Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een auto huren in marokko, waarbij je geen credidcard nodig hebt..

slimpy
16-06-2008, 15:32

Ik heb namelijk geen creditcard, maar wil graag in marokko een auto huren... is dat mogelijk?

Malibu
16-06-2008, 15:50
In Marokko wel :haha:

slimpy
16-06-2008, 15:54
effe serieus....wil nu vanaf nederland reserveren..... via de sites die ik heb gevonden moet het via creditcard,,,

Malibu
16-06-2008, 16:00
Oh zo, via het internet wel. Is ook wel logisch. Anders moet je even een creditcard aanvragen, of heeft t spoed?

slimpy
16-06-2008, 16:48

dat duurt te lang en het liefst wil ik het regelen zonder creditcard.... help me someone???

Jongenman83
16-06-2008, 18:00
dat duurt te lang en het liefst wil ik het regelen zonder creditcard.... help me someone??? Een vriend van mij heeft een auto verhuur bedrijf in Marokko. Zijn bezettingsgraad is 100%! Ik vrees dus het ergste voor je, mede afhankelijk van waar je woont.

slimpy
16-06-2008, 18:26
in tanger....

zdakzdak
16-06-2008, 18:32
Een vriend van mij heeft een auto verhuur bedrijf in Marokko. Zijn bezettingsgraad is 100%! Ik vrees dus het ergste voor je, mede afhankelijk van waar je woont. jou vrienden hebben allemaal wat ene heeft auto verhuur bedrijf andere heeft pinda bedrijf weer een ander een ziekenhuis.... bla bla bla wordt je nu niet moe van je eigen leugens of hoe zit het nou :moe:

Jongenman83
16-06-2008, 18:36
jou vrienden hebben allemaal wat ene heeft auto verhuur bedrijf andere heeft pinda bedrijf weer een ander een ziekenhuis.... bla bla bla wordt je nu niet moe van je eigen leugens of hoe zit het nou :moe: Hmm.. Ik kan me niet herrineren dat ik het ooit over een vriend heb gehad die een bedrijf heeft.. Maar mocht jij het tegendeel kunnen bewijzen door me de desbetreffende link te sturen ben jij een man! Zo niet ben je een sletje :D Aan jouw de eer..

zdakzdak
16-06-2008, 18:37
Hmm.. Ik kan me niet herrineren dat ik het ooit over een vriend heb gehad die een bedrijf heeft.. Maar mocht jij het tegendeel kunnen bewijzen door me de desbetreffende link te sturen ben jij een man! Zo niet ben je een sletje :D Aan jouw de eer.. En jij denkt dat ik nu al jou 800 reacties ga afzoeken naar jou teksten? ALs ik nu voor je had gestaan dan had ik je wel laten merken hoe sletterig ik wel niet kan zijn :goedzo: thalla ferask pik

Jongenman83
16-06-2008, 18:44
En jij denkt dat ik nu al jou 800 reacties ga afzoeken naar jou teksten? ALs ik nu voor je had gestaan dan had ik je wel laten merken hoe sletterig ik wel niet kan zijn :goedzo: thalla ferask pik Ik doe niet mee aan je kinderachtige uitlatingen, ga iemand anders proberen te pesten pik.

Malibu
16-06-2008, 20:09
Een vriend van mij heeft een auto verhuur bedrijf in Marokko. Zijn bezettingsgraad is 100%! Ik vrees dus het ergste voor je, mede afhankelijk van waar je woont. Welke stad? Hij zit vol bedoel je?