Bekijk originele versie : trouwen met iemand uit MAROKKO!!
lela_Rabi3a
08-01-2004, 23:18
SALLAM ALIKOM
IK VRAAG ME AF WAT JULLIE VINDEN VAN MEIDEN/JONGENS DIE TROUWEN MET IEMAND UIT MAROKKO??
groetjes :zwaai: :zwaai:
xxMeissiexx
08-01-2004, 23:22
Ewa safi als je gelukkig bent wat doet de mening van andere er toe
Live youre life en scheit aan hun is toch normaal
lela_Rabi3a
08-01-2004, 23:27
IK BEN ELHAMDOELAH HEEL GELUKKIG...
MAAR ALS ZE ELKE KEER NEGATIEVE DINGEN ZEGGEN!!!!!
IK WORDT ER HELEMAAL GEK VAN
ik_oke_is
08-01-2004, 23:31
Origineel gepost door lela_Rabi3a
SALLAM ALIKOM
IK VRAAG ME AF WAT JULLIE VINDEN VAN MEIDEN/JONGENS DIE TROUWEN MET IEMAND UIT MAROKKO??
IK BEN ZELF GETROUWD MET EEN HELE LIEVE JONGEN UIT MAROKKO EN HEB TOT NU TOE ALLEEN MAAR NEGATIEVE DINGEN GEHOORD...
:hihi:
ik hou van marokanen uit marokko :maf3:
power_flower
09-01-2004, 09:10
Origineel gepost door SuperSalima
Wat maakt dat nou weer uit....zowel de Marokkanen hier als in Marokko zijn mensen toch...het enige wat verschilt is het rode boekje :)
En tja...dat moet geen reden zijn om niet met iemand te trouwen uit marokko..waarmee je gelukkig zal zijn ;)
En wat anderen ervan vinden...lekker boeiend :maf:
:zwaai:,
SS
Ja inderdaad. ben het helemaal eens met jou!
Ik ben zelf ook verloofd met iemand van marokko echt :goedzo:
Laat je niet twijfelen door wat andere mensen negatief zeggen.. Echtwaar!
Het is allemaal elmekteb met wie je trouwt.
Maar ik wilde eigenlijk nooit met iemand uit Marokko trouwen omdat ik dan zoiets heb dat Zij dan nog Nederlands moet gaan leren en dat je dan als man meer te doen hebt. Zoals het meegaan naar de dokter en andere dingen. Om dan te vertalen he. Ik wil niemand opschepen met mijn problemen dan. Maar ja als jongen weet je nooit op wie je verliefd kan worden. Het is best moeilijk allemaal. Een Marokkaanse meid uit Nederland is voor mij ideaal en als het goed is heb ik haar al gevonden :D.
Wa salammmmm
jasmina19
09-01-2004, 12:02
we moeten wel één ding toegeven: Marokkanen uit marokko hebben altijd de mooiste en de natuurlijkste looks!!! zeker weten.. Niet zoals hier die nepmarokkanen, die zich epileren, en een pot gel in hun haar doen. Daar hou ik dus echt niet van.. Maja, het jammere is dat die in maroc geen rooie hebben!!!
Afrowoman
09-01-2004, 12:05
ik zou het niet willen!!!!en mogen!!!
ook met een marokaan uit nederland!!
ben namelijk turks:hihi:
RitaMaria
09-01-2004, 12:09
Origineel gepost door Afrowoman
ben namelijk turks:hihi:
ben namelijk bezet :hihi:
somaya20
09-01-2004, 12:19
sorry marokanen uit marokko denken anders dan die van hier...ze denken alleen aan europa...geld geld geld...dat is hun levensvisie...daarom ben ik het eens met wat pimmetje zei VOL is VOL....de grenzen sluiten jah...trouw hier met iemand..er zijn genoeg goede mannen hoop ik dan.
beslamaa
Afrowoman
09-01-2004, 12:29
Origineel gepost door somaya20
sorry marokanen uit marokko denken anders dan die van hier...ze denken alleen aan europa...geld geld geld...dat is hun levensvisie...daarom ben ik het eens met wat pimmetje zei VOL is VOL....de grenzen sluiten jah...trouw hier met iemand..er zijn genoeg goede mannen hoop ik dan.
beslamaa
sorry maar dat slaat echt nergens op!!!!!!!!!!!!!!!!
omadt 1 jongen er zo over denkt, is het niet zo dat alle jongens er ook zo over denken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
je klinkt als een Nederlander!!!
als 1 marokaan of turk iets ergs heeft gedaan, zijn alle marokanen en turken slecht!!!!!!!!!!!
denkt toch eerst na voordat je iets zegt!!!:jammer:
trek je nix aan van andere...
als je va hem houd dan gaat et de andere nix aan.
ze lullen uit hun nek....
misSanae
09-01-2004, 14:02
Het maakt niet uit met wie je trouwt, of dan nou iemand uit hier of marokko is. Het gaat er gewoon om dat jij gelukkig met diegene bent. En je hoort vaak negatieve dingen inderdaad, maar ja aan de andere kant hoor ik ook vaak negatieve dingen over de mannen van hier. Dat ligt volgens mij niet aan waar ze vandaan komen maar aan hun karakter..
Origineel gepost door misSanae
Het maakt niet uit met wie je trouwt, of dan nou iemand uit hier of marokko is. Het gaat er gewoon om dat jij gelukkig met diegene bent. En je hoort vaak negatieve dingen inderdaad, maar ja aan de andere kant hoor ik ook vaak negatieve dingen over de mannen van hier. Dat ligt volgens mij niet aan waar ze vandaan komen maar aan hun karakter..
Inderdaad......en zolang je maar van elkaar houd. Of hij nou van hier is of uit Marokko.(elmekteb)
sarahsarahsarah
09-01-2004, 14:22
dat vind ik nou ook hoor als je gelukkig bent niet naar andere luisteren als nou toevallig eentje is die het voor papieren doet dat hoeft het nog niet te zijn dat ze allemaal zo zijn toch. sommige doen het voor papieren en sommige uit liefde je weet het nu niet altijd zeker maar ik denk dat jij wel iemand heb gevonden die het voor de liefde en niet voor wat anders veel geluk verder boessa sarah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.