Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Als jij een ......

Pagina's : [1] 2

cheetah
26-09-2002, 22:56

Als jij een dag een beroemdheid mocht zijn.. Voor welke celebrity zou je dan kiezen, en waarom? Ik zou voor Bob Saget kiezen, en als eerste al zijn geld op mijn eigen rekening over maken en dan mijn stembanden doorknippen zodat hij de wereld niet meer kan terroriseren met die "leuke" :auw2: grapjes van hem...

yedjis_ennador
26-09-2002, 22:58
DrooooooooooooooGGG :jammer:

cheetah
26-09-2002, 23:03
Origineel gepost door GEBROKEN hehehehehhe ik zou wel voor een dagje flipper willen zijn Flipper?? Why... :confused:

beppie_truus
26-09-2002, 23:28
koning mohamed de VI

cheetah
26-09-2002, 23:36

Hey Beppie, Lang niet gesproken, je heb mijn zus dus ontmoet, Roosje22 in Rotterdam toen.. Ik hoorde dat het echt leuk was, maar ik was ziek die dag...

beppie_truus
26-09-2002, 23:39
Origineel gepost door cheetah Hey Beppie, Lang niet gesproken, je heb mijn zus dus ontmoet, Roosje22 in Rotterdam toen.. Ik hoorde dat het echt leuk was, maar ik was ziek die dag... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr volgende keer gewoon komen hoor anders kom ik je gewoon halen en je hebt inderdaad wat gemist het was ontzettend gezellig. ik wist niet dat roosje jou zus is :confused: :confused:

cheetah
26-09-2002, 23:43
Jep, the one and only.. Her little annoying baby sister.. Didnt she mentioned me? ;)

beppie_truus
26-09-2002, 23:49
Origineel gepost door cheetah Jep, the one and only.. Her little annoying baby sister.. Didnt she mentioned me? ;) no she didn't maar je komt wel he de volgende keer in belgie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Harlem69
27-09-2002, 07:37
Origineel gepost door cheetah Jep, the one and only.. Her little annoying baby sister.. Didnt she mentioned me? ;) Ik heb wel van je gehoord jongedame... ;) Heeft ze je al verteld wat er gaande is... en pas op he... is familiegeheim... :rolleyes: XXXX Liefs Alexei :zwaai: :D :D

cheetah
27-09-2002, 09:59
Hey Alexei, Jeps ik weet het... en ik hoop echt dat het allemaal, laat ik het zo zeggen, positief uitloopt ;)

Harlem69
27-09-2002, 10:06
Origineel gepost door cheetah Hey Alexei, Jeps ik weet het... en ik hoop echt dat het allemaal, laat ik het zo zeggen, positief uitloopt ;) Ik hoop jou ook gauw eens te zien jongedame... ik zal maar aannemen, dat je zus wel lieve dingen over me verteld heeft... :rolleyes: :D :p Doe allen de groeten van me... Ik wens je alvast een heel prettig weekend... XXXX Liefs Alexei :zwaai: :D

Tinghirgirl
27-09-2002, 10:12
ik zou weleens Bin LAden willen zijn. nee of Mohammed 6 dat is ook tof of nee gewoon me moeder. of nee ik wil wel koning beatrix nee doe maar toch madonna neeeee of toch george bush of nee sadam hoessein. neee de vrouw van mohammed 6 of mijn leraar. of ........................................ (zo kan ik wel verder gaan)

cheetah
27-09-2002, 11:39
Ik hoop jou ook een keer te mogen zien Alexei, en jij ook een prettig weekend!! Roosje is nu aan het werk maar ik zal vanavond zeker de groeten aan haar doen ;) Liefs, Cheetah

roosje22
27-09-2002, 13:23
Origineel gepost door cheetah Ik hoop jou ook een keer te mogen zien Alexei, en jij ook een prettig weekend!! Roosje is nu aan het werk maar ik zal vanavond zeker de groeten aan haar doen ;) Liefs, Cheetah maar dat betekend niet dat ik niet kan internetten Cheetah.. Im here!!! trouwens ik zou voor een dag een adelaar willen zijn en de hele dag lekker vliegen......

cheetah
27-09-2002, 14:13

heyyyy roosje! Eeh, een adelaar... Hmmm, dat is een erg bekend persoon ja... :D

Pagina's : [1] 2