Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ben je op zoek naar droomjurk???

Pagina's : [1] 2

SOUMIYA
08-01-2004, 23:10

salaaaamm alikoum damesss ik heb veel tupics gelezen en zie dat jullie wel hulp nodig hebben om een bruidsjurk te vinden en snel, ik loop nu langere tijd stage bij een bruidsmode zaak en er staan hele mooie jurken in de uitverkoop die afgeprijsd zijn , ook nieuwe collectie die het wel kan betalen natuurlijk. en ook voor dames die dichte bruidsjurken willen en niett te bloot willen andere keuze is wie jurken of verlovings jurken wil zijn er uiteraaad ook in de winkel hele mooie en nieuw collectie vb: als je denkt dat je ietss moois hebt gezien en zegt hmm die wil wel maar dan wil hem anderss andere kleur kan het gemaakt worden zoals je het wil en we kunnnen ook jurken verlovings jurken maken op eigen ontwerp zoals jullie natuurlijk willen de prijzen zijn redelijk en kunnnen altijd uitkomen er zijn ook lingeries,schoenen accessoires WE HUREN NIET HET IS UITVERKOOP OP SOMMIGE JURKEN jullie zijn welkom je hoeft geen afspraak te maken kunnen zo binnen komen en staan jullie te woord de adres is: schiedamse weg 9-11 telefoon:4777928 bellen graag dat jullie komen kijken kunnen we jullie tijd voor jullie maken en overeens kunnen zijn ps: we geven 25 januari mode show in de winkel als jullie geiinteseerd kunnen jullie bellen en laten inschrijven om de mode show bekijken het is wel voor mensen met maatje meer maar kan wel gewoon op standaard maten besteld worden. we zien jullie tegemoet en dat we uitkomen dagggggg :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: SUCCES

oem_ismael
09-01-2004, 00:11
kan je ook jurken huren?

misstomatisch
09-01-2004, 11:06
Origineel gepost door SOUMIYA salaaaamm alikoum damesss ik heb veel tupics gelezen en zie dat jullie wel hulp nodig hebben om een bruidsjurk te vinden en snel, ik loop nu langere tijd stage bij een bruidsmode zaak en er staan hele mooie jurken in de uitverkoop die afgeprijsd zijn , ook nieuwe collectie die het wel kan betalen natuurlijk. en ook voor dames die dichte bruidsjurken willen en niett te bloot willen andere keuze is wie jurken of verlovings jurken wil zijn er uiteraaad ook in de winkel hele mooie en nieuw collectie vb: als je denkt dat je ietss moois hebt gezien en zegt hmm die wil wel maar dan wil hem anderss andere kleur kan het gemaakt worden zoals je het wil en we kunnnen ook jurken verlovings jurken maken op eigen ontwerp zoals jullie natuurlijk willen de prijzen zijn redelijk en kunnnen altijd uitkomen er zijn ook lingeries,schoenen accessoires WE HUREN NIET HET IS UITVERKOOP OP SOMMIGE JURKEN jullie zijn welkom je hoeft geen afspraak te maken kunnen zo binnen komen en staan jullie te woord de adres is: schiedamse weg 9-11 telefoon:4777928 bellen graag dat jullie komen kijken kunnen we jullie tijd voor jullie maken en overeens kunnen zijn ps: we geven 25 januari mode show in de winkel als jullie geiinteseerd kunnen jullie bellen en laten inschrijven om de mode show bekijken het is wel voor mensen met maatje meer maar kan wel gewoon op standaard maten besteld worden. we zien jullie tegemoet en dat we uitkomen dagggggg :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: SUCCES Wat bedoel je met maatje meer? ook toevallig maat 48? :confused:

SOUMIYA
09-01-2004, 20:14
ja maten vanaf 40 tot 64

SOUMIYA
09-01-2004, 20:14

nee helaaas huren we geen jurken alleen verkopen

misSanae
09-01-2004, 23:04
hebben jullie dan geen jurken van minder dan maat 40? mt 34 of 36??

SOUMIYA
10-01-2004, 00:38
salaaam ja wel we hebben alle maten die er zijn..en als ze er niet zijn kunnen ze besteld worden.. salaam olaikom

SweetRose
10-01-2004, 01:27
Is er geen site? :)

manar_ziena
11-01-2004, 00:11
kun je misschien niet een paar redelijke prijzen noemen die nu in de uitverkoop staan. ben wel nieuwsgierig geworden. en die winkel is toch in rotterdam. alvast bedankt ma'3a salaam manar

SOUMIYA
11-01-2004, 15:44
de uitverkoop van de jurken is vanaf 100 tot 500 euro hangt van de jurken die je wil

SOUMIYA
11-01-2004, 15:44
de site is www.minoes-bruidsmode.nl

SOUMIYA
11-01-2004, 15:47
we hebben paar bruidsjurken binnnen die heel er mooi zijn in wit en ivoor de model lijkt marokaans vind ik zelff voor meisjes die bedekt willen zijn op hun trouwdag alleen zijn het nieuwe collectie kom een keer kijken en je mag ook passen je hoeft geen afspraak te maken en we helpen jullie graag met alles tot zienss

noui
13-01-2004, 22:38
op die site staan geen prijzen

SOUMIYA
14-01-2004, 19:14
prijzen worden nooit bekend gemaakt op de site

noui
14-01-2004, 19:18

Ik vond die eerste jurk bij bruidsmode heel mooi kan jij me dan even vertellen hoeveel hij ongeveer kost.

Pagina's : [1] 2