Bekijk originele versie : Mijn ex-.....................................
Af en toe denk ik aan haar, mijn lieve schatje :verliefd: . Ze is een hemels wezentje :engel:. Haar afwezigheid laat een zwarte, gapende :o leegte achter in mijn leven. Af en toe denk ik was ik maar nooit geboren :( , want mijn verdriet :traan1: is zoveel groter dan mijn geluk :) . Al is ze niet meer bij me als ze maar gelukkig is dan vind ik het goed. ( Lieverd, ik hoop dat je gelukkig bent. Al hebben mensen in dit leven ervoor gezorgd dat we niet bij elkaar konden blijven, hoop ik later na de dood bij je te zijn ).
Ik zal nooit zoveel van een andere meid kunnen houden als van jou..
EJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW
Das heeeel mooie:(:(:(
sooooooooooooo, wat erg :( , wat is er gebeurd???
mmalaine
09-01-2004, 09:42
auwwww ik heb nu ook verdriet. snik snik. kom op het is gewoon mekteb en trouwens je weet maar nooit wat er gebeurt en dat jullie toch wel weer bijelkaar komen. blijf geloven dat allah het beste voor je wilt want dat is zo!!!!!!!!!!!!!!!!
ik hoop voor iedereen dat ie krijgt wat ie verdient. gr een moslima
chamalgirl
09-01-2004, 10:06
[QUOTE]Origineel gepost door Blijf_lachen
[B]Af en toe denk ik aan haar, mijn lieve schatje :verliefd: . Ze is een hemels wezentje :engel:. Haar afwezigheid laat een zwarte, gapende :o leegte achter in mijn leven. Af en toe denk ik was ik maar nooit geboren :( , want mijn verdriet :traan1: is zoveel groter dan mijn geluk :) . Al is ze niet meer bij me als ze maar gelukkig is dan vind ik het goed. ( Lieverd, ik hoop dat je gelukkig bent. Al hebben mensen in dit leven ervoor gezorgd dat we niet bij elkaar konden blijven, hoop ik later na de dood bij je te zijn ).
Ik zal nooit zoveel van een andere meid kunnen houden als van jou.
kun je beter maar niet tegen je a.s vrouw zeggen.
zinalady
09-01-2004, 10:15
Ahhhhh so sweet :)
En ja ik denk dat een ex altijd wel een speciaal plekje blijft houden....Als je iemand je hart toelaat dan is het naar mijn mening onmogelijk om die persoon er dan weer uit-tekicken.
Ik zelf zie heel vaak in mijn omgeving dat zodra een stel uitelkaar is dat het dan de normaalste zaak van de wereld moet zijn dat ze elkaar haten..of liever gezegd elkaar niet meer kunnen uitstaan.
IK vind dat zo dom want een relatie kan mislukken maar dat wil nog niet zeggen dat ze niet van elkaar houden.
Doesssss het is heel normaal dat je zo over haar denkt....Maar als ze nog tevaak in je gedachtens zit dan moet je er wat aan doen,geef het dan niet zomaar op....Anders gaat er een dag komen dat je daar spijt van hebt!
Beslama
Origineel gepost door Blijf_lachen
Af en toe denk ik aan haar, mijn lieve schatje :verliefd: . Ze is een hemels wezentje :engel:. Haar afwezigheid laat een zwarte, gapende :o leegte achter in mijn leven. Af en toe denk ik was ik maar nooit geboren :( , want mijn verdriet :traan1: is zoveel groter dan mijn geluk :) . Al is ze niet meer bij me als ze maar gelukkig is dan vind ik het goed. ( Lieverd, ik hoop dat je gelukkig bent. Al hebben mensen in dit leven ervoor gezorgd dat we niet bij elkaar konden blijven, hoop ik later na de dood bij je te zijn ).
Wat is er met MisterSensitive....
ikbenwieikben
09-01-2004, 10:38
aahhhhhhhhhh allah i jibliek elghier insallah!!!!
miss_ainzohra
09-01-2004, 10:39
Origineel gepost door guppie
Wat is er met MisterSensitive....
lees zijn andere topics dan weet je wat er aan de hand is
misstomaatje
09-01-2004, 10:46
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
wat lieffffffffffffffffffffffffffffffffffff
jasmina19
09-01-2004, 12:11
was jijmijn ex maar! hehe
miss_ainzohra
09-01-2004, 12:17
zo'n jongen zoek ik nou gewoon geweldig..
MISSCHIEN IETS VOOR JOU :(
MEZELF VERLOREN,
LIEFDE VERLOREN,
HOOP VERLOREN,
VINDEN WIL IK NIET,
VINDEN KAN IK NIET,
VINDEN WORDT VERLIEZEN!!!!!!!!!!!!!
Afrodite
09-01-2004, 14:57
Ja sorry hoor, maar watvoor boodschap moeten we hieraan hebben? :rolleyes:
Afrodite
09-01-2004, 15:24
Ik weet het ook niet. Af en toe denk ik aan haar en dan wil ik mijn gevoelens graag op papier zetten of delen met anderen, misschien daarom dat ik het op marokko.nl heb gezet. Sorry als ik je daarmee lastig val.
Kijk, ik vind het best erg voor je, maar op een gegeven moment moet je het gewoon loslaten en doorgaan met je leven. Wat is dat nou voor onzin dat je soms wenst dat je nooit geboren was!! Kom op zeg, doe niet zo dramatisch. Zij is klaarblijkelijk niet de juiste vrouw voor je, want anders had Allah er wel voor gezorgd dat jullie je leven met elkaar zouden delen. Dus droog je tranen en pak je hengel weer op, want er zijn meer vissen in de zee! ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.