Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Ik geef je iets...

Hooda
26-09-2002, 21:43

Ik geef je iets iets wat je niet horen kan iets wat ik nog nooit aan je gegeven heb ik geef je Het kloppen van mijn hart.

vraagteken1
26-09-2002, 22:48
Een warm gevoel bevangt mijn lichaam er begint iets te gloeien, voorzichtig, stilaan Geen stilte die wordt doorbroken niet eens een vage ademzucht Doch diep in me, begint iets te groeien een nieuw gevoel, een nieuwe vrucht De liefde, de liefde is in mij gaan bloeien. Ik voel het nu wat me zo verwart het kloppen het kloppen van jouw en mijn hart

Hooda
27-09-2002, 17:49
Laat gedachten vluchten En drukte overspoelen Laat me niet beseffen Wat ik nu moet voelen Laat me even gaan Want onbewust misschien Kan ik verdriet bevechten Door het niet te zien Laat mijn stappen snellen Naar waar ik kalmte vind Je zult me wel begrijpen Als je me echt bemind...

vraagteken1
27-09-2002, 23:29
Jou de kans geven mij te missen is erg veel gevraagd ook al is het voor heel even Jouw hart niet te voelen is een pijniging voor mij precies wat ze met liefdesverdriet bedoelen Maar ik zal naar je luisteren, je laten gaan Geen stap naar je ondernemen zelf vluchten in een waan

Hooda
28-09-2002, 13:07

Ik zeg je vaarwel, maar neem geen afscheid Afscheid lijkt me zo definitief En ik... ik had je zo lief Ik mis je lach waarmee je me telkens geruststelde Ik mis je "zijn" daarom Ik zeg je vaarwel, maar neem geen afscheid Afscheid lijkt me zo definitief En ik... ik heb je zo lief...

vraagteken1
29-09-2002, 00:14
Woorden die mijn gaan begeleiden blikken die me achtervolgen me nog meer doen lijden Herinneringen die nu al beginnen gedachten die niet los te weken zijn dit is niet wat wij in dit leven verdienen Afscheid lijkt zo bitter van smaak en doet me slechts beseffen dat ik je echt kwijtraak Maar mijn droom is sterker dan het verstand ik draai me weer om loop op je toe neem je bij de hand voel je hart tekeer gaan besef dat ik er goed aan doe bevrijd mezelf van de afscheidswaan veeg je tranen weg houd je gezicht in mijn handen vraag je te luisteren naar wat ik zeg wil mijn hart alleen aan jou verpanden kus je nogmaals , op je warme lippen in deze kou en zeg de woorden IK HOU VAN JOU

Aphrodite
29-09-2002, 15:59
Zo jullie doen het echt goed samen.... is het ook voor elkaar bedoeld.. anyway... Het is prachtig!!!!

Hooda
29-09-2002, 19:27
ik ben zo vreselijk bang ik kan er niks aan doen zo bang voor al jou tranen die ik vroeger troostte met een zoen ik ben bang voor de waarheid bang om toe te geven nog geen spijt toch de waarheid verzwegen Ik durf je niet meer aan te kijken als je zegt ik hou van jou steeds probeer ik jou ogen te ontwijken kon ik nou maar eerlijk zijn tegen mezelf en jou dat doet misschien minder pijn dan dat ik toch maar zeg 'ik ook van jou'

vraagteken1
30-09-2002, 00:13
ik ben op mijn stap teruggekomen durf nu de waarheid aan durf voor ons te gaan dromen Ik zie je ogen hoe vragend ze zijn ik voel je hart je eenzaamheid, je pijn Ik durf je niet te vragen me te volgen met mijn daad ik durf je niets op te dringen niet eens mijn raad Ik kan slechts eerlijk zijn tegen mijn eigen hart, tegen jou ik kan slechts de eerlijke woorden zeggen spelend in mij hoofd, ik hou............

vraagteken1
30-09-2002, 18:47
Origineel gepost door Aphrodite Zo jullie doen het echt goed samen.... is het ook voor elkaar bedoeld.. anyway... Het is prachtig!!!! dank je, ?

Hooda
01-10-2002, 13:14
Praat niet ik luister zeg maar niets ik snap je je hoeft niet te vertellen ik kan mijn oordeel vellen door het zien van je blik ik zie ik lees zo door je ogen heen ik weet meteen wat je voelt hoe je het bedoelt zonder woorden zeg je meer de stilte is niet erg echt niet nu kan ik beter zien als een echte vriendin dat ik van je hou....

vraagteken1
02-10-2002, 13:01
ik hou van je... verstikkend had ik het vroeger ervaren werd belemmerd in mijn denken gedwongen wederzijds lief te hebben meer dan alleen aandacht te schenken ik hou van je... zwaarwegende woorden nog versterkt met: voor altijd ongewild geplaats voor een simpel maar voldongen feit ik hou van je... een ieders droom je geliefde spreekt het uit als een ultiem eerbetoon ik hou van je... bang ben ik er niet meer voor raar, verontrust hoe ik was heerlijk nu ik het hoor.