Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat is er vandaag gebeurd in NOUR

PrinceSs_me
15-06-2008, 17:54

vertel hier elke dag waar het in NOUr over ging en wat ze hebben gezegd voor de meiden die geen arabisch verstaan en het alleen met de beelden moeten doen:D alvast bedankt kusjes

PrinceSs_me
17-06-2008, 11:08
up mensen wat is er gisteren gebeurd en gezegt

Machi_Hs0ma
17-06-2008, 12:27
Gisteren wilde Nour weg gaan, omdat ze Mohanad heeft betrapt met Nihad (ze ex, waar hij een kind mee heeft!) Ze heeft haar tassen ingepakt en die van haar oma en zijn het huis uit gegaan. Toen ze op de taxi aan het wachten waren is haar oma flauw gevallen. Ze vind het erg dat haar klein kind niet meer wilt leven met Mohanad. (terecht!!) Mohanad wilde haar terug maar ze wilt niet. Op een gegeven moment toen Mohanad weer naar huis liep kwam hij ze moeder tegen. Ik maak het snel af.. Moet echt gaan..

PrinceSs_me
17-06-2008, 13:21
Gisteren wilde Nour weg gaan, omdat ze Mohanad heeft betrapt met Nihad (ze ex, waar hij een kind mee heeft!) Ze heeft haar tassen ingepakt en die van haar oma en zijn het huis uit gegaan. Toen ze op de taxi aan het wachten waren is haar oma flauw gevallen. Ze vind het erg dat haar klein kind niet meer wilt leven met Mohanad. (terecht!!) Mohanad wilde haar terug maar ze wilt niet. Op een gegeven moment toen Mohanad weer naar huis liep kwam hij ze moeder tegen. Ik maak het snel af.. Moet echt gaan.. dankje meid