftijd, als je maaar van elkaar houdt!!! :kwaad: ga ga ga je moet nog veel leren jij!!! GA GA GA GA GA ....

salima_magribia
04-03-2004, 19:41
Leeftijd speelt geen rol..2 jaar is niks ik hoop dat jullie voor elkaar bestemd zijn:zwaai:

LaGirly85
04-03-2004, 19:47
Ik vind het wel raar hoor als het meisje ouder is dan de jongen. Ik zou echt nooit met iemand nemen die jonger is dan ik.

NadIa84LovesFo
04-03-2004, 19:50
Origineel gepost door LaGirly85 Ik vind het wel raar hoor als het meisje ouder is dan de jongen. Ik zou echt nooit met iemand nemen die jonger is dan ik. als je maar van elkaar houdt en ken er genoeg mensen waarvan de vrouw ouder is.. Ciao.

Frikouja
04-03-2004, 19:53
Hoe bedoel je leeftijd speelt geen rol, wil je pappa en mama gaan spelen zouden mn ouders zegge als een jonge van 17 mij ten huwelijk komt vragen...wat dat betreft speelt leeftijd zeeer ckr een rol. waar moet hij haar van onderhouden....als hij haar nu gaat vragen...jah hij kan verloven en over een jaartje of zes gaan trouwe als ie alles op een rijtje heeft, zn studie heeft afgerond etc....maar pas dan kan je prate... waarschijnlijk zien jullie alles nu veeeel te rooskleuriggg, je hebt t over trouwe en nie ff snel een spelletje spelen ... dus ik sluit me aan bij Rofaidaaaa

JustAGirl22
04-03-2004, 21:03
Als je echt van haar houd VECHT dan voor haar voor het te laat is want anders zal je er later spijt van krijgen en hoef je later ook niet de vraag te stellen van ..."wat als...??? Hou je van haar laat het haar zien en zorg ervoor dat ze jou vrouwtje wordt dan pas kan je zeggen IK HOU VAN HAAR....succes Doei doei

bniznessnia
05-03-2004, 21:26

Salaam redje o.k ik zeg je eerlijk persoonlijk vind ik jou zelf nog jong. maar ja ik snap heus wel wat je meemaakt liefde kan nu eenmaal soms heel lastig en pijnlijk zijn. Maar van leeftijdverschil moet je je helemaal niets aantrekken. Want onze profeet (srw) was zelf ook getrouwd met zijn vrouw die 12 of 14 jaar ouder was dus daar hoef je je al helemaal niet druk om te maken. Je moet dit gewoon zien als een moment opname in je leven. Misschien is zij wel jou elmekteb mischien niet.

Pagina's : [1] 2