Bekijk originele versie : wie is zijn werk ook zat
wie is zijn werk ook zat..
ik werk er pas 4 maanden en hou het gewoon niet langer vol
wie heeft dit ook...
Ik, ik was het al zat voor ik was aangenomen.
UmmuSulaiman84
17-06-2008, 14:44
Hoe komt dat?
OMdat werken voor paarden is... Paarden werken al generaties lang, nog steeds krijgen ze een zadel op hun rug en moeten ze als lastdieren fungeren voor de mens. Wat ze heir voor terug krijgen, een beetje hooi. Niets meer, niets minder.
In het bedrijfsleven is het exact hetzelfde, jij doet je best op dat je baas extra verdienen gaat. Hoe meer jij je best doet, hoe meer hij verdienen gaat. Natuurlijk zul je zelf ook een salarisverhoging krijgen als je geod scoort (dat wil zeggen dat je 50 euro opslag per maand krijgt, mocht je een contract hebben binnengesleept van 50.000 euro)...
Wat is dan het verschil tussen de "werknemende"-mens en een paard...
de mensen zijn gewoon zo droog.. alleen maar nederlanders kan gewoon niet met ze lachen
Indd, om nog maar te zwijgen over de mentalitelt van de Nederlanders. Er werd me net in de bedrijfskantine gevraagd of ik ooit terug zou willen naar mijn geboorteland. Het gesprek verliep zo.
Collega's: Hey Faicel, zou jij wel eens terug willen naar Marokko?
Ik: Hell yeah!! For sure!
Collega's: (Verschrikt) Maar waarom dan..?
Ik: Kijk om je heen (we zaten in de bedrijfskantine in de pauze)
Collega's: Ja wat is er te zien dan? Wij zien niks.
Ik: Klopt, omdat ik bepaalde dingen zie die jullie niet zien.
Collega's: O ja vertel
Ik: Wist je dat van alle mensen die in deze aula zitten er 25% op Geert of Rita heeft gestemd.
Collega's: Ja en dus..?
Ik: Waarom zou ik in een land blijven waar een kwart van de bevolking mij verafschuwt, en weer een andere kwart mij niet mag maar helaas op iemand anders moest stemmen omdat ze iemand anders een machtiging hebben gegeven om in hun naam te stemmen.
Collega's:........................................ ........
Ik: :D
Om nog maar te zwijgen over dat Hollandse geslijm bij leidinggevende, stomme Hollandse grappen waar je mee moet lachen, klote oranje waar je zogenaamd in mee wordt getrokken, tering belasting die de helft van mijn salaris inneemt, klote Hollanders die je niet mogen omdat je meer verdient of omdat je extern bent. Zo kan je nog jaaaaaaaren doorgaan.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.