Bekijk originele versie : suikerbonen en trouwkaarten
salaam alaikoum zusters,
kan er iemand me soms helpen, waar kan ik in belgië orginele suikerbonen vinden, en mooie uitnodingskaarten laten. tegen liefst een redelijke prijs!
ik hoop op enige reactie
djazaka'allahu ghairan
nadia.
sihamtje
08-01-2004, 15:02
waarom eigenlijk helemaal in belgie in nederland hebben ze hel mooi en ook niet duur
lailaelmou
08-01-2004, 15:08
Origineel gepost door sihamtje
waarom eigenlijk helemaal in belgie in nederland hebben ze hel mooi en ook niet duur
Omdat ze misshien in Belgie woont :D
tatouzient
08-01-2004, 15:16
waar in be woon je exact?
bisous xxx
Sabra1976
08-01-2004, 23:24
Hallo Nadia,
Ten eerste gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk.
Ik heb mijn uitnodigingskaarten besteld in Antwerpen in de Provinciestraat. Aangezien dit al een jaartje geleden is heb ik geen telefoonnummer meer. Wellicht kun je in de Gouden Gids kijken.
Voor suikerboontjes kun je naar de Handelsstraat in Antwerpen. Of de de welbekende Rue de Brabant in Brussel. Daar zul je zeker slagen.
Veel succes verder met het regelen.
Groetjes
Sabra
Origineel gepost door moslimanadoria
salaam alaikoum zusters,
kan er iemand me soms helpen, waar kan ik in belgië orginele suikerbonen vinden, en mooie uitnodingskaarten laten. tegen liefst een redelijke prijs!
ik hoop op enige reactie
djazaka'allahu ghairan
nadia
hey sis
bij deze mabrouk hlikoem allah i kemel bel geer!
Wel lieverd
heel mooie originele suikerbonen, moet je even voor naar berchem!
Statielei, helios genoemd! Daar zal je echt je keuze vinden en voor een goedkope prijs!
Wel voor kaartjes kan je in een zei straat van abdijstraat terecht, wittestraat ( nummer ken ik niet) maar is wel heel makkelijk te vinden
daar krijg je boeken mee waar je je kaartjes mag kiezen en met verschillende prijzen!
Hoop dat je nu wat verder bent!
groetjes hbieba
beppie_truus
10-01-2004, 11:28
kijk of je hier nog leuke tussen ziet
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=193995
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.