Bekijk originele versie : Kamer gezocht in ROTTERDAM
fatima4life
16-06-2008, 17:22
[ Hai, Ik zoek met spoed naar een kamer in rotterdam, in verband met mijn studie. Dus als er meiden zijn die een kamer vrij hebben en willen verhuren of je kent iemand die een kamer verhuurt , dan hoor ik graag van jullie:D ]
Alvast bedankt
fatima4life
16-06-2008, 21:40
Niemand???
ik denk meer dat jongens een kamer voor je hebben maar de meeste meiden mogen hun huis pas uit als ze getrouwd zijn.
fatima4life
16-06-2008, 23:18
ik denk meer dat jongens een kamer voor je hebben maar de meeste meiden mogen hun huis pas uit als ze getrouwd zijn.
Nou tegenwoordig heb je ook dames die op kamers wonen.
Nou tegenwoordig heb je ook dames die op kamers wonen.
ja dat is waar waar .:D
oh je hebt pas vandaag deze topic geopend dan gewoon even geduld.
er kom wel iemand geduld loont insha allah ;)
WATKIJKJEAAP
16-06-2008, 23:40
www.kamertje.nl
riaffa zijn anders a sahbi ;)
ja klopt riaffa die blijven thuis wonen tot ze getrouwd zijn.
maar de meeste riaffa dames zijn gewoon niet normaal schande voor de marokkanen.:)
ja klopt riaffa die blijven thuis wonen tot ze getrouwd zijn.
maar de meeste riaffa dames zijn gewoon niet normaal schande voor de marokkanen.:)
Zeg eerlijk, je bent sous (gierig en dan ook nog weinig geld), arabisch, waarschijnlijk een grote neus (soes eigen), kroeshaar, puistjes en ga zo maar door :hihi: Dat brengt ongetwijfeld al die frustraties van je teweeg.
Sorry knul, maar berberse schoonheden vallen nou eenmaal niet op soussie, niet op hun uiterlijk, nog op hun geld, nog op hun karakter...
Face it, soessielive sucks! :hihi:
Zeg eerlijk, je bent sous (gierig en dan ook nog weinig geld), arabisch, waarschijnlijk een grote neus (soes eigen), kroeshaar, puistjes en ga zo maar door :hihi: Dat brengt ongetwijfeld al die frustraties van je teweeg.
Sorry knul, maar berberse schoonheden vallen nou eenmaal niet op soussie, niet op hun uiterlijk, nog op hun geld, nog op hun karakter...
Face it, soessielive sucks! :hihi:
praat je nou over je eigen a mattie .:ego:
ik snap wel dat je zo bent dat je ichen grote neus hebt kroeshaar en gierig bent en nog weinig geld.
en dat je ichen berber bent met die grote puisten.
je moet mij niet vergelijken met jou a mattie.:moe:
en de laatste woorden a mattie ik hoef die vieze rioffa's niet .
een sousia is genoeg.
:confused:
whahahahahhahahahahahahahahaha
whihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi
whohohohohohohohohoohohohohoho
soessie met jodenneus
:confused:
je bedoeld berber met een jodenneus.
maar die neuzen wat die swessa's hebben zijn mooier dan die van rioffa's:hihi: :hihi: :hihi: :lol: :lol: :lol: :lol:
fatima4life
17-06-2008, 17:20
Waarom verneuken jullie mijn topic?
www.kamernet.nl staat veel op !
:)
Waarom verneuken jullie mijn topic?
ja sorry er zijn mensen die raar doen dan moet ik toch weer iets terug zeggen.:(
weet je wat sluit deze topic en open een ander ja en ik beloof je ik ga je helpen woon zelf ook in rotterdam:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.