Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Als ALLAH het niet was

riftiger
26-09-2002, 21:18

Het enige wat mijn in leven houdt Is de gedachte aan ALLAH Hij zal mijn pijn weg halen Want hij begrijpt mij HIj ziet mij, Hij hoort mij Hij voelt mij Hij weet wat ik denk; de gedachte die mij gerust stelt Hj heeft mij liefde gegeven, IK heb dat weg gegeven De pijn moet ik nu elke dat beleven. Allah, heeft mij al die tijd begrepen Begreep jij mij, al was dat maar voor even...............

Uitgeblust
26-09-2002, 21:24
mooi hoor en ohhh zo waar :(

chebanouria
10-10-2002, 13:27
mooooooooooooooooooooooooooooii!!!!

riftiger
10-10-2002, 20:10
dankjewel dames!! Greetingz_ Riftiger ps: kautar keep on smiling

chebanouria
11-10-2002, 11:16

Origineel gepost door kautar537 beste riftiger, als ik wil lachen. zegt mijn gezixht nee, als ik wil huilen, doen mijn ogen mee, vertel me hoe moet ik blij zijn als hij mij steeds vergeet???? Dat is misschien op dit moment,maar er komt echt wel een tijd dat je je gelukkig voelt. Geluk is er niet altijd dat is in momenten. veel succes!!

riftiger
11-10-2002, 16:37
je hebt gelijk chebanouria, Kautar, ik heb je gezegd zet er doorheen en alles komt goed. Het leven draait om verschillende soorten doellen. Als je de ene niet heb behaald richt je dan op de andere!!! Je leven hangt niet af van een bepaald voorwerp of persoon. Zoals jij altijd zegt ALLAH is de enige en de vergevende. Richt je op hem en alles komt goed!! Sterkte Sprekens Riftiger

riftiger
11-10-2002, 16:37
je hebt gelijk chebanouria, Kautar, ik heb je gezegd zet er doorheen en alles komt goed. Het leven draait om verschillende soorten doellen. Als je de ene niet heb behaald richt je dan op de andere!!! Je leven hangt niet af van een bepaald voorwerp of persoon. Zoals jij altijd zegt ALLAH is de enige en de vergevende. Richt je op hem en alles komt goed!! Sterkte Sprekens Riftiger