Bekijk originele versie : 15 kilo afvallen vanaf morgen
haai dames,
Morgen ga ik beginnen met afvallen.
De reden waarom ik dat wil is omdat ik niet meer lekker in mijn vel zit ik ben in een paar maanden tijd 12 kilo aangekomen:kwaad:
ik heb nog een mooi figuur omdat ik best lang ben maar het moet er echt af.
Ik heb het zo vaak geprobeerd maar vanaf morgen ga ik het echt volhouden want ik ben het echt zat. Al mijn mooie kleren die strak zitten bah bah. Ik hoop dat jullie mij gaan steunen want ik wil het tegen niemand gaan zeggen. Als ik tegen mensen zeg ik ben aan het dieeten hou ik het meestal maar een dagje vol. Zijn er nog meer dames die morgen beginnen???
Wat ik ga doen is maximaal 750 calorien op een dag eten en drinken. Geen suiker, limonade, snoep, koekjes enz. morgen ochtend ga ik wegen dan zet ik mijn begin gewicht hierop. daarna ga ik elke maandag wegen zodat jullie en ikzelf kunnen zien hoeveel ik ben afgevallen. Als ik echt trek heb in iets lekkers dan neem ik een waterijsje. Een voorbeeld daarvan is een raketje. Zit maar 40 calorien in zo een ijsje.
Ik weeg nu 83 kilo en ik wil incha allah weer 65/70 gaan wegen.
Ik hoor wel van jullie wie er meedoet en steun ons alsjeblieft!!!.
s0usIaa__
15-06-2008, 23:03
heey ,meidd!! ik ga morgen insa allah ook beginnen
Jou verhaal komt mij heel bekend voor, als ik bv 3 weken bezig ben met dieeten en het aan iemand vertaal stop ik er meteen mee dus ik vertel het ook aan niemandd
ik begin morgen met het south beach dieet ik wil ong 5 kilo afvallen de komende 3 weken insa allah ik hoop dat het ons gaat lukken!!
lady_Cinderella
15-06-2008, 23:29
Ik doe mee ik moet afvallen moet van me buikje af pas me broeken amper wil 5 kilo afvallen en de rest gaat vanzelf in marokko hoop 10 kilo weer weeg nu 72 kilo ben ook lang 170 maar zit echt niet lekker in me vel voel me dik maar hou het nooit zo lang vol maar deze topic gaan we elkaar steunen dames
s0usIaa__
15-06-2008, 23:32
jepp komt helemaal goed!!
lady_Cinderella
15-06-2008, 23:33
InschaAllah.,...
ik ga ook die nayu thee gebruiken dan krijg je geen trek in iets zoets
Bent_Ness20
15-06-2008, 23:36
ik ben al bezig met afvallen, en ik ga alhmdl de goede kant op
ik ben 165, en woog 66 kilo, ik ben sind een paar maanden aan 5 kilo afgevallen ik heb gelukkig nog maar 1 kilo te gaan.
dames heel veel succes kwestie van doorzetten :goedzo:
s0usIaa__
15-06-2008, 23:42
InschaAllah.,...
ik ga ook die nayu thee gebruiken dan krijg je geen trek in iets zoets
ik heb gehoord dat die vies is...
ik denk dat ik mijn bankpasje is ga breken want dat is de boosdoener!!! of ik ga em aan mijn ma geven beter en dan moet het lukken hoop ik insa allah
welk dieet ga jij volgen?
ik doe ook mee, ben al bezig.
ik ben begonnen met bijna 62 kilo zit nu op 60 en wil maximaal 50 wegen. Ik ben niet zo lang, 1.64.
ik volg geen dieet, gewoon nadenken voor ik eet. en niet toegeven aan verleidingen. verder zoveel mogelijk bewegen.
beter nu afvallen dames, we zijn nog jong en het kan nog goed worden! en nu het nog niet gaat het om zo heel veel kilo's.
IK DOE MEE!
Twee weken geleden was ik al begonnen met afvallen, dus gezond eten en sporten. In die twee weken was ik ook anderhalve kilo afgevallen en was dus best trots op mezelf. Maar toen moest ik wachten op de eindexamenuitslag en werd ik de dag ervoor helemaal zenuwachtig en lette ik niet meer op mijn eten, nadat ik geslaagd bleek te zijn kwam het uit eten gaan taartjes je kent het wel. Dus daar zit ik nu op mijn zondagavond helemaal weer uitgelubberd voor mn pctje met een puistenkop van de chocola. De twee en halve kilo is er trouwens ook weer aan!
Dus vanaf morgen is het echt tijd voor zware verandering.
Gelukkig moet ik morgen op stap en heb dus geen tijd om teveel te snoepen. Voordat ik wegga ga ik eerst een half uurtje hardlopen en heb ik die bekende thee die het hongergevoel doet stoppen en vet oplost ofzo? aangeschaft en ga die dus ook gebruiken.
Morgen in de ochtend post ik even hoeveel ik weeg, ik wil in totaal 12 kilo afvallen.
Inchallah lukt het ons!
lady_Cinderella
15-06-2008, 23:59
ik heb gehoord dat die vies is...
ik denk dat ik mijn bankpasje is ga breken want dat is de boosdoener!!! of ik ga em aan mijn ma geven beter en dan moet het lukken hoop ik insa allah
welk dieet ga jij volgen?
o dat vindt ik dus niet smaakt gewoon naar gewone thee
o dat vindt ik dus niet smaakt gewoon naar gewone thee
Mooizo , want heb hem hier al liggen!
alhoecima girl
16-06-2008, 07:19
Ik doe mee dames, ik weeg nu 70 kilo en ben niet zo lang ben 1.64
Ik heb altijd gezegt na mijn zwangerschap g aik echt afvallen maar, helaas geef ik te snel toe aan lekkere dingen.
Ik wil 60 kilo wegen, en het gaat mij vooral om het buikje dat ik heb.
Ik ga elk dag buikspieroefeningen doen, en ik ga proberen 2 keer in de week hardlopen(ik wil het elke dag doen maar, aangezien ik een kleintje heb kan het helaas niet)
Ik ga ook proberen 2 liter per dag te drinken.
tangia19
16-06-2008, 09:23
ook ik ben vandaag begonnen..overdag ga ik sonja bakker volgen en savonds eet ik gewoon met de pot mee.
2 liter water drinken ben ik al een paar dagen mee begonnen :D
kweet niet hoeveel ik nu weeg (BATTERIJEN ZIJN OP VAN MIJN WEEGSCHAAL)kga ze straks halen en wegen....het zit wel rond de 70 kg :moe: en ben maar 160
ik wil in 1 maand tijd 10 kg af ...de rest gaat vanzelf in marokko.
Ik heb me net gewogen weeg 61 dus er is 1 kilo afgebleven gelukkig!
Nou ben niet wezen sporten vanochtend maar ik ga zo vertrekken en moet een heel stuk lopen vandaag dus vanavond post ik even m'n lijstje, dat doen we wel toch?
Allemaal good luck today dames!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.