Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zouden jullie iemand uit de familie trouwen?

Pagina's : [1] 2 3

LZN
08-01-2004, 16:07

Ik hoor heel vaak, dat mensen die onderling in de familie trouwen, bijna altijd op een scheiding eindigd. Als je met elkaar ruzie hebt dan kan iedereen zich ermee bemoeien. Maar als je niet uit de familie trouwt heb je dat niet zo snel. Ik persoonlijk denk dat je dat moet verbieden om uit de familie te trouwen..

loeloesch
08-01-2004, 16:09
Ik zou alleen niet met famile trouwen, omdat ze allemaal zwaar gestoord zijn :D

Angel_82
08-01-2004, 16:12
Nee man dat zou ik dus nooit doen! Kan toch niet! Je groeite met die jongens op (of meisjes) alsof het je broers zijn (of zussen)!!! Ik vind het een beetje een vreemde gedachte, alhoewel ik weet dat het nog voorkomt. Inderdaad, dan heb je ruzie met je man, heb je de rest van de familie op je dak.... Hhmm nee dank je...

SweetButterfly
08-01-2004, 16:13
Ik denk ook niet dat ik met een familie lid zou kunnen trouwen. :jammer: ieuw....ik zie al mijn neven als broers, dus.....Nee.

taoufiq
08-01-2004, 16:15

stomme aap, gewoon omdat in jouw familie geen meisje is waar je op valt wil je dat er een wet komt. masha-allah

Rachidaatjuh
08-01-2004, 16:18
selaam ik wil graag reageren op jou vraag mensen waarvan jij hoort die met een familielid trouwen die worden vaak meestal uitgehuwelijkt. ik zelf zou nooit maar dan ook echt nooit met een famlilielid trouwen want meestal is het zo als je ruzie met hem hebt dan heb je gelijk ook ruzie met je familie ( fam. van je man dan ) en die hebben dan weer ruzie met je ouders enz. aldus de hele familie krijgt ruzie met elkaar

Angeltje
08-01-2004, 16:20
Ik zou zelf ook nooit met een familie lid trouwen -Teneerste, omdat ik ze allemaal goed ken en mee ben opgegroeit En Tentweede, het verhoogd de risico op een afwijkend geboorte..

Darine_Chamalia
08-01-2004, 16:21
Origineel gepost door tjsalout Ik hoor heel vaak, dat mensen die onderling in de familie trouwen, bijna altijd op een scheiding eindigd. Als je met elkaar ruzie hebt dan kan iedereen zich ermee bemoeien. Maar als je niet uit de familie trouwt heb je dat niet zo snel. Ik persoonlijk denk dat je dat moet verbieden om uit de familie te trouwen. Dan moet je de grontwet aanpassen!

MissRomana
08-01-2004, 16:25
Ik vind dat het kan, als je er achter staat en bovendien ken je elkaar al voor het huwelijk, je weet hoe hij of zij is en je hoeft dan niet voor verrassingen te staan. Als je trouwd met iemand die je niet zo goed kent, kun je veel meer verwachten. En inderdaad is het erg als je dan ruzie krijgt dan krijg je ruzie met de hele familie, maar dat is ook zo als je met iemand trouwd die geen familie is hoor. Ik ben ook niet met een neef getrouwd, maar het had wel gekunt.

Angeltje
08-01-2004, 16:28
Origineel gepost door tjsalout Hoe komen jullie erbij dat het risico vergroot wordt ? Het is wetenschappelijk bewezen dat verwante familie leden die met elkaar trouwen, ook de risico verhogen op een kind met afwijkingen.. Het bloed is "bijna" hetzelfde Natuurlijk bepaald Allah (swt) hoe het kind geboren wordt, maar moedernatuur bepaald het ook

loeloesch
08-01-2004, 16:41
Origineel gepost door tjsalout ik ben de enige in de familie die zwaar gestoord is. Ewa spaar je nichten dan, en trouw met iemand buiten de familie :maf:

Sweet_Meryem
08-01-2004, 17:02
Je kunt het niet tegen houden, als je verliefd word op je neef..! Dus Het kan best sow zijn dat je dan graag met je neef wil trouwen. Soms is het zelfs beter om met iemand binnen je familie te trouwen dan iemand die je niet kent.. Dus VOOR en NA delen, zeg ik dan maar..! :D:D

MISS_ANISSA
08-01-2004, 20:10
Origineel gepost door tjsalout Ik hoor heel vaak, dat mensen die onderling in de familie trouwen, bijna altijd op een scheiding eindigd. Als je met elkaar ruzie hebt dan kan iedereen zich ermee bemoeien. Maar als je niet uit de familie trouwt heb je dat niet zo snel. Ik persoonlijk denk dat je dat moet verbieden om uit de familie te trouwen. somaar omdat toevallig in JOU omgeving mensen die familie van elkaar scheiden wil niet zeggen dat het bij alle familie's er so aan toe gaat........................SLAAT NERGENS OP!!!!

Mouny
08-01-2004, 20:36
geen smakelijk gedachten,,,,

ze3maze3ma
08-01-2004, 21:17

trouwen met je familie geeft alleen maar problemen je kunt het beste met geen familie trouwen dan wel .ik was bijna met een familielid getrouwd maar op het laatst ging het gelukig niet door achter af was het ook maar goed ook hij is heel ongelukig ik ben met een niet familie lid getrouwd ben zeer gelukig :)

Pagina's : [1] 2 3