Bekijk originele versie : Bruidsjurken/ negafa Antwerpen !! SPoed!!
samia19nl
09-01-2004, 11:40
Zijn er hier mensen uit antwerpen die mij misschien een adres kunnen doorgeven waar je aparte(dure), mooie bruidsjurken kan kopen?
Sabra1976
12-01-2004, 16:40
Hallo
Ik woon nog niet zo lang in Antwerpen, maar ik ken wel een mooie winkel '' Le Chapeau'' op de Turnhoutsebaan. Dat is in de buurt van het Centraal Station (Astrid Plaza hotel)
Veel succes verder met het vinden van iets moois
Groetjes
Sabra
je kan ook eens gaan kijken in de winkel van saliha en annissa in de abdijstraat, kiel. ze hebben daar hele mooie dingen zoals bruidssuiker, bruidskledij en feestkledij. je kan ze daar ook huren geloof ik.
saliha is trouwens ook een neggafa, een goede naar't schijnt.
he sabra
ik had een vraagjehopelijhk kan jij me helpen ik ben al een lange tijd op zoek naar een negaffa in belgie ze heet mehdia meer weet ik niet van dr kan jij me aan dr nummer helpen. je zou echt een engel zijn laat het me weten
belemah
naoual85
17-01-2004, 15:26
Origineel gepost door Sabra1976
Hallo
Ik woon nog niet zo lang in Antwerpen, maar ik ken wel een mooie winkel '' Le Chapeau'' op de Turnhoutsebaan. Dat is in de buurt van het Centraal Station (Astrid Plaza hotel)
Veel succes verder met het vinden van iets moois
Groetjes
Sabra
Salaam,
Deze winkel is inderdaad heel goed het is een luxe winkel maar toch vind je er bruidskleedjes tegen een goede prijs. Er is ook nog een bruidswinkel in een zij straatje van de turnhoutsebaan ik weet niet als je die kent, maar die verhuurt/verkoopt ook heel mooie bruidskleedjes.
Nog heel veel plezier in het organiseren!!!
Big Bisous -XxXx-
Naoual
Sabra1976
19-01-2004, 16:16
Origineel gepost door snoesje
he sabra
ik had een vraagjehopelijhk kan jij me helpen ik ben al een lange tijd op zoek naar een neggafa in belgie ze heet mehdia meer weet ik niet van dr kan jij me aan dr nummer helpen. je zou echt een engel zijn laat het me weten
belemah
Hallo Snoesje,
Ik ken Mehdia niet, maar ik zal het eens aan mijn schoonzus vragen. Dan laat ik je het weten.
Groetjess
Sabra
Ghizlane_girl
05-02-2004, 15:01
Komaan meiden uit België/Antwerpen, wij willen NUMMERS EN PRIJZEN !!
alstublieft, ik wordt hier gek in mijn eentje. Ik vindt dat er hier veel te weinig info en nummers zijn van trouwfeesten in België
dj, negaffa, serveersters, decoratie, camera, fotograaf, en vooral, ZALEN!
SweetRose
05-02-2004, 18:24
Origineel gepost door Ghizlane_girl
Komaan meiden uit België/Antwerpen, wij willen NUMMERS EN PRIJZEN !!
alstublieft, ik wordt hier gek in mijn eentje. Ik vindt dat er hier veel te weinig info en nummers zijn van trouwfeesten in België
dj, neggafa, serveersters, decoratie, camera, fotograaf, en vooral, ZALEN!
Hoe zou dat nu komen? :D..je zit op marokk.NL kieke :D..probeer eens marokko.BE :maf2:....
Neej serieus...ik weet het ni ...hier heb je niet zo'n grote assortiment zoals in hollanda...:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.