Bekijk originele versie : Is een meisje van hier per definitie slecht?
ikbenwieikben
09-01-2004, 10:35
ik persoonlijk vind dit de stomste stelling die bestaat!! Mijn beste vriendin wordt geweigerd door de ouders van de jongen met wie zij verder wil en waarom.. omdat ze uit ned komt, maar van oorsprong gewoon marokkaanse is waar gaat het toch heen ik vind het zo erg voor haar en ze wil hem niet laten kiezen tussen haar en zn ouders (rai del weledin is toch het belangrijkste zegt ze)wat kan ik als vriendin voor haar doen?? En waarom ontnemen ouders het geluk van hun zoon....?? in hun gezin wordt er allemaal uit marokko getrouwd zijn broers zussen etc. dus wordt het ook van hem verwacht!! :(
miss_ainzohra
09-01-2004, 10:36
die mensen zijn gek
ikbenwieikben
09-01-2004, 10:39
bedankt voor je reactie jah... maar wat doe je er aan ??? Graag serieuze reacties
Angel_82
09-01-2004, 11:18
jeetje zeg, ik zou op de 1 of andere manier die ouders bewijzen dat dit meisje wel ok is. En dat als hun zoon met een ander zou trouwe, hij nooit gelukkig zou zijn...
Ik zou een belangrijk persoon inschakelen ofzo... bijv de imam... die hebben meestal wel invloed op de ouders.. niet?
Ik zou in ieder geval van alles proberen!
Waarschijnlijk hebben hebben de ouders een paar meiden uit Nederland gezien waardoor ze een slechte indruk hebben gekregen. Dat zijn er maar een paar niet iedereen is zo en dat moet ze proberen te bewijzen.
sculpture78
09-01-2004, 12:49
Origineel gepost door ikbenwieikben
ik persoonlijk vind dit de stomste stelling die bestaat!! Mijn beste vriendin wordt geweigerd door de ouders van de jongen met wie zij verder wil en waarom.. omdat ze uit ned komt, maar van oorsprong gewoon marokkaanse is waar gaat het toch heen ik vind het zo erg voor haar en ze wil hem niet laten kiezen tussen haar en zn ouders (rai del weledin is toch het belangrijkste zegt ze)wat kan ik als vriendin voor haar doen?? En waarom ontnemen ouders het geluk van hun zoon....?? in hun gezin wordt er allemaal uit marokko getrouwd zijn broers zussen etc. dus wordt het ook van hem verwacht!! :(
als die ouders daadwerkelijk het beste met hun zoon voor hebben, zouden zij zijn keuze moeten accepteren. En als die jongen daadwerkelijk veel van jouw vriendin zou houden, zou hij tot het einde voor haar vechten en zijn ouders van het tegendeel proberen te bewijzen
HOezo sorry maar snap het niet?!!!
Die jongen is zelf geboren in Nederland, heeft hier familie enzo (dus ook zussen) maar zijn ouders accepteren een marokaans meisje (bent e nes) geboren hier in Nederland of Belgie NIET ????
WHOW dit vind ik RAAR, BIZAR echt waar!!!!
misSanae
09-01-2004, 13:35
Sommige mensen zijn gewoon raar, waarom wordt altijd iedereen over een kam gescheerd. En inderdaad ik vraag me af of die jongen zussen heeft, zijn die dan ook slecht. Ik begrijp het meisje wel, dat ze het niet eerlijk vind dat hij moet kiezen tussen haar en zijn ouders. Voor mij blijkt hieruit al dat het een goede meid is anders zou ze alleen maar aan zichzelf denken. Inshallah komt het goed tussen haar en die jongen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.