Bekijk originele versie : ze zeggen dat ze maagd zijn
miss19oujdia
08-01-2004, 16:54
Er zijn meisjes die met jongens gaan...zonder het echt te doen en zeggen ik ben nog maagddddddddddd wat vinden jullie ervan zijn ze dan nog maagdddddddddddddddd?????????
Xxxxxxxxxxxxxxxxxx van my :zwaai:
HalveWaarheid
08-01-2004, 16:57
Wat is ontmaagd zijn?
Sweet_Meryem
08-01-2004, 16:57
Als ze het zeggen, dan moet je maar op hun woord vertrouwen lijkt me dan.. ;)
wuahahah tsjalout... en ik heb meer respect voor een meisje die zich van voren laat nemen dan een chick die zich via de achterkant laat nemen dat is helemaal de toppunt van zieligheid!!
miss oujda ik begrijp je niet echt kan je wat specifieker zijn...
Als je bedoelt dat ze alles doen met een jongen behalve dat ze zich laten ontmaagden dan ja ze zijn wel maagd maar niet een maagd waar je respect voor hebt... gewoon een scheinheilig wijf noem je zoiets
SAMMYGIRL
08-01-2004, 17:01
´Zonder het echt te doen´, dit zegt toch genoeg!
Maar goed,
U hebt gezocht op maagd:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
maagd (de ~ (v.), ~en)
1 persoon die nog geen geslachtsgemeenschap heeft gehad
Oké? :)
thuglife_nadia
08-01-2004, 17:02
jah weet ik veel maar als ze zeggen dat ze maagd zijn dan zij ze t dan misschien ook en als ze ontmaagd zijn en zeggen dat ze maagd zijn dan je weet dan liegen ze meer op hun eigen weet je!!!
dusz laat hun maar wat zij zeggen
miss19oujdia
08-01-2004, 17:02
je doe het niet echt maar je wordt toch opgewonden dan kan je vlies toch ook wel scheuren?
waar/niet waar??????
nee tuurlijk niet hahah als je opgewonden raakt kan je vlies niet kapot gaan haha
ChOcOtOfFfF
08-01-2004, 17:06
die jongens en meiden hebben hun kuisheid niet bewaard:jammer:
Wat heeft het dan nog zin om het "maagd" te noemen als je helemaal afgelebberd bent.
33. De Confreranten (Al-Ahzaab)
35. Voorwaar, de Moslims en de Moslima's en de gelovige mannen en vrouwen, de gehoorzame mannen en vrouwen, de waarachtige mannen en vrouwen, de standvastige mannen en vrouwen, de mannen en de vrouwen die nederig zijn, de mannen en de vrouwen die aalmoezen geven, de mannen en de vrouwen die vasten, de mannen en de vrouwen die hun kuisheid bewaren, de mannen en de vrouwen die Allah vaak gedenken - voor zulken heeft Allah vergiffenis en een grote beloning bereid.
24. Het Licht (An-Noer)
30. Zeg tot de gelovige mannen dat zij hun ogen neergeslagen houden en dat zij hun passies beheersen. Dat is reiner voor hen. Voorzeker, Allah is wel op de hoogte van hetgeen zij doen
31. En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen, en dat zij haar schoonheid niet tonen dan hetgeen ervan zichtbaar moet zijn, en dat zij haar hoofddoeken over haar boezem laten hangen, en dat zij haar schoonheid niet tonen behalve aan haar echtgenoot of haar vader of de vader van haar echtgenoot, of haar zonen of de zonen van haar echtgenoot, of haar broeders, of de zonen van haar broeders, of de zonen van haar zusters of haar vrouwen, of haar slaven, of zulke mannelijke bedienden die geen geslachtsdrang hebben, of de jonge kinderen die van de naaktheid van een vrouw niets afweten. En laat haar niet met haar voeten slaan, opdat hetgeen zij van haar schoonheid bedekken openbaar moge worden. En wendt u allen tezamen tot Allah, o gelovigen, opdat gij moogt slagen.
thuglife_nadia
08-01-2004, 17:08
NEE tuurlijk niet ben je gek wela??
willi als je gaat naaien dan pas gaat je vlies scheuren heb je bio gehad wila le???
miss19oujdia
08-01-2004, 17:08
hahahahh wallah ik heb het ergens gelezen of door zelfbevrediging of als je opgewonden wordt .........vond het ook wel raar daarom vraag ik het ook aan jullieeeeeeeee hihihihiho:)
miss19oujdia
08-01-2004, 17:12
dat is niet altijd zo thuglife-nadiaaaaaaaaaaaa
ze zyn misschien wel maagd maar ze hangen wel de **** uit :( :eek:
enne van dat gedoe wordt je ontmaagd
misstomaatje
08-01-2004, 18:44
Origineel gepost door HalveWaarheid
Wat is ontmaagd zijn? dat heb ik je toch al uitgelegt, bij je vorige topic :D
Origineel gepost door miss19oujdia
Er zijn meisjes die met jongens gaan...zonder het echt te doen en zeggen ik ben nog maagddddddddddd wat vinden jullie ervan zijn ze dan nog maagdddddddddddddddd?????????
Xxxxxxxxxxxxxxxxxx van my :zwaai:
Duhh..
Ze hebbem hun maagdevlies nog...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.